Motiv

Este VINERI!!!! Ce motiv mai bun ii trebuie unui om al muncii ca sa fie fericit? Mie imi ajunge acesta!

tumblr_m4el8nsje91qihztbo1_500

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

32 de răspunsuri la Motiv

  1. 🙂 corect! de aceea prefer eu desenele animate! ai vazut „motanul incaltat”? nota 1.000.000 pentru film!
    week-end fericit sa ai, „om al muncii”!

  2. Minnie spune:

    Tare molipsitor este rasul fetitei!
    Sa-ti fie weekendul plin de zambete si îmbratisari!🙂

  3. mihaella spune:

    mi-a venit in cap Heidi…:)…chiar am sa caut filmuletul…

  4. CARMEN spune:

    când urc în masina vineri, dupa orele de serviciu, strig in gura mare: endlich wochenendeeeeeeee! :)) Luni dimineata, nimic nu mai seamana cu euforia de vineri…
    Excelenta fotografie! Shirley Temple mi-a inseninat copilaria!
    Sa ai parte de un sfârsit de saptamâna minunat!

    • acuarele spune:

      Cafeluta, ma bucur pentru tine ca savurezi week-end-ul!
      Eu de luni incep din nou alergatura, asa ca sunt nostalgica zilele astea!
      Am fost gand la gand, si eu gasisem o poza cu Shirley Temple si ma uitam la ea deunazi, cu dor de copilarie!😉

      • cafeauata spune:

        Noi deja am trecut de „inceput”, au fost cumplite primele zile! Iti doresc sa-ti fie trecerea lina, sa fie usoare si pline de spor zilele!
        Se confirma inca o data ca suntem inconjurati de „ceva” care nu tine cont de distanta.
        Imbratisari, cu drag!

    • cafeauata spune:

      Carmen
      Deci, nu sunt singura!
      Si eu m-am bucurat intotdeauna de filmele ei! Un mic geniu!
      Multumesc pentru urare, la fel sa fie si pentru tine!

  5. Zina spune:

    Păi atunci… weekend cât mai plăcut, Cafeluță !
    Și pupici Colei !

  6. cafeauata spune:

    Multumesc frumos, Zina, frumos tare sa fie si pentru voi!
    Pupicii au ajuns acum la Cola, care teckel te pupa la randul ei! Si fara sa vada ea, eu voi pupa fetele tale.

  7. Georgiana spune:

    uikend liniștit și plăcut să ai Cafeluță! pupă Georgiana la voi! :*

  8. Mihaela C.P. spune:

    Intr-adevar, o mare bucurie cand vine ziua de vineri. Dar mie si sambata seara imi place , cand se termina toate treburile🙂.

  9. Rolling Ideas spune:

    O mărire de salar, proporţională cu mărirea impozitelor, ar face şi mai fericit un om al muncii🙂

    • cafeauata spune:

      Marirea de salar este o amintire veche de cel putin sase ani, incepe sa dispara chiar si ideea! Dar da, o marire de salar mi-ar aduce un zambet pe fata…
      Sa-ti fie saptamana frumoasa, cum o vrei tu, Andreia!

  10. ghemulet spune:

    ce frumos..ar trebui sa ne amintim sa radem cu pofta mai des…si sa ne bucuram ca un copil si mai des.O zi buna

    • cafeauata spune:

      Ei da, ar trebui! Dar de la asta pana la a avea chef, e cale lunga. Pe mine chiar doar vineri si sambata ma incearca veseliile, in rest…
      Saptamana frumoasa si buna sa-ti fie, ghemuletule talentat!

  11. gabyral spune:

    Unii ar rade vinerea…daca n-ar „sarbatori prin munca” destul de multe weekend-uri. Asa ca la mine rade „tineretul” cu: „Iar lucrezi tata???” Si luni dimineata cine cere: „Da-mi niste maruntis ca ma duc la un suc cu colegii!”…tot ei sunt veseli dupa ce primesc, e drept si asta, destul de des…

    • cafeauata spune:

      Stai linistit ca din mai pana in octombrie voi fraterniza cu tine! Atunci sa vezi cat ma voi plange….
      Tineretul lasa-l sa se distreze, le vine si lor randul, din pacate. Sau poate va da norocul peste ei, o mostenire, un post pe la bugetari, ceva de genul asta.
      Multumesc pentru comentariu!

  12. tu1074 spune:

    OFF TOPIC:
    Ce înseamnă să nu fii defel pe fază😦 ! Mă pregăteam să mă dau mare și să-l felicit pe „copile” ,că doară mâine e ziua lui(mi-a șoptit o păsărică😆 ) e pe 15 !!! Când mă pregăteam de felicitare mi-am adus aminte de postarea ta cu tema respectivă. M-am dus tiptil,tiptil la postate și am constatat că-i alt cinșpe și nu ală de mâine …
    Na apoi poate la anu’ mă trezesc și io în cinșpele adevărat !!!

    • cafeauata spune:

      Ati avut muuult de lucru pe vremea aceea, doar stim ce renovari au avut loc!
      A trecut doar o luna, asa ca felicitarile sunt primite cu drag si bucurie. Multumiri, tu!

Lasă un răspuns

