Visul pe care nu mi-l poate lua nimeni

Visez ca stam intr-o localitate mica, fie sat sau oras, nu conteaza. Doar sa fie curent electric, apa, internet si (de preferinta) incalzire cu gaz. Dar daca focul se face cu lemne si avem sobe de teracota, e bine si asa. Si noi nu mai suntem sclavi moderni, ci doi oameni liberi! Se spune ca daca ne dorim cu adevarat ceva, daca stim sa ne concentram energia pozitiva catre acea dorinta, atunci ni se vor arata toate oportunitatile pentru ca sa o putem realiza. Ma intreb daca avem destula energie pozitiva… Si daca mai am timp…

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Visul pe care nu mi-l poate lua nimeni

  1. fosile zice:

    Ai facut primul pas.L-ai scris intr-un loc in care il poti vedea des si poti concentra aici energia de care ai nevoie.
    Iar timpul este la dispozitia ta.Doar sa vrei sa-l utilizezi.
    Bafta!

    • Gabriela zice:

      Fosile, si eu spun la el. A dat prima licarire de viata gandului ei. De ceva vreme imi facusem o lista cu dorintele mele pentru acest an. O parte din ele. Si in capul listei am scris:” Doamne, razi?” Se spune ca atunci cand iti faci planuri, Dumnezeu zambeste bland, in barba.

    • cafeauata zice:

      Acest prim pas l-am mai facut candva, dar se pare ca nu cu destula incredere. Acum stiu ca este doar chestie de timp si visul va deveni realitate.
      Multumesc!

  2. Minnie zice:

    Nicio data, dar absolut nicio data nu-ti lasa „visul” nerealizabil !
    Vointa sa ai! Te Imbratisez! ♥

  3. Eu îţi doresc să-ţi poţi realiza visul şi să ai tot timpul să te bucuri de el.

  4. Gabriela zice:

    Cafeluto, si eu visez la fel. O gradina mare la tara, si o casuta. Cer prea mult? 🙂

  5. acuarele zice:

    „Când îţi doreşti ceva din tot sufletul, tot universul conspiră la împlinirea dorinţei tale”, a spus Paulo Coelho.
    Iata ce am gasit, mi se par deosebit de interesante sfaturile, si realiste:
    http://ro-tarot.twice.se/creeaza-viitorul.html
    Iti doresc tot ce-ti doresti tu, si un pic mai mult de atat! Te imbratisez!

    • cafeauata zice:

      Multumiri, draga mea Acuarela!
      Este super ce am citit acolo, se potriveste cum nu se poate mai bine! Si cred ca asa este!
      Zile frumoase si multe imbratisari!

  6. ghemulet zice:

    Sigur ca ai timp….Ai timp sa faci planul apoi sa il aplici…Oricand este timp.Trebuie sa fi hotarata tare…sa iei o decizie repede si sa actionezi…

  7. Zina zice:

    Ai timp, căci unele lucruri de întâmplă cât ai clipi din ochi. Energie pozitiva ai, se vede dupa cum scrii. Visul tău se va realiza sigur. Dacă crezi, roagă-te.

    • cafeauata zice:

      Foarte bine imi pica aceste cuvinte venite mai ales de la tine, draga Zina! Chiar este unica dorinta materiala pe care o am, cea referitoare la nemunca pentru altii nu se pune, asa-i?
      Cred si ma rog!
      Imbratisari multe!

  8. Mihaela C.P. zice:

    Important e sa incepi, fara sa te gandesti la cat de departe sau aproape e momentul in care te vei bucura de realizarea ta.
    Daca ai sadit samburele, eu va urez mult spor, curaj si sa va bucurati de fiecare moment al cresterii visului in realitate.

  9. cafeauata zice:

    Doamne, cat ne dorim sa scapam de menghina care inseamna munca multa pe bani tare putini, pentru ca altii sa profite! Iar daca Dumnezeu ne va ajuta ca aceasta scapare sa coincida si cu o casuta la tara, altceva nu ne vom putea dori!
    Multumiri pentru imbarbatare si urari!
    Saptamana cu bucurii sa-ti fie, Mihaela!

Lasă un răspuns

