Si mamele pleaca…

In doua situatii diferite luna ianuarie mi-a reamintit (de parca as fi uitat macar o secunda), senzatia pe care am avut-o in urma cu 18 ani. Pentru ca atunci cand o mama „se muta” in rai, ceea ce simte copilul ei (indiferent de varsta pe care o are) este mult peste notiunea de durere. Cei dragi pleaca, noi ramanem tot mai saraci, mai goi, cu doruri sfasietoare.

Este mersul vietii… Asa cum obisnuiesc sa spun: mamele nu ar trebui sa moara niciodata! Ramas bun, mama jumatatii mele si multumesc!

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

24 de răspunsuri la Si mamele pleaca…

  1. Poteci de dor spune:

    OF! Să o odihnească Dumnezeu!

  2. domnuio spune:

    Odihnească-se în pace !

  3. Oana spune:

    Un gând bun pentru voi…

  4. Un pitic călător spune:

    Am scris, am șters, am scris din nou… Cuvinte nu am, doar lacrimi. Să fiti puternici!

  5. racoltapetru6 spune:

    Să-i fie memoria binecuvântată de cei care au cunoscut-o!

  6. szqwer spune:

    Condoleante si odihna in pace mamei plecate !

  7. cita spune:

    Da! La orice varsta ramanem fara mama, devenim orfani! Suntem un pic mai singuri in sens real, atat de real incat ni se face frica! Dar… ele, mamele nu pleaca de fapt niciodata… caci ele raman cu noi, in noi, in bucatica aceea pe care ne-au daruit-o!
    Sa va mangaie Domnul!

  8. acuarele spune:

    Condoleante! Dumnezeu sa o odihneasca!

  9. Zina spune:

    Dumnezeu să o odihnească în pace!

  10. Naica spune:

    Condoleante si Dumnezeu sa o odihneasca in pace !
    Si mamele noastre au plecat,dar am credinta,ca odata,nu stiu cand,ne vom intalni…

  11. mcooper801 spune:

    Mi-ai adus cateva lacrimi citindu-ti gandurile frumoase…asta pentru ca si eu in ianuarie acest an mi-am pierdut mama(aici pe pamant)…inca simt golul si inca ma intreb cum si cu ce am sa-l umplu…mama nu are cine s ao inlocuiasca , este unicat ! Sa ramanem cu convingerea ca acolo sus cineva ne vegheaza pasii catre o viata cat mai buna ! Sa ai o seara binecuvantata!

    • cafeauata spune:

      Cat de mult poate sa ne lipseasca o mama… Pentru mine au trecut 18 ani, dar parca a fost ieri. Imi lipseste in fiecare dimineata, in fiecare zi, in fiecare respiratie.
      Daca nu ne-am mai intalni, ce s-ar intampla cu atata dragoste?
      Multumesc mult!

  12. anitanna spune:

    Dumnezeu sa o odihneasca ! ..si a mea a plecat acum 9 luni in alta lume implinise 90 de ani in ziua cand s-a ridicat la ceruri.
    Imi lipseste mult si imi este dor chiar de am o varsta .
    Seara buna !

    • cafeauata spune:

      Cu siguranta o odihneste pe ea si pe toate mamele. Am vazut o chestie faina pe FB, ceva care suna (aproximativ) asa: mama m-a invatat multe, dar nu m-a invatat cum sa traiesc fara ea. Si totusi, timpul ne invata chiar si asta… Eu inca traiesc (dupa 18 ani!).
      Ganduri bune catre tine!

Lasă un răspuns

