Cabana Buta

La multi ani, dragul meu drag!

Cabana Buta 1580 m – CSABA IAKOB – Galeria Foto Alpinet.

Este vorba despre locul de si din poveste, cabana in care la trecerea dintre ’81-’82, o fetiscana tare tanara avea nevoie de incurajari, iar un tanar venit de departe, parca special pentru ea, a gasit cele mai frumoase cuvinte si gesturi pentru asta.

Fetiscana de atunci multumeste si acum, si spera ca va avea destul de multe zile pentru a darui toata dragostea ei acelui tanar care ii este alaturi si acum, la trecerea dintre 2010 – 2011. .

Acest articol a fost publicat în Pentru tine și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Cabana Buta

  1. acuarele zice:

    Cabana Buta a fost reconstruita?…
    Ce bucurie mare!
    Am amintiri de neuitat din acel loc, din copilarie, cand, incepand cu ea, am traversat Retezatul alaturi de parintii mei si multi alti copii ca mine!

    La multi ani cu sanatate!

    • cafeauata zice:

      Cu rusine trebuie sa recunosc ca din acea iarna nu am mai urcat niciodata la Buta, cu toate ca 15 ani la rand ne-am petrecut concediile in Vale. N-a fost sa fie…
      Dar, dupa cum vezi, cabana este refacuta, arata chiar mai bine decat in 81, ceea ce ma bucura si pe mine.
      An nou fericit!

  2. redsky2010 zice:

    la multi ani cu sanatate alaturi de cel pe care l-ai ales acum multi ani!

  3. fosile zice:

    HOPA!
    Cimpul lui Neag,Buta,Retezat.
    Oare avem cunostinte (foste) comune?
    Oare nu era pe-acolo si Sam? Morar Ionel-salvamontist,montaniard,alpinist si un mare,mare prieten?
    Va ramine mereu prezent in memoria mea-din pacate pentru noi a plecat sa cucereasca culmi muuult mai inalte.

    • cafeauata zice:

      Da, da, este vorba (cred) despre aceeasi noapte de Revelion!
      Atunci, la Buta, era logodna lui Sam cu Vera, eu participand doar ca partenera a unuia dintre prietenii lor. A fost destul de multa lume, cel putin asa mi s-a parut atunci, nu i-am retinut pe toti, din pacate nici numele lor nu-l stiu.
      Am aflat cu mare durere in urma cu 14 sau 15 ani despre moartea lui Sam, nu a fost drept (spunem noi). O vreme am mai tinut legatura cu sotia lui, apoi ea s-a recasatorit, iar faptul ca in fiecare an vad mormantul lui la fel de neangrijit ma face sa nu doresc o noua apropiere fata de ea. Pentru noi, Sam a fost prietenul si omul, pentru ea, a fost sotul care a parasit-o cu 2 baieti de crescut. Poate aici este explicatia…

  4. Alexandra zice:

    La multi ani, Cafeluto! La multi ani si tanarului 😀

  5. Alexandra zice:

    Asa se pare! Anul a inceput bine, macar de-ar tine-o tot asa!

Lasă un răspuns

