Concluzii

Nu stiu daca numai Mercur retrograd a fost vinovat pentru perioada care a trecut, dar ma bucur ca incet-incet treburile se aseaza pe fagasul stiut de mine. Deci, nu imi plac schimbarile in programul zilnic, ma obosesc lucrurile care in urma cu cativa ani imi faceau placere si nu simteam ca ma apasa, tanjesc mereu dupa libertatea de a face ce vreau in timpul liber si de a face ce stiu mai bine la serviciu. Cred ca a trecut vremea cand abia asteptam sa mi se dea noi sarcini, sa demonstrez ca pot. Acum, ma bucur cand vad oameni simpli si frumosi si talentati, ale caror principii sunt asemanatoare cu ale mele. Un astfel de om am descoperit urmarind multele interviuri ale muzicianului si compozitorului Bogdan Alin Ota. Unul dintre romanii descoperiti la un show (Norway’s Got Talent), care a ales sa revina in tara si l-am auzit chiar spunand ca ar putea sa se „aseze” intr-un sat de langa Cluj.

Acest articol a fost publicat în Muzica, Stari și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Concluzii

  1. ghemulet spune:

    Ce superb!Mi-a placut si video-ul…absolut minunat.O seara minunata si sper sa obtii neaaparat libertatea dupa care tanjesti…O seara minunata!

    • cafeauata spune:

      Multumesc pentru urari si ma bucur ca ai vizionat clipul, mi s-a parut deosebit si mie!
      Incet-incet se va instala si linistea si libertatea orelor in care nu sunt la servici, Ghemulet!Totul tine de rabdare…
      Seara frumoasa si zile cu spor!

  2. acuarele spune:

    Sensibil clipul, de exceptie arta pianistului! Poate veti avea sansa sa va si cunoasteti, daca spui ca vrea sa se stabileasca pe aproape de voi! Dintotdeauna am cautat sa ma inconjor de oameni cu care am afinitati, al caror suflet vibreaza la unison cu al meu, si cand mi-a fost la indemana, am lasat intmplarile sa vina si sa curga asa cum le-a fost sortite.
    Cunosc sentimentul pe care-l descrii, cheia e atentia la detaliile a tot ceea ce intalnim in calea noastra, iubirea fata de lucrurile marunte, de rutina, la care trebuie sa zabovim prin natura ocupatiilor noastre. Cu cat punem mai multa iubire in gesturile noastre in general, cu atat viata ne va fi mai plina si mai armonioasa, si darurile ni se vor intoarce insutit.
    Te imbratisez, sunt pe receptie la cafeluta de dimineata!

    • cafeauata spune:

      La ora la care „treceai” pe aici, eram si eu la cafea, deci am baut-o impreuna, la o poveste.
      Adevarul este ca mi-ar face mare placere sa-l cunosc pe dl. Ota, nu se stie niciodata…
      Sunt perioade in care imi este tare greu sa ma bucur de orice, asta insemnand ca sunt infiorator de obosita, de incarcata. Norocul meu ca aceste zile nu tin mult!
      Te imbratisez si eu, cu mult drag!

      • acuarele spune:

        Cunosc senzatia, in teorie suna intotdeauna mai frumos decat se dovedeste a fi in practica! Chiar azi, dupa ce ti-am scris ideile astea, am fost incercata cu niste „lectii” care mi-au aratat cat poate fi de greu sa aplic eu insami ceea ce propovaduiesc.

        • cafeauata spune:

          Oricum, primul pas e facut atunci cand constientizam lucrurile. Apoi…. Ramane sa „muncim” fara oprire, astfel incat ceea ce stim teoretic sa putem pune in practica, clipa de clipa.
          Zile frumoase!

  3. Alex spune:

    Citind gândurile de la început, parcă era ale mele. Recunosc că m-am „vindecat” de entuziasmul nebunesc de odinioară, când abia aşteptam să mă „remarc” cu talentele mele. Acum îmi doresc mai mult ca orice liniştea zilelor, tihna casei, bucuria de a sta cu cei dragi, micile bucurii ale vieţii.

    Superbă melodia, iar clipul este pe măsura muzicii acestui mare artist. Sper ca reîntoarcerea sa acasă să însemne şi recunoaşterea valorii sale.

    O zi bună!🙂

    • cafeauata spune:

      Imi place tare mult Bogdan Ota, atat ca om cat si ca artist. Sper ca asa cum a inceput sa fie cunoscut, va continua sa sporeasca numarul celor care prefera o muzica frumoasa.
      Cred ca aproape tuturor ne iasa pe nas, la un moment dat demonstratiile. Probabil ca si varsta are un rol, dar sigur devenim mai intelepti si apreciem lucruri care in tinerete erau ca si inexistente.
      O seara linistita, Alex!

Lasă un răspuns

