Hibernala si nu numai

Pentru mine este prima zi de miercuri fara cuvinte in acest an. Vedeti ce fotografii frumoase gasiti la Carmen!

Cel mai frumos copac

3

Lacul din cartier

lac1lac3lac2Amintiri

09.01Cola a primit o jucarie noua!

4

Acest articol a fost publicat în Cola si alti catei, Fotografii, Miercurea fara cuvinte și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

59 de răspunsuri la Hibernala si nu numai

  1. Emilia G. spune:

    Chiar este cel mai frumos copac!

  2. tu1074 spune:

    🙂 îi fain Cluju’ în orice timp și orice vreme !
    Și bună-i berea ursului🙂.
    Cola se pregătește să-și ducă prietenul la pipi ?

    • cafeauata spune:

      Daca n-ar fi ger, ar fi perfect! Din cauza de gluga mi-e teama ca imi scapa unele lucruri bune de pozat.
      Berea? Nu conteaza cum e afara, in casa e cald si bine, asa ca… e buuuna!
      Cola il invata pe puiutul cel nou bunele maniere!

  3. thepean1980 spune:

    Fain copac, Fain lac, Fain catel iar sticla de ursus mi-a facut pofta de o bere :))

  4. Leovi spune:

    Poze frumoase, tonuri de mare și alb și moale. Salutări.

  5. fosile spune:

    Sa inteleg ca tu imbini cumparaturile cu sedintele de fotografiat,la o bere?
    Iar pe catel il ametesti cu o jucarie?
    Foarte fain copacul!
    Pacat ca in spatele lui e blocul ala comunist.
    Saru’mina!

    • cafeauata spune:

      Berile erau baute cand am ajuns eu; ghinion. Oricum, iarna prefer berea bauta acasa, dupa cumparaturi, cand si Cola isi gaseste de lucru sau doarme linistita. Cola nu este un catel care sa poata fi ametit cu ceva, are personalitate!
      Nu te uita la blocul din spate, bucura-te doar de copacul imbracat parca in cipca!

  6. Zina spune:

    Surprinzătoare, prima fotografie, nu-ți dai seama dacă e un copac înflorit sau unul acoperit cu flori de gheață.
    Cola e un exemplar superb de teckel cu păr scurt, așa cum era și Zorro al nostru.
    Zi frumoasă, Cafeluță !

    • cafeauata spune:

      Putina chiciura am surprins iarna asta, dar copacul acesta mi s-a parut ca face cat zece poze!
      Multumim pentru apreciere, draga Zina. Speram doar sa ne si asculte la un moment dat…
      Zile calduroase iti doresc, cu drag!

  7. acuarele spune:

    Buna dimineata, minunate imaginile!
    Sa fii iubita azi si mereu!
    Imbratisari!

  8. Spunsieu spune:

    Un copac cu flori…de n-ar fi blocul din spate! Nu prea are viata usoara prietenul lui Cola, pare cam smotocit!

  9. Rolling Ideas spune:

    Cola, spor la joacă!🙂

  10. anastasia spune:

    eu nu-i accept primatul! toţi copacii sunt frumoşi!😦
    şi al tău mai e şi la 3,9 RON! 🙂

    Frumoase fotografii! O zi minunată!

    • cafeauata spune:

      Ai dreptate, toti copacii sunt frumosi! Dar acesta, in acea zi, a fost mai frumos, totusi. Spun eu… Crede-ma ca nu am observat reclama de pe magazinul din spate, noroc cu tine!
      Multumesc mult pentru comentariu, Anastasia!

  11. Minnie spune:

    Copacul este foarte frumos, dar blocul din spate este deplorabil… gri si trist!
    Cola este o frumoasa, da-i un pupic de la mine!

    Ps. te-ai uitat bine pe sub zapada, nu erau si cei care au golit sticlele pe acolo? :))))))
    O zi minunata sa ai, te îmbratisez!

    • cafeauata spune:

      Copacul s-a imbracat asa frumos tocmai pentru a acoperi tristul blocului! Pupicul l-am dat, multumim, Minnie!
      Nu m-am gandit sa-i caut in zona pe insetati, voi fi atenta la stirile locale atunci cand se va topi gheata, poate ii vor descoperi acolo…
      Seara linistita, cu imbratisari si tie!

  12. dordefemeie spune:

    O sa se distreze bine Cola cu noua jucarie… Frumos copacul….

  13. addicted spune:

    Iar imi aduc aminte cu melancolie de Cluj… Frumos!🙂

  14. Lulu spune:

    Foaaaaaarte frumoasa fotografia cu acel copac! Si Colaaa!❤

  15. abbilbal spune:

    Ce frumos „a înflorit” copacut tău.
    Să ai o zi liniştită.

  16. Suscriu: cel mai frumos copac ! Parca este inflorit !
    Nu mai spun cat de frumos este si lacul, indiferent de anotimp !
    Cola se bucura din plin ! A primit jucaria de la Mosu’ ?
    Happy WW !

  17. primele doua imi plac la nebunie!
    un copac tuns-vopsit punk si un peisaj urban deosebit!
    dau o… Cola!🙂

  18. elly weiss spune:

    Copacul din prima fotografie e superb. Precum o mireasa🙂
    Iar Cola cu noua ei jucarie e la fel de minunata!
    Happy WW!

  19. zdwub spune:

    Chiar foarte frumos copacul:| iar Cola se pare ca a fost cuminte daca a trecut Mosul pe la ea cu o jucarie noua ;))
    Happy WW

  20. rocs m spune:

    :))
    cea cu berea e bestiala, pacat ca nu tine de cald

  21. ghemulet spune:

    prima poza este suuuuperba…Apoi draga de cola.O seara frumoasa.

  22. Mihaela C.P. spune:

    Mie imi place lacul inghetat cu …copacii, salcii sau poate si alti copaci de pe margine.🙂

  23. iulisa spune:

    Fascinante imagini!
    Natura in fiecare anotimp, reuseste sa ne ofere imagini de neuitat!

  24. SoriN spune:

    Admirabile peisaje! Felicitari pentru frumoasele fotografii!

  25. dianaalzner spune:

    Vad ca este o iarna frumoasa la Cluj.🙂 Sa va bucurati de ea, sa fie pentru voi inceputul unui an fericit si prosper!
    Va multumesc mult, Cafeluto, pentru semnele pe care mi le-ati lasat, m-am incalzit la flacara prieteniei voastre.🙂 Va imbratisez pe toti trei.

    • cafeauata spune:

      Ce bucurie ca te vad aici, Diana! Multumim!
      La Cluj e friiiig si nu-mi place asta, dar incercam sa gasim resurse in suflet. Cu siguranta la voi, in tara de basm, este muuult mai frumos!
      Cu tot dragul ne gandim la tine si te imbratisam!

  26. alterego9221 spune:

    Ce fotografii frumoase!🙂

  27. yousef59 spune:

    Frumoase imagini…lacul ingheţat,copacul parcă înflorit, dar poza denumita *Amintiri* parcă e cea mai ,,caldă” 🙂

    • cafeauata spune:

      Multumesc, Yousef! Oricat ar fi de frumoasa iarna, tot verdele si caldura imi place! E frig acum si hainele groase ma deprima, mai sunt doua luni si am impresia ca nu vor trece niciodata.
      Imbratisari dragi!

Lasă un răspuns

