A fost weekend liber

iubireNu reusesc sa inteleg cum trec cele doua zile libere! Doar ce a fost vineri seara, cu atmosfera aceea de leneveala, de facut numai ce am chef, cu multe planuri si gata, deja e luni! Incerc de o luna sa invat tehnica de margelit Peyote, cu margele de nisip. Doar sambata, evident. Pana sa reusesc sa fac un colier, e cale lunga, dar perseverenta e mama succesului, asa ca astept cu interes sambata viitoare, ca in asta nu i-am dat de capat. In schimb am ajuns cu Cola la veterinar, ceea ce ne-am propus de trei sambete! Poate am fi sarit si acum peste aceasta vizita, dar duminica trecuta, fiind la prieteni, Cola a primit o clatita pe care a vrut neaparat sa o ascunda. A tot ascuns-o, pana si-a julit trufa si a ramas cu rana. Cum sunt tot felul de micoze care se manifesta aproximativ la fel, ne-am speriat si asa am ajuns la cabinet, unde (din pacate) am gasit un inlocuitor al medicului nostru, ceea ce nu tare ne-a incantat. Una peste alta, Cola nu are nimic, julitura nu este ciuperca si se va vindeca de la sine. Anul trecut, cantarul arata 12 kilograme cu Cola suita pe el, sambata arata 13,200. Se ingrasa fetele din casa noastra, nu glumesc! Eu incerc sa ingerez cat mai putine calorii, mai fac si cateva abdomene din cand in cand, dar cu Cola numai cu ratie mai mica se poate, pentru ca este o lenesa ingrozitoare la plimbarile din timpul saptamanii. Cand va fi cald si verde si frumos, padurea va fi a ei, acolo alearga fara intrerupere, asa ca poate va da jos macar un kilogram.

A fost weekend liber!

 

Acest articol a fost publicat în Cola si alti catei, Fotografii, Stari și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la A fost weekend liber

  1. fosile zice:

    Frumos „momentul de tandrete” din poza.
    Ce sa zic,mai multa alergare,cind s-o putea,iar in cazul tau cu margelele,RABDARE!
    Stiu ca nu-i nicicum cind nu-i medicul pe care il cunosti si pe care il cunoaste si catelul.Parca nici nu stii cum sa vorbesti,cum sa-i descrii toata viata catelului,ca sa-si dea seama despre ce este vorba.In plus,catelul e agitat,se zbate daca e in brate…
    Sa aveti o saptamina frumoasa!

    • cafeauata zice:

      Si nu este unicul; Cola este o lipicioasa de n-am vazut!
      Alergarea este valabila pentru ea, eu mai cu incetinitorul… Prefer sa insir si sa desir margele, dar cand va fi cald si verde… aia viata!
      Am mai avut un veterinar „personal”, dar cand a inceput sa lase cabinetul pe mana altor medici, am renuntat la serviciile lui. Asa si acum, acest Stefan la care am mers o stie pe Cola din prima zi cand am luat-o de la cuib, nu-mi place sa intervina altcineva. Pe langa asta, Cola a marait si el s-a retras, nu cumva sa-l muste! Oare cu un rotweiler cum se descurca?
      Saptamana mai buna si pentru tine!

  2. Lulu zice:

    Frumoasa de ea! *_* 😛
    Va dorim o saptamana frumoasa!

  3. inca putin si ghioceii vor striga: Colaaaaa, hai la joaca!

  4. slowaholic zice:

    Un pupic pe nasul julit. 🙂

  5. Minnie zice:

    Off, off…. draga de Cora!
    Chestia cu „kilogramele la fete” nu cred ca vine de la leneveala, cred ca vine de la varsta! Ceea ce este valabil si pentru mine! 🙂
    In privinta margelitului Peyote…. vrei sa fac o cadere nervoasa? 🙂
    A trebuit sa caut cu Google sa vad ce e aia….:)

    • cafeauata zice:

      Hapsana de ea, daca nu avea chef sa manance clatita, s-a gandit sa o ascunda pe cand mai mergem in vizita…
      La mine am inteles ca e varsta, dar Cola inca e tanara si un kilogram pe an e cam mult. Cu toate ca ii dam doar hrana uscata, o singura data pe zi, tot se rotunjeste. Cred ca lipsa de miscare isi spune cuvantul, dar azi-maine ne cheama padurea!
      Nu pot sa cred ca ai cautat sa vezi ce e Peyote cela! Se fac bijuterii spectaculoase, ma incanta ideea, ramane doar sa am si rabdare si timp. Mi s-a pus piticul, asa ca tot o sa fie ceva!
      Imbratisari cu drag!

  6. Propun să facem o petiţie să se lungească week-endul să ne aungă pentru tot ce ne propunem.
    Însănătoşire grabnică Corei! 🙂

  7. Gabriela zice:

    Azi e luni seara, weekendul trecut e deja in urma si ne avantam in noua saptamana. Cola e o dragalasa ca-mi vine sa o iau si eu in brate. Cand ma duc acasa, ma joc cu toate animalutele intalnite pe strada, cu si fara stapani, mereu am cate ceva prin buzunare sa le dau sa mananace. La noi, in Germania, la OBI se gasesc tot felul de materiale si de carti care sa te invete sa faci cele mai spectaculoase lucruri din ceea ce iti place, in functie de hobby. De la minunate figurine si flori ori ornamete de hartie, la paiete, pictura pe diferite suporturi. Poate gasesti si in Cluj la OBI. Mai era o firma Shooters, pe Momorandumului, care organiza cateodata cursuri-atelier pentru diferite decoratiuni. Chiar sunt curioasa ce vrei sa faci. Poate ne arati si noua.
    Iti doresc o seara placuta!

    • cafeauata zice:

      Din pacate in Cluj nu este Obi, dar sunt tot felul de magazine pe net care au materiale pentru orice „pitic” de pe creier. Rabdare si timp liber sa fie!
      Sooters nu mai este pe Memorandumului, dar am multe tutoriale pe youtube, asa ca invat incet-incet acasa. Multumesc pentru sfaturi, oricum. Daca voi reusi sa invat, vreau sa-mi fac bratari si coliere, sunt de efect.
      Daca te-ai intalni cu Cola pe strada, ti-ar fi usor sa te imprietenesti cu ea pentru ca ii plac oamenii, din doua miscari te-ar si pupa!
      Somn bun si zile cu spor!

  8. piracetam zice:

    dar daca lucreaza 8 h /zi si sambata si au 2 zile libere consecutive si spor la salariu pt sambete lucrate ii mai platesc orele lucrate sambata?

    • cafeauata zice:

      Cred ca saptamana de lucru este de 40 de ore, cu sporul aferent pentru sambete si duminici. Dar, sunt locuri de munca unde aceste doua zile fac parte din „zilele lucratoare”, fara ca macar sa se plateasca sporul aferent. Cate firme, atatea obiceiuri…

Lasă un comentariu