Concediu, din nou

Ce inseamna o saptamana de concediu in luna noiembrie? Leneveala, indiferenta la cum trec orele, bucuria de a face ce vreau, plimbari mai lungi cu Cola si (nu in ultimul rand) placerea de a dormi dimineata cand toti ceilalti merg la servici. Pacat ca trece… Chiar daca „lumea” spune ca m-as plictisi daca nu as avea servici, indraznesc sa o contrazic. Cu siguranta cel putin 10 ani as avea cu ce sa-mi umplu timpul! Singura conditie ar fi sa am un card care sa fie incarcat cu regularitate.

Am ocazia, in aceste zile, sa asist la distrugerea si reinventarea spatiului de sub geamul meu. Nu-mi place ce vad, dar nu eu a trebuit sa dau avizul favorabil… Printre altele, oftez dupa nucul care a avut nevoie de o viata de om sa creasca si doar de cateva ore sa dispara. Pentru ca asa au vrut oamenii…

Nucul:

NuculSi locul ramas:

Groapa

 

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la Concediu, din nou

  1. racoltapetru6 spune:

    Wooow! Da’ ce-au avut cu nucul și ce vor să pună în loc?

  2. Oana spune:

    Concediu plăcut, Cafeluţă!
    Ce imagine sfâşietoare… a doua…😦
    Nu vor putea pune nimic „relevant” în loc, e greu să-nlocuieşti Viaţa cu…orice altceva!

    • cafeauata spune:

      Multumesc, Oana! Este un concediu scurt, de leneveala, fara nimic spectaculos, dar atat de necesar.
      M-am rugat sa nu fiu acasa atunci cand vor comite nenorocitii crima. Si nu am fost, am vazut doar groapa. Cred ca voi avea un puternic sentiment de ura fata de blocul care va lua locul acelei gradini…
      Zile frumoase sa-ti fie!

  3. fosile spune:

    Si?
    Nu-i plictisitor sa dormi ziua si sa stai treaza noaptea?
    Sa te plimbi linistita, cind toti ceilalti se grabesc?
    Sa te uiti la TV la ce vrei si sa te joci pe PC?
    Groaznic trebuie sa-ti fie, mai ales ca stii ce nebuneala e la locul tau de munca…
    Odihna placuta!
    Mai ai concediu?
    Da, apar din ce in ce mai multe blocuri in timp ce verdeata dispare din cartier.
    Cred ca cei care au intors spatele la casa parinteasca s-au mutat in alta tara, sa nu vada ce se alege de munca parintilor lor.

    • cafeauata spune:

      Nu-i plictisitor, ba din contra! Dar parca zilele trec mai repede decat atunci cand dimineata plec si seara vin de la servici. Timpul trece altfel cand ne este bine, nu? De marti intru in „normal”!
      Ne-am bucurat ca aceste case au scapat de demolare inainte de ’89 si uite ca urmasii celor care le-au construit au renuntat la ele pentru bani. Probabil isi imagineaza ca le va fi mai bine…

  4. Poteci de dor spune:

    Offf… am avut în faţa blocului, acasă, un copăcel frumos foc. Făcea nişte floricele mici, albe şi avea coroana rotundă. Primăvara era ca o miresică. Cu el am crescut, nu a încurcat pe nimeni în toţi anii ăştia. Un tip, mutat de două luni în bloc, l-a tăiat pe motiv că îi cădeau pe maşină chestii din el. Petale, frunze şi alte mizerii. După alte 6 luni am vândut şi a plecat. Mă crezi că am plâns când am mers acasă şi nu am mai găsit copăcelul meu?
    Concediu plăcut!!

    • cafeauata spune:

      Multumesc! Mai am pana marti si gata!
      Cum sa nu te cred, Potecuta? Ma doare fiecare disparitie de casa, copac, animalut. In fata blocului „a facut ordine si curatenie” omul de serviciu si noul presedinte de bloc. Au nenorocit o gramada de copaci, iar gardul viu a fost chinuit toata vara, ca nu pot spune „tuns”. In fiecare saptamana l-au mai ciopartit cate putin… Nu inteleg si nu voi intelege niciodata de ce distrug oamenii?

  5. Iulia spune:

    Aoleu! O sa iti creasca acum in fata ferestrei un blocotei care sa-ti mai si obstructioneze peisajul.
    La noi cresc si iar cresc blocoteie de-astea care mai de care mai urate in jurul caselor noastre… Cum mai moare un vecin, cum se vinde casa si rasare in maximum 6 luni o aratare de 3-4 etaje. Bineinteles ca suprima tot ce e verde pentru ca trebuie sa ocupe cu constructia o suprafata cat mai mare. e foarte trist si revoltator.

    • cafeauata spune:

      Asa cum spui, Iulia, blocotei. Este pus panoul cu proiectul la strada si m-am dus sa vad. Multi bani vrea sa faca cineva din prostia asta, ca si cum i-ar duce cu el cand moare. Ca omenire, ne meritam soarta. Ne sufocam din lipsa de aer, dar tot omoram copacii si verdeata care ar putea sa ne ajute! Nu-i bai, luam medicamente si ne trece. Trist si revoltator, intr-adevar!

  6. Alex spune:

    Din păcate, acestea sunt tristele realităţi româneşti… Pe strada mea erau nişte tei superbi, care ne înnebuneau cu parfumul, în perioada înfloririi. Cineva a avut ideea lărgirii străzii şi astfel toţi teii aceia falnici şi frumoşi au fost tăiaţi într-o singură zi! Când o să înţeleagă oamenii abilitaţi că nu trebuie distruse spaţiile verzi, căci ele sunt singurele părticele din natură, în lumea aceasta a betoanelor!

    • cafeauata spune:

      Nu vor intelege niciodata, Alex, pentru ca la ei singurul care conteaza e banul! Vezi de ce nu suntem si noi printre ei? N-ar fi avut destui bani sa cumpere autorizatia de la mine!
      In fiecare oras aceeasi poveste, vad. Sunt trasi toti la xerox, de aceea sunt multi si la fel de prosti! Astept sa vad cand nu vor mai avea copaci de taiat, ce vor face?
      Zile frumoase!

      • Alex spune:

        Chiar ca parca sunt „trasi la xerox”! Raul se copiaza atat de usor, indiferent de zona a tarii. Din pacate. Iar binele, tare greu este urmat sau copiat si de ceilalti.
        Cand n-ao mai avea copaci? Cine stie ce alte idei vor mai avea. Si tot proaste. Avem o tara minunata, plina de frumuseti, iar romanii se pricep cel mai bine sa o strice si cioparteasca. Pacat…
        Zile frumoase si numai bucurii!🙂

        • cafeauata spune:

          Oricat ar face reportaje si ar incerca sa ne deschida ochii cu asta, tot degeaba. Distrugem tot! Cred ca suntem programati genetic sa ne batem joc de noi, pana la urma…

  7. ghemulet spune:

    Uite..gand in gand.ieri veneam de la serviciu si am intrat pe o strada care da undeva in dreapta catre strada mea…am vazut vre-o 2-3 nuci taiati si bucatiti deja de catre cei care stau in dreptul lor..Mi-a parut rau si mi s-a parut nenecesar ca sa zic asa…
    Si am zis:de ce sa taie pomii?Ca nici nu ajungeau la fire..nici uscati nu erau…
    Apoi am gasit raspunsul:pentru ca nu l-au plantat ei.De asta!
    Un om care planteaza un pom stie sa ii pretuiasca si pe ceilalti

    • cafeauata spune:

      Nici eu nu am plantat un pom, Ghemulet, dar nici nu as putea sa tai unul. Cred ca e si chestie de sensibilitate. Ala care a venit cu drujba, oare are o sensibilitate la ceva? Ma tem ca nu!
      Zile frumoase, fara copaci taiati, zic eu!

  8. Zina spune:

    Dar ce groapă uriașă a rămas… Atât de întinse erau rădăcinile acelui nuc, ori au lărgit ei groapa ?

  9. Mihaela C.P. spune:

    Si eu imi aduc aminte cu drag de perioada in care tot timpul era la dispozitia mea , cand faceam ce si cand vroiam fara a fi legata de un program, cum este cel de la servici. Insa dupa ce intri in ritmul asta, e posibil ca la un moment dat prea mult timp liber sa te faca sa simti lipsa perioadei active .Iti urez concedii cat mai dese si mai placute :)!

Lasă un răspuns

