Masti si mascati

Inca ma mir cat sunt oamenii de prefacuti. Sentimentele de invidie si de rautate dau pe dinafara, doar cine nu vrea nu vede. Sunt lenesi, ca si cum lui Dumnezeu ii plac oamenii care doar se fac ca muncesc. Parca au invatat sa vorbeasca la logoped, atat de afectat scot vorbele pe gura. Dar, cand o inalta (sau o simpla) fata bisericeasca apare in firma (ceea ce aase intampla destul de des), toate „doamnele” se inghesuie la pupat mana, la primit o poza cu o icoana, la blagoslovit si cate alte… Astazi am refuzat invitatia de a fi binecuvantata, pentru ca popii prezenti (veniti tocmai de pe Athos!) nu mi-au inspirat nici liniste, nici pace, nici smerenie. S-a facut un tambalau nemaipomenit, ni s-a repetat de j-de ori ca vin musafiri de pe Muntele Sfant, s-au pregatit mancaruri de post, cu vesela si tacamuri speciale. Nu le-am vazut rostul, dar poate am nevoie de un control la ofta. Pentru mine preotul inseamna un altfel de om!

Sper ca Dumnezeu nu ma va judeca prea aspru pentru asta.

Acest articol a fost publicat în Rautati de fiecare zi și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

24 de răspunsuri la Masti si mascati

  1. fosile spune:

    Tambalaul s-a facut in firma,nu?
    Dar ei, musafirii, cum s-au manifestat?
    Ca, presupun, asta te-a retinut.

  2. cafeauata spune:

    In firma, desigur! Intr-un fel ma gandesc ca e bine faptul ca macar asa vedem si noi „oameni speciali”, dar atunci cand acesti oameni nu doar ca nu-mi transmit nimic, ci, mai mult, ma enerveaza, se schimba perceptia. Dar este doar a mea, restul au fost incantati. Ca orice musafiri, au venit, au socializat cu patronii, au mancat si au plecat, nu inainte ca la usa masinii sa binecuvanteze o seama de colege. Ma bucur ca nu vin des…

  3. Minnie spune:

    Hai ca am ras cu lacrimi…. „Sper ca Dumnezeu nu ma va judeca prea aspru pentru asta.”
    Sper sa-i judece pe ei aspru de ceea ce fac!🙂
    pupici, un weekend excelent!

    • cafeauata spune:

      Deci asa, razi de necazul omului🙂. Iti spun eu, daca Dumnezeu tine socoteala la toate gandurile „de bine” la adresa popilor, pe care eu le am, am pus-o de-o mamaliga! Dar sper ca totusi are simtul realitatii si al umorului, si El.
      Imbratisari!

    • Mélanie spune:

      moi aussi, Minnie…🙂 traditiile, obiceiurile si superstitiile ortodoxe sunt pur si simplu pagâne, nu exista nici la catolici, nici la protestanti(reformati)… Doamne fereste si pazeste, pân’ te nemereste!😀

  4. acuarele spune:

    Dumnezeul acela menit sa judece asa ceva e de fapt inventat de unii ca ei. Dumnezeul cel adevarat are alte criterii de discernamant! Nu esti singura cu astfel de sentimente!😉
    Duminica frumoasa!

    • cafeauata spune:

      Acest soi de popi, de angajati ai bisericii, sunt falsi din cap si pana-n talpi! Mi-e ciuda ca nu pot sa fac abstractie de ei si-mi fac pacate (poate).
      Zile senine si calde!

  5. Mihaela C.P. spune:

    Adevaratii preoti, care au har , eu cred ca sunt modesti. Dar ca peste tot, exista tot felul de oameni, unora carora le place sa li se dea multa importanta. 🙂 O duminica linistita !

    • cafeauata spune:

      Nu doar ca sunt modesti, dar sunt si rari! A fi preot este (pentru multi) doar o modalitate de a face bani, este un loc de munca de unde viata este mai usoara. Pacat…
      Saptamana cu spor!

  6. Alex spune:

    Din pacate, in aceste vremuri pe care le traim, nimic nu mai e asa cum ar trebui sa fie… Iar cei ce ar trebui sa fie mai presus de lumea asta cu imperfectiunile ei, sunt prea mult asemenea acestei lumi… Avem nevoie de… altfel de etaloane morale si spirituale. Si stim ca sunt si astfel de oameni. Cam rari, din pacate…
    O duminica frumoasa!🙂

    • cafeauata spune:

      Chiar nu stiu ce si cum ar trebui sa se intample ca lumea sa-si revina… E drept, se spune sa faci cum zice popa, nu ce face popa, dar parca ceea ce se intampla e prea mult!
      Zile frumoase, voua!

  7. Iulia spune:

    Aoleu! Pacatoaso! N-ai vrut sa pupi poala popii? Vaaai de mine! :))
    Si pe mine ma enerveaza mereu evlavia asta la persoane care altfel sunt la ani lumina departare de invataturile bisericii!

  8. Zina spune:

    Uite, ți-am adus eu rețeta aici😀
    http://zinnaida.blogspot.ro/2014/04/mancare-de-castraveti-cu-pui.html

    Cât despre ceea ce ai povestit în articol… Poate fi excesul de zel al gazdelor și nu vina preoților. Zic și eu…

  9. Decenu spune:

    Eu cred ca Dumnezeu are alte treburi, nu are atata timp (si chef) sa pedepseasca oamenii pentru ceea ce-si inchipuie ei ca au pacatuit.🙂🙂

Lasă un răspuns

