Dupa

Spun desteptii ca in primele zile dupa concediu poate sa apara depresia. Sunt total de acord! Chiar daca acest an a refuzat sa ne ofere un concediu mirific, tot zile de odihna au fost, asa ca saptamana asta sunt putin depresiva.

S-a intamplat – exact de sarbatoarea Sf. Maria – ceea ce stiam ca se va intampla  cu Cristina despre care am mai scris. Si inca ma intreb cum si de ce m-am legat atat de tare de ea? Sunt oameni care sunt in jurul meu de ani multi, degeaba. Cu Cristina a fost parca o continuare a unei relatii de care nu-mi amintesc, dar care a existat. La aceasta despartire i-am spus ca imi va lipsi si sunt convinsa ca vom relua povestea de unde s-a intrerupt, este vorba doar de trecerea timpului… Pana atunci, asta este, asa cum spunea si ea.

Cam atat acum. Data viitoare poate voi scrie cum a fost prima mea iesire din tara… Aveti grija de voi si de cei dragi voua!

Acest articol a fost publicat în Concediu 2015, OAMENI tare dragi mie, Stari și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Dupa

  1. Alex spune:

    Of, da! Primele zile după vacanţă sunt atât de urâte. Parcă toate junghiurile, supărările şi nemulţumirile ne apucă taman atunci! Noroc că uităm şi ne reintegrăm repede în rutina zilnică…
    Îmi pare rău pentru prietena Cristina. Despărţirile sunt mereu grele… Dar da! Va veni sigur o revedere pentru toţi.
    Numai bine şi zile frumoase!🙂

    • cafeauata spune:

      M-am reintegrat de n-am avut aer, Alex! Fac treaba la doi colegi dusi in concediu, plus ale mele „nimicuri”. Primul sfarsit de saptamana s-a lasat cu o nunta pentru care am muncit 15 ore non stop. Asadar, parca nici nu am fost in concediu…
      Din pacate, tot mai des ma gandesc cu drag la acea revedere, ceea ce se intampla aici nu-i de mine!
      Si la voi sa fie tot zile frumoase!

  2. Zina spune:

    Cred că la depresia asta contribuie și epuizarea concediului, și despărțirea de prietena ta, dar și starea vremii. Hai, mobilizează-te și revino-ți! Aștept să ne povestești cum a fost în concediu.

    Sănătate și numai bine, Cafeluță!

    • cafeauata spune:

      Si cand te gandesti ca s-au epuizat doar primele 10 zile din concediul anului 2013…
      Sunt gata revenita, Zina! Ieri am avut zi libera, deci sunt un om fericit!
      Imbratisari, cu muuult drag!

  3. fosile spune:

    Cind ne „pleaca” cineva drag, chiar daca asta e cel mai bine pentru el/ea, tot ne doare si ne pare rau.
    Daca si vremea plinge si concediul s-a terminat, normal sa fii un pic depresiva.
    Da’ daca activitatea ( de la lucru) este bogata, nu vei mai avea vreme sa-ti amintesti de depresie.Doar parerea de rau, durerea,dorul.
    Si eu sper ca ne vom mai intilni cu totii.

    • cafeauata spune:

      Activitate bogata, zici? Am spus mai sus cum e, asa ca…
      Dorul (si) de Cristina va ramane, la fel si amintirile. Din pacate suntem veniti pentru a pleca si asta doare la cei ramasi. Se va aseza ea si durerea asta, doar trebuie sa treaca niste timp.
      Zile vesele sa fie la tine!

  4. acuarele spune:

    Condoleante pentru Cristina, Dumnezeu s-o odihneasca!
    Te imbratisez, draga mea Cafeluta!

  5. arakelian spune:

    cand se aduna prea multe le iau si ambalez pe rand si le bag pe undeva. Ca eu pe toate nu pot sa le duc.
    Depresia post concediu aproape mi-a trecut, mi se pare asa departe concediul de sapt trecuta…

    • cafeauata spune:

      Mi-a trecut depresia post concediu, mai grav e ca parca ma incearca alta, ante pensionare🙂 . Si mai sunt cativa ani pana atunci…
      Adevarul este ca sunt perioade cand toate vin tavalug, nu bine ne dezmeticim dintr-una, ca ne si ia alta pe sus. Obositor tare. Incerc sa le las sa plece, pe cat posibil sa ma impac cu fiecare zi trecuta si sa incerc sa-mi inchipui ca cea care vine va fi mai buna. Este cand mi-e mai bine, este cand m-as duce in lumea mare. Pana la urma asta e farmecul vietii, nu? Nici o zi sa nu semene cu cea care a trecut!
      Ganduri bune!

Lasă un răspuns

