Cafea verde

De cand au aparut toate reclamele la boabele de cafea verde, imi da tarcoale dorinta de a incerca. Nu atat pentru gust, cat pentru a vedea daca pot sa slabesc 5 kg, doar datorita acestei licori. Asa ca, avand deja boabele in pachet, nu-mi ramane decat sa le macin, sa fierb „minunea” si sa o savurez. Se spune ca boabele sunt atat de tari, incat se strica rasnita. Nu-i bai, oricum are 20 de ani! Se mai spune ca la 350 ml de apa trebuie sa pun 50 de grame de cafea macinata, sa las la fiert 15 minute, apoi sa beau de doua ori pe zi cate 30 de ml. Ma voi cantari inainte si dupa 3 saptamani de consum. Voi avea sau nu mai putine kilograme, ramane de vazut…

Acest articol a fost publicat în Solutii date de natura și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

48 de răspunsuri la Cafea verde

  1. gheorgica spune:

    Daca vrei sa slabesti nu trebuie sa bei cafeaua cu zahar. La mine a dat rezultate urmatoarea formule L,M,Mi> iaurt zero cu fulgi de ovaz dupa ora 18 ceai de musetel fara zahar. Intre mese daca te roade stomacul mananca o lingura de fulgi de ovaz sau alti fulgi Daca ai poftit la ceva nu te abtine gusta o lingurita sa iti astamperi pofta
    joi . mananca la pranz o fripura mare dar fara cartofi prajiti cu salata verde+ otet si putin ulei + 2 felii de paine prajita Seara un peste fiert sau piept de pui cu piure de cartofi fara paine
    V,S la fel ca L,M,Mi
    D> la pranz o ciorba sau supa , o friptura mare(gratar) cu salata + 2 felii de paine integrala sau de casa cu fulgi de secara si un pahar de vin- Seara peste fiert cu mujdei si mamaliga

    • cafeauata spune:

      Multumesc mult pentru amanuntele pe care mi le-ai dat.
      N-am incercat niciodata sa dau din kilograme jos, pentru ca nu a fost cazul, dar acum parca as scapa de cateva… Problema mea mare cu mancarea este aceea ca, datoria mea la serviciu este sa gust toata mancarea facuta inainte de a fi trimisa la clienti. Si sunt „doar” trei feluri de ciorba, cinci feluri doi, plus desert. Asta dimineata la ora 9! Este unul din motivele pentru care dietele cu mancare nu mi se potrivesc si caut solutii…

      • gheorgica spune:

        Poi la tine este o problema tehnica simpla. Aduna numarul de linguri(in greutate) cu mancare pe care le degusti intr-o zi si vezi daca depasesti cantitatea de mancare necesara pentru o zi Poti calcula si caloriile. Daca nu iese cantitatea mai mananci doar cat trebuie Mai mult, pui pe tine. Daca depasesti atunci enerveaza un coleg sau un client ca sa te alerge in jurul meselor sau al localului🙂 Cred ca tzie ti se potriveste a doua varianta😉

        • cafeauata spune:

          Daca n-ar fi patronii in zona, poate ne-am alerga pe-aici, dar asa, cu supraveghere non-stop, ne abtinem, doar privirile tradeaza sentimentele, ori asta nu ajuta la slabit…
          Mai am o problema, probabil si mai mare: seara poftesc la dulce! Si daca nu-mi linistesc papilele, umblu noaptea de nebuna prin bucatarie. Asadar, sunt mai multe adunate, de aceea m-am gandit ca daca merge cu cafeaua verde fara sa fiu nevoita sa renunt la altceva, e super!

        • gheorgica spune:

          Scz!(fara interpretari gresite) Statistica spune ca 95 % din persoanele care consuma asa cum ai spus tu ,dulciuri, au probleme sentimentale si inlocuiesc pe una cu alta. Apa seara ,1/2 lingurita bicarboinat pe saptamana si vointza

    • cafeauata spune:

      Imi place sa cred ca fac parte din cei 5%, deci nu se pune!
      N-ai auzit cumva daca apa se poate inlocui cu Cola sau cu bere neagra? La mine doar astea sunt pe lista!

      • gheorgica spune:

        Merge dar trebie vitaminizata cu 50ml Whiskey la fiecare 500 bere. Secretul la slabit este sa mananci doar ce nu iti place si sa faci doar ce nu iti place. Din ora in ora arunci pe podea 100 de agrafe si le aduni aplecandu-te bucata cu bucata🙂 Daca nici asta nu te slabeste atunci apeleaza la imaginatie si incepe cu gargara la o cafa verde😉 ca asta vad ca iti place

  2. fosile spune:

    Cred ca-i suficient sa te uiti la verzeala aia si slabesti, fara sa mai fie nevoie s-o bei.
    Prajeste-o macar un pic.

  3. Zina spune:

    Total de acord cu ante-comentatorul !😀
    Și mie nici nu mi se pare că ar trebui să slăbești, zău așa !

    • cafeauata spune:

      Acuma daca mi s-a pus pata, musai sa incerc, Zina. Ar trebui sa scap de cinci kilograme, dar daca nu reusesc, nu-i bai. Doar „mijlocelul” mu-mi place, in rest e OK!

      • Zina spune:

        Lasă-l încolo, nu merită să-ți întristezi viața pentru asta. Te duci la vreun concurs ?!😀

        • cafeauata spune:

          Masurile pe care le am sunt relativ noi, adica de un an. Inca nu m-am obisnuit si vazand atatea fite cu diete m-am gandit si eu… Dar daca tu ma incurajezi ca nu-i cazul, ma agat repede de varianta asta!

  4. Minnie spune:

    Iti doresc succes! Zau ca ai ambitie daca vrei sa bei …. chestia aia verde de doua ori pe zi….. ai grija cu stomacul!
    Sa stii ca „fara zahar” este cel mai sfant! Slabesti fara comentarii….. eu am slabit anul trecut asa, dar si fara îndulcitori sintetici!
    pupici, saptamana cu spor!

    • cafeauata spune:

      Multumiri, Minnie!
      Banuiesc eu ca nu poate sa fie mai rea decat ceaiul de anghinare, iar cu asta n-am probleme. E foarte posibil sa beau o ceasca-doua si sa ma las, dar poate voi insista, dand jos „colacelul”. Mai vedem…
      La faza de „fara zahar” nu m-am gandit, dar daca spui, pot sa incerc si eu. Cu toate ca beau fara zahar doar ceaiurile medicinale…
      Imbratisari si zile frumoase iti doresc!

  5. Mihaela C.P. spune:

    Am auzit si eu de cafeaua verde, insa reteta de care auzisem eu era ca ar manca trei boabe de cafea (parca inainte de masa, dar nu mai stiu daca inainte de fiecare masa sau cum), nu ca ar bea-o fiarta ca si pe cafeaua cunoscuta pana acum. Succes si asteptam rezultatele :)!

    • cafeauata spune:

      Cred ca boabele verzi nu pot sa fie mancate pentru ca sunt extrem de tari. Dar, cine stie? Fiecare cu varianta lui…
      Prima ceasca i voi bea sambata dimineata, in caz ca se intampla ceva neplacut, sa fiu acasa.

  6. yousef59 spune:

    Cafeaua verde nu trebuie măcinată ci numai bătută în piuă(rămîne un pic mare)..la fierbere (se fierbe multişor)de fapt rezultă un ceai nu o cafea. Gustul este acceptabil…unii mai pun cardamon,şofran pentru gust şi prăjesc boabele.
    Nu ştiu dacă se slăbeşte cu ea,aici se bea continuu…
    eu aproape că am înlocuit-o pe cea dulce cu boabele verzi dar nu aş putea spune că a avut un astfel de efect.
    Uite şi aici
    http://www.jordacheblog.info/2013/06/green-coffee-cafeaua-verde-slabeste.html
    în loc de dulciuri seara încearcă cu 1-2 curmale
    Numai bine!

    • cafeauata spune:

      Cum am citit si eu una-alta, ma tem ca e vrajeala. Oricum, macar o ceasca tot imi voi face, sa pot sa-mi dau cu parerea, iar daca voi vedea ca nu-mi face rau, voi bea toata cafeaua verde pe care am primit-o (400 gr) si-apoi voi trece la al meu Amigo, din nou.
      Imi plac tare mult curmalele, asa ca nu stiu daca ma pot opri dupa 2 buc, dar merita sa incerc. Multumesc!
      Zile frumoase, Yousef!

  7. acuarele spune:

    Slabesti mancand dimineata si seara doar iaurt cu fructe uscate si fulgi de ovaz de la Sanovita, de exemplu, iar la pranz fara paine si dulciuri, si multe lichide zi de zi. Sau 3 zile pe saptamana urmatorul regim: Luni doar orez fiert, marti doar carne (slaba), miercuri doar iaurt. In rest, fara restrictii mari, adica joi, vineri, sambata si duminica ai voie de toate. Fara excese, insa. Si tot asa, bei multe lichide. Eu am slabit asa o data 9 kg in 2-3 luni. Dar am avut vointa. Acum daca vreau sa slabesc imi trebuie si alte adjuvante, si a propos, inca mai am de luptat in sensul asta.
    Succes, stiu ca ai vointa si vei reusi orice iti propui!

    • cafeauata spune:

      La mine problema este ca la locul de munca trebuie sa mananc, nu se poate altfel. Cred ca degeaba acasa iau un iaurt cu fructe uscate, daca merg la lucru si iau cate o lingura din tot felul de supe si de feluri doi. Poate voi avea o surpriza, iar abdomenul meu va deveni plat doar inlocuind cafeaua obisnuita cu una verde dimimeata. Nu se stie…
      Imbratisari, Acuarela!

  8. ALINA spune:

    te asteptam cu vesti bune!

  9. cita spune:

    Draga mea, eu am tunut post negru 5 zile. Am baut doar apa! Si am slabit 6 kg. si de un an nu am pus nimic la loc! Acum eu am tinut POST dar aceasta cura e cunoscuta si occidentalii dau bani grei ca sa se duca in centre speciale unde li se serveste… apa ; le ia tensiunea de doua ori pe zi, apoi ii plimba si le pune muzica!
    Cred ca gasesti pe internet cura asta cu apa! Eu am vazut un reportaj aici si, cum ma ingrasasem de la cortizon… am unit postul meu cu cura si… a dat rezultate.
    Maximum se face 40 de zile. (Eu ma gandesc sa o fac in saptamana cand am chimio-terapie… se pare ca nu ai efecte secundare! )
    Mai ales daca esti in concediu… e ideal. Poti sa dormi mai mult. Greu este a treia zi cand unii au dureri de cap. Eu nu am avut nimic!
    Ma rog… tu fa ce=ti convine si eu iti urez succes🙂

    • cafeauata spune:

      Minunat, Cita! Sa slabesti fara sa bei pastile sau alte chestii, e grozav! Din pacate concediul meu a durat doar o saptamana, dar voi incerca sa beau apa de cate ori imi va fi foame, cu exceptia obligatiilor de servici. Poate va functiona si asa…
      Iti multumesc mult si-ti doresc toata sanatatea din lume!

  10. ghemulet spune:

    Sunt tare curioas daca vei reusi…sa ne spui si noua ..Mult succes!!!

  11. cafeauata spune:

    Sigur voi da sfoara in tara cum e cafeaua verde, doar ca acest sfarsit de saptamana a fost „altfel”, asa ca am amanat…

  12. Alex spune:

    N-am mai auzit si de aceasta „reteta”. Apar atatea noutati in materie de diete… Nu stii ce-o sa mai apara si ce idei vor mai promova unii sau altii. Sunt curios cum va fi aceasta. Astept noi relatari.
    O saptamana noua cat mai frumoasa!🙂

    • cafeauata spune:

      Greu ma apuc si numai de macinat boabele! Parca mi-ar fi frica, dar – de fapt – tot cafea este, deci nu ar trebui sa se intample nimic rau. M-am legat de aceasta idee doar pentru ca e vorba de cafea, altfel nu sunt prietena cu dietele. Relatarile urmeaza, cu siguranta.
      Zile frumoase sa fie si la voi!

  13. anca spune:

    luati cafea verde boabe, nu capsule, ca nu sunt bune, eu am luat boabe la nr 0754921669,si sunt foarte multumita

    • cafeauata spune:

      Boabe am si eu, la capsule chiar nu m-am gandit! Dar inca nu am baut, asa ca nu pot sa-mi dau cu parerea, pot doar sa sper ca voi fi multumita si eu.
      Multumesc pentru comentariu!

      • Iulian spune:

        Vroiam doar sa va intreb,pe mine ma supara stomacu cand beau cafea,chiar daca sunt mancat chiar daca nemancat,vreau doar sa va intreb daca stiti daca e bine,vreau sa mananc juma de lingurita pe zi de cafea,poate sa aibe ceva efect negativ,pozitiv e bine e rau…va multumesc!!!

        • cafeauata spune:

          Habar n-am, sincer. Dar, daca stomacul da semne ca nu-i place ceva, acel ceva cred ca e bine sa fie eliminat din alimentatie. Este doar parerea mea…

  14. gheorgica spune:

    Ultima formula este sa-l obisnuiesti pe partener cu modificarile tale
    Ii pui zilnic melodia: o vede azi ,o veade maini si tot vazand de saptamani ii cade draga fata

    • cafeauata spune:

      O piesa controversata, eu nu as fi avut dezinvoltura fetelor din clip… Cat despre partener, este gata obisnuit, asa ca nu-i mare problema!
      Multumesc pentru formula, oricum!

  15. Cezara spune:

    Dar cum se bea cafeaua verde? Dimineața /seara /după.amiaza? Stiu ca trebuie sa bei 2 cesti de cafea pe zi .Dar la ce interval? Corectează-ma daca greșesc. Incerc sa aflu detalii despre consumarea ei

    • cafeauata spune:

      Mai multe decat am scris in postare nu stiu, imi pare rau. In plus, inca nu am folosit cafeaua, nu pot sa-ti spun ce si cum. Nu cred ca este atat de buna incat sa-ti vina sa bei de trei ori pe zi, eu ma gandesc sa incep cu o ceasca dimineata, apoi mai vedem.

  16. Andreea spune:

    Buna as vrea sa incerc cafeaua verde , insa nu stiu daca ar trebui sa o fac . Este in regula daca o voi incerca , desi am 15 ani ?

  17. Vanessa spune:

    Buna! am 15 ani si 74 Kg , am incercat toate metodele posibile ca sa slabesc si nu am reusit decat o singura data cand am slabit 3 kg in patru zile cu „Dieta cu mere” , insa kg s-au asezat la loc dupa maxim o luna . Oare este in regula daca voi incerca cafeaua verde, desi am 15 ani ?😦

    • cafeauata spune:

      Inca nu am reusit sa-mi fac destul curaj sa beau ceaiul din cafea verde. Nu ma intreba de ce, dar inca nu am incercat.
      Sa bei cafea la 15 ani, ma gandesc eu ca e cam devreme… La aceasta varsta inca totul este intr-o continua schimbare, totul are nevoie de echilibru pentru ca mai tarziu sa fii OK. Este parerea mea. Cel mai bine ar fi sa incerci sa mananci sanatos, adica nu mai mult decat e necesar, dar sa nu faci foame. Oricum, din cate stiu eu, nu exista retete minune pentru slabit, mai ales pentru ca luarea in greutate poate avea mult mai multe motive, nu doar ce si cat mancam.
      Important este sa te simti bine cum esti, sa fii sanatoasa mai ales! Eu asta iti doresc, draga Vanessa.

Lasă un răspuns

