Zile de concediu

In prima zi din concediu (adica ieri) nimic nu mi-a iesit cum am programat. Am mers pana la servici sa dau unele explicatii care sa o ajute pe cea care-mi tine locul si… am luat-o in ceafa de la sefa! Am mers apoi pe jos (nu infiorator de mult, dar era prea cald) pana la veterinar sa-i faca pasaport Colei (altfel cica nu ne lasa sa iesim cu ea). Era catre ora 11, iar el are program de la 13, asa ca n-am rezolvat pentru ca era prea cald sa astept atata. In drum spre casa am vrut sa cumpar smantana dulce, sa-i fac sotului inghetata. In alimentarile din zona n-am gasit😦 . Seara tarziu, dupa 9, a venit un tanar cu oferta de la RDS si am acceptat-o (de ce tocmai in aceasta zi, cand restul treburilor au mers pe invers?). Vedem noi cat o sa platim! Deocamdata nu stiu sa umblu cu desteptul de Dual Slim, da’ ii dau eu de capat. Si daca nu, il sun pe tinerel sa vina sa-mi explice. Una peste alta, azi s-au schimbat datele: e a doua zi de concediu, am chemat de la spalatoria de covoare sa duca covorul sa-l faca frumos, astept o confirmare de cazare pentru sora mea, ascult Jesus Christ Super Star (incercati si voi, poate va place), i-am dat de lucru la masina de spalat si-si vede de treaba, asa ca pot sa ma gandesc cum sa fac sa fie super ok un colier. Afara e cald dar eu stau in casa, muzica merge, in mine e liniste, asa da viata! Ma racoresc amintindu-mi:

patinez

 

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Zile de concediu

  1. fosile spune:

    Si?
    Dezghetatul de sot al tau unde este?( daca tre’ sa-i faci inghetata…)
    N-aveti concediu impreuna?
    Sau l-ai trimis la cumparaturi?
    Nu-mi inchipui ca stati acasa tot concediul, asa ca nu intreb.Astept pozele si povestirea distractiei.
    Concediu placut!

  2. july spune:

    Prima zi, sa vezi a doua! :))))

  3. Zina spune:

    😀 Ce le mai zice Fosile!
    Colierul a ieșit mai mult decât super OK! Urmează detalii.

    Ești nominalizată la o leapșă, aici: http://www.lecturirecenzate.ro/2015/08/leapsa-pe-blog-bloguri-noi/

    Weekend plăcut și multe, multe sărutări pentru toată lumea!

    • cafeauata spune:

      Le zice Fosile, ca are mintea odihnita🙂 . Poate nu stie cum curiozitatea a omorat pisica.
      Voi prelua leapsa, iti multumesc pentru ca te-ai gandit si la mine.

  4. Îmi place cum privești viața. Deși uneori toate îți merg pe dos ca în prima zi de concediu, nu le iei în seamă, mergi mai departe, cu voie bună.

    • cafeauata spune:

      Ce ne-am face daca n-am gasi „ceva” care sa ne dea putere? Cel putin incercam sa ne spunem ca nu e chiar atat de urat, poate – pana la urma – vom crede cu adevarat🙂 . Multumesc pentru vizita!

Lasă un răspuns

