Iyeoka

M-am distrat cand am auzit ca gazda noastra de saptamana trecuta, cand am fost in Vale, isi facea multe probleme pentru ca venea cineva din Cluj. Dintr-un oras mare, probabil oameni fitosi. Ca la Cluj… Sunt atatea spectacole, expozitii, super si hipermarketuri, parcuri si cate si mai cate. Ei si ce, zic eu? Cu ce ma incanta spectacolele multe, daca ori n-am timp, ori n-am bani, ori n-am chef sa merg? Dupa expozitii nu ma dau in vant, asa ca, pot sa fie! Mall-urile da, merg o data pe saptamana, scot banii de pe card, cumpar cartofi, morcovi, ceapa, Cola, cafea si ce mai cred ca mi-ar fi de folos pentru saptamana viitoare, intru la H&M, in speranta ca au reduceri, daca nu uit imi iau un „kurtos”, ma uit la Swarovski si gata. Si totusi, am un avantaj: vad multe afise! Si cand nu stiu cine si ce muzica se anunta, caut pe youtube. Asa am aflat si despre Iyeoka, al carui concert a fost joi seara la Opera Romana din Cluj. Si nu regret ca am cautat!

Acest articol a fost publicat în Muzica și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Iyeoka

  1. La Petite Fille de la Mer-july spune:

    Frumoasa voce are lyeoka . O seara placuta !

  2. Oana spune:

    Și mie îmi place… chiar mult.

  3. fosile spune:

    Foarte frumoasa muzica ,iar textul (dupa ce mi l-a tradus sotia) special si profund.
    Habar n-aveam de ea, dar sigur ca de-acum o voi asculta de multe ori.
    Multumesc, Cafeluta !

  4. Mihaela C.P. spune:

    Nu auzisem de ea pana acum, dar canta frumos si merita sa-i acorzi cateva minute ca sa o asculti.

  5. Zina spune:

    O excelenta muzica romantica, mai ales al doilea cantec, si o voce foarte placuta, usor guturala, usor dramatica. Mi-ai facut o surpriza tare placuta, multumesc !

  6. ghemulet spune:

    Cred ca prima melodie va devenii obsesie…ce glas superb are.O saptamana frumoasa draga mea.

  7. acuarele spune:

    Are o voce cu mesaj puternic, cu multa personalitate! Nu auzisem de ea pana acum! Ati fost la spectacol?
    Te sarut, Cafeluta!

Lasă un răspuns

