Zambetul

Aivanhov spunea:

„Surasul este deja un salut, un semn de recunostinta adresat de fiecare persoanelor intalnite inainte chiar de a o face prin cuvant, si de aceea este important sa veghem la ceea ce exprimam printr-un suras. Acest suras care trebuie sa exprime bunatatea, blandetea, intelegerea, vine in mod natural din sine.”

Si totusi, de cate ori intr-o zi ne este adresat un astfel de suras? Sau de cate ori avem noi insine unul de oferit?

Primul zambet pe care l-am vazut a fost cel al mamei mele, zambet care cu siguranta este undeva, in ochii mei! Si acel zambet a ramas acelasi chiar si atunci cand nu am mai fost copil. Acel zambet care de prea multe ori ascundea durere, dar care imi invaluia sufletul de fiecare data. Acel zambet valoreaza cat fiecare rasarit de soare!

Acum a venit randul meu sa zambesc si chiar incerc in fiecare dimineata. La inceput trebuia sa-mi impun acest gest, ca si atunci, in copilarie, cand era nevoie sa-mi amintesc sa merg cu spatele drept, ori sa stau pe scaun dreapta. Atunci o aveam pe mama care ma tragea de „coada” si ma indreptam imediat. Acum sunt singura in masura sa ma corectez, chiar daca uneori imi este greu.

Am vazut zambetul omului care te minte, al omului care se crede superior tie, al omului plin de sine. Am primit zambete in spatele carora se ascundea rautatea, invidia si dorinta de razbunare. Zambete care nu valoreaza nimic.

Dar am zambetul celui iubit! Un zambet pe care il simt in fiecare dimineata inca inainte de a-mi deschide ochii, cand incearca sa ma aduca inapoi din lumea viselor. Un zambet care ma invaluie intreaga zi si care alunga toate momentele neplacute petrecute departe unul de celalalt, un zambet care ma face sa simt ca viata este frumoasa. Iar eu vreau sa fiu un zambet pentru el!

Tu al cui zambet esti?

Este ziua de nastere al unuia dintre cei mai indragiti interpreti ai mei. Si el a vorbit despre zambet:

Acest articol a fost publicat în Aivanhov-Ganduri și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Zambetul

  1. acuarele zice:

    Zambetul e poarta sufletului.
    Eu sunt o chintesenta de zambete ale parintilor mei, ale bunicilor.
    Si daruiesc mai departe aceasta lumina tuturor celor deschisi. Desi nu sunt clipa de clipa toata un zambet… Viata, din pacate, ne obliga sa invatam a folosi si alte arme, pentru a supravietui…

    • cafeauata zice:

      Iti si vad zambetul! Viata are si bune si rele, deci avem zile cu zambete si zile incruntate. Dar sunt si oameni care nu reusesc sa gaseasca zambetul din ei ci doar pe cel pe care l-au construit, oameni cu care prefer sa am cat mai putin de-a face. Cu toata ploaia de afara, iti doresc zile frumoase!

  2. Mary zice:

    Un butonel de abonare? Va rog

  3. Ioan zice:

    Cind am plecat de-acasa surideai-tot imprejurul stralucea
    Mai tirziu,privind pe geam am vazut ca ploua-oare cine a indraznit sa te supere?Am iesit afara.Printre picuri,printre nori o raza din ochii tai,un colt de buze,un zimbet…si tot imprejurul s-a luminat.
    Sint frumosi si picurii de ploaie cind tu zimbesti.

  4. fosile zice:

    Alte comentarii sint de prisos.
    Zimbiti doamnele noastre!
    Sa straluceasca soarele,sa infloreasca florile,sa ridem ca si copiii la soare.

    • cafeauata zice:

      Asa este, ce sa mai comentam?
      Zambesc si totusi este innorat si sta sa ploua. Voi zambi in continuare, poate voi reusi sa imbunez soarele si se va arata. Zambiti si voi, domnilor, ne face placere!

  5. redsky2010 zice:

    sunt un zambet pentru necunoscutii de pe strada, pentru doamna care-mi vinde un covrig dimineata, pentru batranul pe langa care trec grabita spre lucru. sunt, pentru cei care vor sa ma primeasca si sa se bucure.
    o zi frumoasa si zambitoare printre stropii de ploaie! 🙂

    • cafeauata zice:

      E atat de bine cand, printre milioane de ganduri care ne vajaie in cap, primim un zambet dezinteresat. Ziua devine imediat mai buna! Totusi, am intalnit si oameni care nu stiu sa primeasca un suras. Dar tu ramai zambet pentru cei din jur, nu pierzi nimic!
      Cam multi stropi de ploaie au fost azi, dar mi-e bine. A venit primavara!

  6. Georgiana zice:

    Sa-ti trăiască Jessy! ce simpatic este! heheee!
    Pup iu, cafeluţo şi bine te-am regăsit! Un uikend liniştit să ai!

    • cafeauata zice:

      Ma bucur sa te revad! Jessy a fost numele „fetitei” noastre inainte sa o avem pe Cola, de aceea i-am dat numele asta. Mi-a placut pe blogul lui tetris si am adoptat si eu catel. Te pup si eu!

Lasă un răspuns

