Duminica

Dimineata zilei de duminica… Sa va fie fara griji, cu cei dragi alaturi si cu o cafea buna!

anigif_enhanced-buzz-6146-1365605248-9

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Duminica

  1. slowaholic spune:

    Mulțumim, draga mea. Asemenea să fie și la tine.🙂 O duminică splendidă îți doresc!

  2. acuarele spune:

    Chiar cu cafeluta in mana sunt acum, si o bem impreuna! Super poza aceasta cu aburi miscatori, te aduce mai aproape de mine!
    Te imbratisez, o duminica minunata sa aveti, dragii mei prieteni!

  3. Gabriela spune:

    foarte frumos. O cafea aromata si tare, exact pe gustul meu. Sa ai o zi minunata!

  4. Rolling Ideas spune:

    Aceleaşi lucruri ţi le doresc şi ţie. Precum şi o plimbare în aer însorit şi verde🙂

  5. Minnie spune:

    Multumesc de cafea! Excelenta, mai ales cand o primesti de la cineva drag!🙂
    Duminica frumoasa! Cu cel mai mare drag!

  6. convietuire spune:

    Duminica mi-a inceput fara cafea (nu-mi mai e permisa :)). Dar se poate termina cu un pahar de lapte cald și o vorbă bună.
    O săptămână frumoasă ție, Cafeluță! Mi-a fost dor de tine…

    • cafeauata spune:

      Imi pare rau, Oana, dar gasim o solutie sa stam la povesti cu un pahar de fresh, daca e voie. Lapte zici? Avem! Iar vorbele bune ne sunt mereu la indemana cand suntem cu oameni minunati, asa ca… Hai la o poveste!
      Sa-ti fie zilele senine in suflet, iar noptile cu vise frumoase! Te imbratisez!

  7. coco spune:

    eu servesc azi , am lipsit putin🙂

  8. cafeauata spune:

    Am lipsit si eu, dar am lasat cafeaua pe masa. Te mai astept!

Lasă un răspuns

