Vizita la Pensiunea Lara

Din motive pe care le voi povesti intr-o zi, plecarea in excursia de astazi a avut loc dupa ora 12 ale amiezii, adica tarziu tare (avand in vedere faptul ca la ora 18 trebuia sa fiu la servici). Bine macar ca destinatia a fost aleasa inca de ieri, asa ca nu am fost nevoiti sa pierdem timp cu alegerea ei. Si chiar daca am fost impreuna cu “Fosile“, nu am umblat dupa pietre, ci doar am vizitat pensiunea Lara (credeti-ma ca trebuie cel putin vizitata, daca nu aveti bani sa si mancati acolo), apoi am cautat un loc unde sa putem sa ne asezam repejor sa prajim mici, sa mancam, sa beau o bere (din pacate sunt singura persoana dintre cei 4 care bea bere in excursii), dupa care ne-am grabit inapoi pentru ca era deja ora 17.

Astazi va arat cateva dintre pozele facute, cu sugestia ca – in cazul in care sunteti prin zona – sa faceti in asa fel incat sa va rasfatati plimbandu-va prin acest taram de basm. Despre pensiune si alte poze, intr-una din urmatoarele mele povesti.

Poarta spre Taramul de Basm

Primul semn de civilizatie

O masa pentru racit orice ai de baut

Sub blatul de sticla curge apa de izvor. Se vad si doua din zecile de scrumiere pe care le intalnesti la tot pasul. Excelent!

Unde se termina acoperisul?

Absolut toate constructiile au acoperis cu iarba!

Recomandare: pasiti pe aleile Pensiunii Lara de pe Valea Ierii, judetul Cluj!

Pauza de tigara!

Cola epuizata in poiana cu multa menta salbatica!

Chiar daca a fost tare scurta, si aceasta iesire a fost reusita. O astept pe urmatoarea…

This entry was posted in Excursii and tagged , , , . Bookmark the permalink.

14 Responses to Vizita la Pensiunea Lara

  1. fosile says:

    Si din cele citeva sute de poze facute, ai pus doar sase?
    Pe cind urmatoarele?

  2. georgiana says:

    excelent! musai s’ajung şi eu acolo la vară! m-ai convins!
    sărmana Cola, e extenuată. ea are picioruţele scurte şi’mi închipui cât o avut de “depănat” cu voi, excursionişti înnăscuţi :D
    vă pup pe toţi trei!

    • cafeauata says:

      Pe bune Georgiana! Neaparat sa mergeti, este un loc pe care il veti avea mult timp in amintire!
      Sa vezi ce program de somn a avut Cola cand a ajuns acasa! De fapt stii, asa face si Gipsy.

  3. redsky2010 says:

    alta excursie faina, chiar daca putin prea scurta. norocosilor! :)

  4. Alexandra says:

    Tu esti aia? Ce craci misto ai!! :D Scuzati limbajul golanesc, da’ asa se spune pe la noi pe la Bucale!

  5. Alexandra says:

    Sa ma gandesc, ca acum e sase dimineata si nu-mi vine in minte decat sa-mi aprind o tigara! :D

  6. BlueRiver says:

    Ce bine de voi!… mi-am notat si pensiunea asta. De voi e bine ca le aveti pe toate aproape… noi, cei din sud unde sa mergem? :(

    • cafeauata says:

      Nu uita ca tu esti mai aproape de marea noastra si a bulgarilor! Si – chiar daca mai rar – poti totusi sa evadezi si pana la munte, mai ales ca se apropie vacanta!

  7. eumiealmeu says:

    de ce trebuie mereu, când vin pe blogul tău, să-mi aduc aminte că Ardealul e Raiul pe pământ?
    într-o viaţă ulterioară, nu voi mai permite părinţilor mei să se mute de acolo, ci voi urla sus şi tare că vreau să văd viaţa şi ca ardeleancă, nu doar ca olteancă…

    • cafeauata says:

      Cu siguranta ca toate isi au rostul lor, stii, nu? Poate daca ramaneai in Ardeal, acum ai fi avut alta parere. Poate nu veneai pe blogul meu. Poate…
      Dar e bine si asa, iar “data viitoare” fii barbata!

Lasă un răspuns

