Surpriza ratata

Foto: Buna Dimineata.ro ClujDinner-In-The-Sky-Cluj-Napoca-8-150x150

Ce fain ar fi sa-i fac o surpriza – ma gandeam in timp ce ascultam stirea. Imediat am intrat pe net si am vazut cu mare bucurie ca mai sunt locuri pentru duminica dimineata (chiar daca platforma se numeste dinner in the sky a fost loc si de un breakfast in the sky). Ne vom savura cafeaua la 50 de metri, mi-am zis, chiar daca nu foarte convinsa ca voi putea inghiti ceva. Meniul anuntat de organizatori, iata-l:

BREAKFAST IN THE SKY
The flying menu:
TOAST GOURMET CU GUACAMOLE „PINA COLADA”
CROSTINI CU SOMON TARTAR
SELECTIE DE BRANZETURI FINE SI NUCA
PANCAKE CU CIOCOLATA BELGIANA, CREMA RICOTTA SI GEM DE FRUCTE DE PADURE
FRESH DE PORTOCALE
CAFEA/APA

Importanta este surpriza facuta intr-o zi de 19 si faptul ca ceea ce intentionez se poate intampla probabil o data in viata. Ma bucuram in timp ce incercam sa inventez o minciuna numai buna sa fie crezuta, o motivatie pentru o plimbare in parc, fara catel, dimineata la ora 9.30. A dat „norocul” peste mine, am ajuns la finalul paginii si am vazut pretul surprizei pe care eram atat de hotarata sa o fac. Mi-a trecut instant, chiar daca mai tarziu am inceput sa ma gandesc ca poate ar fi fost mai bine sa DA, indiferent de cei 600 (sasesute) de lei. Mama lor de bani! Poate vor mai fi ocazii ciudate in viata…

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Surpriza ratata

  1. fosile spune:

    Stiind ca si tu ai rau de inaltime, ca nevasta-mea, cred ca surpriza frumoasa s-ar fi transformat intr-o catastrofa.
    Si daca, totusi, ai fi suportat, sotul tau ar fi fost incordat si speriat pnetru tine.
    Mai bine ca te-a retinut pretul.

    • cafeauata spune:

      🙂
      Si totusi… Ar fi fost ceva ce n-am mai trait niciodata, nici eu, nici sotul meu! Cum sunt convinsa ca niciodata, nimic nu este intamplator, asa a trebuit sa fie, sigur.

  2. Zina spune:

    O surpriză frumoasă, dar trebuia să vă placă la amândoi, are dreptate Fosile.🙂
    Chiar numai intenția și cred că i-a făcut plăcere, nu ?

    • cafeauata spune:

      Sper ca da🙂 !
      Si – daca nu as fi murit in primele secunde de ridicare de la sol – restul ar fi fost floare la ureche, doar il aveam langa mine pe cel care stie ce sa faca in situatii de acest fel.

  3. Zina spune:

    Revin!
    Cafeluță, am trimis aseară mesajul cu care te ameninț de atâta vreme!🙂
    Te rog să schimbi linkul din blogroll, de la Zinnaida. Blogul acela a intrat în pauză de multă vreme și e pe cale de desființare. Abia acum am observat că mai există linkul aici. Dacă vrei, înlocuiește-l cu linkul de la blogul cu povestiri http://lecturirecenzate.ro Dacă nu, șterge-l, pur și simplu. Mulțumesc!

    Te sărut pe tine și pupici pe urechiușa de cățel!❤

  4. Iulia spune:

    Da, interesanta treaba si surpriza ar fi fost pe masura. Dar e prea scump. Nu se merita. Poti sa pregatesti toate chestiile alea cu denumiri pompoase din meniu si sa le savurati amandoi undeva in natura, pentru ca va stiu mari iubitori de drumetii. Va fi ceva nostim si placut.

    • cafeauata spune:

      Chiar nu m-a interesat meniul, as fi vrut doar sa bem o cafea la inaltime. Daca as fi fost constienta, avand in vedere raul de inaltime…
      Plimbari prin padure facem la sfarsit de saptamana mereu, de obicei fara sa mancam, doar cel mult un sandwich. Cafeaua este de baza!

  5. Așteptând alte ocazii, înseamnă că n-ai căzut în plasa „banilor ce n-aduc fericire”,și este foarte bine așa. Mai mult succes data viitoare!

  6. arakelian spune:

    cu 600 lei poti face o alta surpriza si sa iei niste bilete de avion undeva. Si nici nu va ingrasati ca veti merge pe jos asa, mai mult….🙂

  7. coco spune:

    interesant meniul!🙂

Lasă un răspuns

