31 decembrie 2010

Maine incepe un an nou, iar in aceasta seara noi insotim anul ce a trecut. El este fericit fiindca il parasim cu multa iubire. Cat despre noul an, puteti din aceasta seara sa il pregatiti in mod constient, fixandu-va un scop: o calitate de dezvoltat, un defect de inlaturat, un proiect de realizat.

Fie ca toate proiectele, visele, dorintele voastre sa devina realitate, sa fiti mai fericiti, mai iubiti, mai respectati, mai … decat ati fost pana acum!

La multi ani, lume nevazuta!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la 31 decembrie 2010

  1. Alexandra spune:

    Sii… cand ziceai ca e ziua ta?

  2. fosile spune:

    La multi ani!
    O preferi-lumea-nevazuta?
    Daca nu,poate iesiti cu catelul si iesim si noi si se cunosc cateii…
    Desi,cu a mea nebuna,nu-i sigur nimic.
    Doamne Ajuta!

    • cafeauata spune:

      Buna dimineata, in an nou!
      Uneori da, o prefer nevazuta, imi este mai usor sa ma exprim in scris. Asta nu inseamna ca n-o putem pune de-o vedere! Tinem legatura, sa vedem reactia cateilor.

  3. Alexandra spune:

    Hai ca nu mai astept sa-mi aprobi comentariul.
    La multi ani, Cafeluto, sa fii fericita !

    • cafeauata spune:

      Multumesc Alexandra!
      La un moment dat l-am lasat pe sot sa se distreze cu calculatorul, ca de sfarsit de an, de aceea nu te-am vazut atunci. Bine ca n-ai asteptat, era clar ca voi aproba, de fapt, nu stiu de ce e nevoie de chestia asta? Sigur trebuie sa setez ceva smecherie, ii voi da eu de capat!
      Sa traiesti, sa infloresti …

  4. Alexandra spune:

    Bai, eu mereu am zis ca cei nascuti in ’63 sunt cei mai jmecheri. Hai La multi ani si in 2011, sa fim sanatoase !!

    • cafeauata spune:

      Nu stii cat ma bucur sa te cunosc! Chiar nu mai stiu pe nimeni nascut in ’63; toti colegii de clasa erau mai mari, ei au mers la scoala de la 7 ani, dar eu, jmechera cum spui tu, am vrut de la 6.
      Multa sanatate si tie!

Lasă un răspuns

