Pana acum

Intr-o vreme am dedus noi ca sunt ani in care ne merge bine. Erau cei fara sot. Asa se face ca la inceputul acestui an am fost linistita, totul va fi bine. Ghinion, insa. S-a schimbat schimbarea. Pana acum a fost un an greu pentru suflet, greu si ca oboseala fizica, cu mici probleme de sanatate. Concediul muuult asteptat bate la usa, aproape degeaba. E foarte posibil sa nu facem nimic special si e sigur ca nu vom fi liberi impreuna. In unele momente uit (din pacate) ca primesc exact ce si cat merit. Si uit sa vad partea roz. Dar imi amintesc mai tarziu ca se poate si mai rau, asa ca incep sa ma bucur pentru ce am.

Sub balcon converseaza greierii. In aceasta clipa imi este suficient! Stiti cum arata un teckel fericit? Iata:

fericire de catel

 

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Pana acum

  1. ricamihai13 spune:

    zilele mai puțin bune le fac pe cele bune să strălucească !

  2. Zina spune:

    Un teckel fericit și frumos din cale-afară!❤
    Bucură-te că existați împreună, că aveți sănătate câtă aveți, că puteți ieși împreună în weekenduri, în locuri frumoase de pe lângă orașul cu cel mai bun aer de respirat din Europa (am citit azi o statistică).🙂

    Fruntea sus și zi frumoasă! Te sărut și pup și frumusețea ai strălucitoare din poză!

  3. Poteci de dor spune:

    Of… zile frumoase îţi doresc, cu bune şi sănătate!

  4. Mirela spune:

    Teckelul fericit ne transmite si noua bucurie, dragul de el❤ . In concediu va puteti gasi destule de facut, cauta niste retete noi si gateste (simplu si racoros) ceva ce n-ai mai facut pana acum, mergeti la cinema sa vedeti niste filme cat mai noi si pe placul vostru, colindati prin mall dimineata, cand e mai liber si placut, mergeti sa va plimbati pe unde n-ati mai fost demult, mergeti sa beti o bere intr-o seara la un local unde n-ati mai fost (eu sunt fan bere pe timp de canicula…. cu masura, desigur😀 ) , citeste carti sau reviste noi, asculta muzica buna, reamenajeaza prin casa poate (chiar daca asta inseamna doar sa muti mobilele altfel) ca sa ai senzatia de schimbare si iesire din rutina. Cumpara-ti flori cat mai des, nu scumpe…. sau mergi sa le culegi direct de pe vreun camp din apropiere. Si mai vezi ce alte mici bucurii va puteti face, plus ca ai timp sa te odihnesti cu adevarat, sa lenevesti la propriu. Nu e rau, important e sa fiti sanatosi si sa nu va apese griji reale. Concediu placut va doresc, in orasul vostru frumos.🙂

  5. Zina spune:

    Revin!
    Mi-am permis să iau poza Colei pentru pagina de jurnal de mâine. Sper că nu ai nimic împotrivă ! Firește, voi pune link spre blogul tău. Seară plăcută!🙂

  6. Alex spune:

    Zile frumoase, liniştite şi răcoroase! Cola este minunată! Ce-i pasă ei? Dar are talentul să-şi liniştească apropiaţii cu drăgălăşenia ei.
    Toate cele bune!🙂

    • cafeauata spune:

      Multumesc, Alex, au venit si astea. In locul stresului de la servici, acum stau si ascult muzica, ma dau pe net, nu-mi pasa de nimic. Nu vreau sa ma gandesc ca vor trece si astea… Inca nu!
      Zile frumoase sa aveti!

  7. arakelian spune:

    Cu ani in urma am invatat ca viata vine asa cum o astept. Am lasat asteptarile deoparte, planurile la fel, am invatat sa ma bucur de fiecare moment.
    Nici eu nu plec nicaieri concediul asta(o sa fac un bagaj sumar si ies sa pescuiesc last minute-uri, poate gasesc o super mega oferta de plecat in seara aia/a 2a zi ) – regret momentele astea din Bucuresti cand faceam bagaj joi seara si vineri tzushti la munte, cort, liniste, aer curat, frumusete.

    Frumos catelul!!! dar asta o stii deja.

    • cafeauata spune:

      Inteleapta alegere aceea de a nu avea asteptari, multumesc. Poate reusesc sa traiesc si eu ziua, clipa, cu bune sau cu rele, fara sa ma mai plang. In final vom pleca (totusi), ceea ce imi da o mare gura de oxigen. Deocamdata stau cu Cola si ascultam muzica, la adapost de multele grade de afara.
      Iti doresc o vara frumoasa (cat a mai ramas din ea)!

Lasă un răspuns

