Sambata, inainte de Craciun

Daca tot au inceput pregatirile de Craciun in lume (s-a deschis si targul din Paris), am zis sa-i scriu si eu lui Mosu aoro.ro sa-mi trimita un parfum. Nu ca mi s-ar fi pus pata, dar s-a terminat micutul Amarige de anul trecut si fara e naspa rau. In plus, sotul meu imi face cadouri atunci cand e nevoie, nu neaparat la ocazii. De ce aoro? Pentru ca a avut cea mai buna oferta la parfumul de 100 ml. Doar nu platesc transport pentru o sticla mica; daca-i bal, bal sa fie! A fost harnic Mosu (ca doar pe bani lucreaza!) si in trei zile s-a rezolvat. Ca acum n-am simt (dar nu sunt nesimtita), este alta treaba, sper doar ca toate discutiile favorabile de pe forumuri sunt si reale.

Butonez telecomanda in minunata dimineata cetoasa de sambata, fara sa am febra, fara sa am accese urate de tuse, cu cei dragi dormind inca si asta imi ajunge. Sunt un om fericit! Mai beau si un ceai de scai vanat, asa, intre doua inghitituri de ness, mai trag si o tigara (pot fara sa mor de tuse!) si ascult nebunia de pe santierul de sub geam. Oameni harnici rau, trebuie sa ridice repede blocul sa-si recupereze cu varf si indesat banii. Logic. Ce verdeata? Vom putea sufla fumul de tigara in nasul noilor vecini! Fotografia este facuta chiar acum si sunt mandra de mine ca am stiut sa manevrez telefonul destept in asa mare fel. Adica am facut si poza, am si descarcat-o. Bravo Patratel! Zile frumoase sa va fie, indiferent de ce si cum!

santier

 

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Sambata, inainte de Craciun

  1. july spune:

    Iti ia toata lumina constructia asta .😦

    • cafeauata spune:

      Da’ ce, crezi ca m-a intrebat cineva daca-mi doresc o hardughie in fata geamului? Banul vorbeste, July, nu cetatenii! Am noroc (totusi) ca latura va fi cumva in partea stanga, nu chiar in fata, altfel cred ca trebuia sa ne mutam! Deocamdata chiar in fata noastra ramane o casa veche, cu doi catei si nenumarate pisici in curte. Probabil doar pana se va stinge doamna…

  2. acuarele spune:

    Ma bucur pentru tine ca ti-a si sosit parfumul! Eu nu am unul preferat, nu stiu de ce ma plictisesc repede de oricare si mereu caut altceva! Acum am gasit unul de la Oriflame care chiar imi place, Lady Avebury ii zice, am consumat jumatate din el, lucru rar!
    Te pup, sa te faci bine!

    • cafeauata spune:

      De 14 ani sunt indragostita de Amarige si probabil legatura va tine vesnic. Probabil din comoditate, raman la ce stiu ca-mi place, nu fac experiente.
      Sa-ti treaca si tie raceala, draga mea!

  3. racoltapetru6 spune:

    Ai cu ce să fii mândră! Ce bine-ar fi să știu și eu face și descărca ușor poze de pe mobil, pe blog!😉

  4. Mihaela C.P. spune:

    De descarcat poze de pe mobil, nici eu nu prea reusesc.Mi-a iesit o singura data, apoi am tot incercat si n-am mai reusit.
    Cum e parfumul de la aoro? Eu am citit si multe opinii defavorabile siteului si chiar si asa am incercat si mi-am luat de vreo doua ori de la ei, insa parfumuri diferite, unele mi-au placut, altul insa nu si am incercat sa postez o critica la adresa lui, pe care nu au afisat-o🙂.
    Eu schimb parfumul ca la un moment dat daca port pe acelasi timp indelungat , nu il mai simt .Si atunci mai schimb cu altceva, ca sa pot face diferenta.

Lasă un răspuns

