Un dor

Mi-e dor să mărgelesc! Dar încă nu e timpul… Nu este simplu să devii tehnician nutriţionist🙂 !

lava

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Un dor

  1. fosile spune:

    De aceea n-ai mai ajuns nici pe aici?
    Da’ las ca o sa ne inveti sa mincam,
    Mai ai mult, ca ne lipsesti?

    • cafeauata spune:

      Adevărul este că mă cam stresează postura de învăţăcel🙂 .
      Să mănânce ştie oricine, întrebarea este dacă ştie ce şi cât. E mai simplu decât se crede: fără exagerări!
      Din 16 aprilie gata! Doamne ajută, zic!

  2. Nu e târziu să-ți împlinești dorul, atunci când va fi timpul.Numai bine!

    • cafeauata spune:

      E drept, dorul ăsta „se rezolvă” din fericire. Mai fentez eu şi înşir câte ceva, dar nu pot să fiu liniştită când mă gândesc la temele care aşteaptă să fie făcute. Va veni şi ziua aia, mai e doar puţin.
      Numai bine şi ţie!

  3. Zina spune:

    Fosile a pus degetul pe rană! Mie chiar îmi lipsești! Da’ și când ai să revii și ai să ne înveți să mâncăm sănătos…🙂
    Din ce material sunt făcute mărgelele? Arată foarte bine!

    • cafeauata spune:

      Dacă ai ştii cât îmi lipseşti şi tu…
      Eşti sigură că vrei să auzi ce e sănătos din punctul de vedere al unui nutriţionist? Noroc că vine primăvara, leurda şi urzicile vor fi la îndemână. Oricum, de miel ar fi sănătos să ne amintim doar!
      Mărgelele sunt din lavă vopsită, o slăbiciune veche a mea.
      Îmbrăţişări, dragă Zina, pentru toate fetele!

      • Zina spune:

        Chiar dacă nu vreau să aud, trebuie…
        Miel nu mănânc decât o dată la… 2-3 ani, de câte un Paște, nu de fiecare.
        M-am gândit eu că e ceva tuf vulcanic… Arată foarte original.

        Vă îmbrățișez și eu, pupici pe obraz ție și pe o urechiușă Colei!

        • cafeauata spune:

          Şi eu gust de fiecare dată când am ocazia (nu gătesc miel pt. că ar trebui să-l mănânc singură).
          Primiţi pupicii şi daţi mai departe🙂 .
          Zile frumoase, draga mea!

  4. Poteci de dor spune:

    Nouă ne e dor de tine, cafeluţă!

  5. Alex spune:

    Foarte frumoase. Admir sincer pe cei care știu să migălească asemenea frumuseți, din tot felul de lucruri, atât de frumos adunate și bibilite, încât devin bijuterii.
    Mult spor în frumoasa îndeletnicire și numai zile frumoase!🙂

Lasă un răspuns

