De vazut

Pentru ca si in aceasta sambata, la fel ca in toate sambetele din frumoasa luna iulie, lucrez de la 8 la 21, si pentru ca duminica mai mult ca sigur ca nu vom face o iesire, solutia pentru a-mi incarca bateriile este sa-mi amintesc.

Zmei

In aprilie am fost la „Gradina Zmeilor”, undeva unde am ajuns mergand pe soseaua Cluj-Jibou pana la un punct, apoi un indicator ne-a aratat spre dreapta locul cu pricina. Este un loc care iti taie respiratia prin formatiunile imense de piatra, parca sculptate de un mester nevazut.

Sculptura

Sunt unele spectaculoase prin inaltimea lor de peste 5 metri, altele (nu la fel de inalte) au forme in care cu putina imaginatie poti vedea animale sau chipuri.

Cat sunt de mica!

Indiferent la care dintre ele te uiti, ramai uimit. Si mai ramai uimit de cat de bine intretinut este acest obiectiv turistic, de cosurile de gunoi intalnite la tot pasul, de WC-ul public, (fara plata) pe care il poti folosi in aceasta salbaticie, unde nimeni nu percepe nicio taxa.

Cos pentru gunoi

Pentru Cola a fost prima excursie in care am lasat-o libera, fara lesa, cand a putut sa zburde in voie, sa faca ture intre noi, sa fie un catel cu adevarat fericit. In toate iesirile care au urmat, lesa nu si-a mai gasit rostul, realizand ca este cuminte si nu se indeparteaza de noi.

Cola "zburand"

Nu pot decat sa ii felicit si sa le multumesc celor care se ocupa atat de bine de aceasta minune a naturii, unde ochii si sufletul au parte de bucurii nebanuite.

Si pentru ca sunteti liberi astazi, va doresc o zi frumoasa, lenesa sau activa, asa cum vreti voi!

 

Acest articol a fost publicat în Excursii și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la De vazut

  1. fosile zice:

    Ma bucur ca ai dat curs invitatiei mele de a merge la „Gradina Zmeilor”.
    Asa-i ca este ,daca nu altfel,macar interesant si in plus esti placut impresionat de curatenia si amenajarile de acolo.
    O zi frumoasa ca tine sa ai!

    • cafeauata zice:

      Nu aveam cum sa dau gres daca ideea a venit de la tine, care ai fost inainte si stiai despre ce este vorba. Intr-adevar, este deosebit, totul!
      Multumesc de urare, este aproape senin si soare pe ici-pe colo. E frumoasa si sper ca si pentru tine este la fel.

  2. Acuarele zice:

    Eu ma umplu de nostalgie cand vad poze cu locuri frumoase in care am ajuns candva, si singura cale de a-mi ostoi dorul e sa ajung acolo!…
    Excelente destinatii de vacanta aveti voi la indemana!…
    Si eu iti urez o sambata cat mai buna!

    • cafeauata zice:

      Asa este, locuri de vazut sunt multe, din pacate timpul liber nu prea tine cu noi. Dar sa gandesc pozitiv si sa spun ca mai sunt 5 ore din ziua asta de munca, maine stam acasa si lenevim, doar se anunta ploi.
      Multumesc de urare, Doamne ajuta sa fie bine totul (la servici)!

  3. Fericita ati putut-o face pe Cola! E clar ca zboara de fericire 😀
    Macar si numai pentru atat si puteti spune ca ati avut o iesire reusita!

  4. yousef59 zice:

    Frumoase locuri are Romania mea!…abia cand traiesti departe te intrebi oare cand le vei vedea pe toate?…frumoasa catelusa si mai ales fericita in natura…Doamne ajuta!(la toate)

    • cafeauata zice:

      Asa cum spui: frumoasa tara. Din pacate nici noi, cei care suntem acasa, nu apucam sa vedem toate minunile si ramanem uneori cu speranta ca poate, la anul… Cola, da! Este un catel cu atata energie, incat ar putea alimenta o centrala intreaga, iar noi ne bucuram pentru bucuria ei de fiecare data cand o vedem „zburand”.
      Oricat as vrea, nu sunt in stare sa-mi inchipui senzatiile traite de voi, cei plecati. Cu siguranta ca va este dor, dar la fel de sigur este si faptul ca exista un oarecare grad de acomodare, o senzatie de bine acolo, unde acum va este „acasa”. Poate vei mai povesti pe la tine cate ceva din viata obisnuita, sa imi pot face si eu macar o idee despre ceea ce inseamna viata unei romance in Iordania.
      Te imbratisez!

  5. Frumoase locuri. Mereu cand aflu de existenta unui loc deosebit il trec in lista cu obiective de concediu. Mai am nevoie de cateva vieti sa le vad pe toate…
    Ieri am fost si eu la servici, ca si astazi…ca si weekendul viitor… 🙂

    • cafeauata zice:

      Parca m-am mai linistit daca am aflat ca mai sunt si altii care lucreaza sambata, chiar si duminica. Mie mi-ar mai trebui inca o viata sa recuperez somnul si separat, o alta pentru locuri de vazut. De regula ne invartim doar aici, prin zona si o data pe an mergem in Vale, dar atunci fiind deja noiembrie, nu tare mult ne invartim in natura…
      Sa ai spor in ceea ce faci si multe surprize de la prietenii cu labute!

  6. eu zice:

    Aș fi al zecelea care spune că sunt locuri frumoase, că România este minunată, etc
    Renunț și te întreb, ușor amuzat, ce ne-am fi făcut dacă ne-am fi întâlnit pe culoarul acela strâmt, între cei doi pereți. Față în față….

    • cafeauata zice:

      Ai fi fost al saselea, mai exact.
      Bun exercitiu de imaginatie mi-ai propus! Deci, sa incerc (la fel de usor amuzata) sa dau cateva raspunsuri:
      1. nu aveam de unde sa stim ca suntem noi;
      2. ai fi putut face cale intoarsa, ca sa-mi faci mie loc sa trec, doar sunt o doamna (ha,ha);
      3. as fi putut sa incerc o catarare pe peretii acelor stanci, asa cum am vazut in filmele documentare (e drept ca n-am incercat niciodata);
      4. am fi putut sa ne cunoastem, sa stam la o poveste pe care mai apoi Zmeii sa o spuna tuturor celor care vor intra prin acel culoar.
      Oricum, cu siguranta ca in prima faza n-am fi stiut cum sa reactionam.

  7. eu zice:

    cred că varianta corectă e ultima, mai puţin ultima parte, dar ce ştiu eu…

    În consecinţă, o melodie dintr-un şir…

Lasă un comentariu