A inceput!

In ultima zi de concediu, inceput de viroza. Cum nu sunt prietena cu medicamentele alopate, mi-am luat homeopate, sirop impotriva tusei si niste aspirina. De la ultima „gripare” am uitat cat e de rau, cum e cu 38 febra la prima ora, cu oboseala care imi trage picioarele in jos, cu inspiratiile scurte si dese, cu senzatia ca nu pot sa respir. Nu tu gust, nu tu miros. Urat! Toate ca toate, dar tusa seaca ma omoara. Am baut ceai de scai vanat, ceai de ghimbir, sirop de patlagina, am mancat miere cu scortisoara si… nimic. Am inceput sa fac „patratele” in zona abdomenului, de efort cand tusesc. Si tot nu se rupe!  Imi doresc sa mi se rupa, iar dimineata voi cere la farmacie ceva pentru asta. Poate mi se va rupe de tot si… de toate. Ce bine ar fi! Va doresc sa fentati virozele!

Din dragoste pentru bufnite, mi-am mai tras un colier simplut, dragut, cu o ochioasa. Asta nu inseamna ca se leaga intelepciunea de mine!

Buha 2

Acest articol a fost publicat în Bijuterii cu pietre semipretioase, Fotografii, Stari și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

22 de răspunsuri la A inceput!

  1. domnuio spune:

    Nasol de tot😦
    Însănătoșire grabincă îți doresc !!!

  2. july spune:

    Bufnitele aduc noroc, asa ca, sanatate multa !😀

  3. fosile spune:

    Da’ cu coca-cola incalzita ai incercat?
    Sper sa-ti treaca pina la sfirsit de saptamina, ca poate reusim sa iesim cu totii la padure!

  4. racoltapetru6 spune:

    Îți doresc însănătoșire grabnică și mă bucur că umorul ți-a rămas sănătos!

  5. yousef59 spune:

    Incearca miere cu lamaie pentru tusea seaca .
    Sanatate multa!

  6. Poteci de dor spune:

    Să te faci bine repede! E minunat colierul!!

  7. acuarele spune:

    Cafeluta, si eu am fost toata saptamana racita, si inca mai sunt! Abia m-am tarat la serviciu, si in afara de ameteli si dureri de cap, tuse, mai am si o raguseala care abia ma lasa sa vorbesc! Si nu prea am incotro… Eu iau Tussin Forte la tusea uscata, e grozav, stiu ca nu e homeopat dar face foarte bine! Daca vrei ceva naturist, am luat de la Catena niste dropsuri cu fructe grozave si ele, doar ca iti trebuie cam multe pe zi ca sa te simti om, cu Tussin-ul iesi si mult mai ieftin! Sanatate multa! Foarte simpatica bufnita!

    • cafeauata spune:

      Intr-un final am mers la farmacie si mi-a dat Tusocalm. A fost prima noapte in care am putut sa dorm, dupa multe altele stricate de tuse.
      Sanatate si tie, draga mea Acuarela!

  8. Simona spune:

    Multă sănătate!

  9. cafeauata spune:

    Multumesc mult pentru urare si pentru vizita! Sunt pe drumul cel bun si sper sa scap pentru toata iarna!

  10. Mihaela C.P. spune:

    Cu echinaceea pentru intarirea imunitatii, ai incercat? Eu pana acum am scapat de raceala si consider ca asta ar putea sa-mi fi fost de ajutor.🙂 SAnatate multa!

  11. anitanna spune:

    Buna dimineata la Cafeauata…. Sper ca esti bine,ca dupa ceva timp 2-3 saptamani ,ar trebui sa scapi de tusea sacaitoare,asa am patit eu,dar la mine ..e si altceva ,ma refer la ani !
    Incearca si cu sirop de ridiche neagra cu lamaie si un pic de miere..trece… cu siguranta! O zi frumoasa si placuta ,precum sufletul si postarile minunate!

Lasă un răspuns

