Tema de casa

Doua zile de curs. Adica sfarsitul de saptamana separat de familie. Lucruri noi, oameni necunoscuti, banca in care am stat ca o eleva.  Am primit (deja) o sumedenie de informatii, dar mi s-au si confirmat multe lucruri stiute. Facand o medie, spun ca e bine. Sper ca nu voi uita niciodata ceea ce ni s-a repetat de  multe ori in aceste doua zile: in tot si in toate sa incercam sa gasim echilibrul. Tema de gandire!

Ramuri desfrunzite si banci plouate in dimineata de duminica:

ramuri goale

 

Acest articol a fost publicat în Fotografii, Stari și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Tema de casa

  1. july spune:

    Tema de casa e de gandit? Ti-a dat si tema scrisa? Macar sa simti pana la capat ca esti eleva iar!🙂

  2. fosile spune:

    Si?
    Cum te-ai simtit ca eleva, dupa atita timp?
    Nu ti-a venit sa mergi dupa colt, in pauza, la o tigara?
    Doar tu si ploaia pe strazi…
    Sa-ti fie buna,frumoasa, calda noua saptamina!

    • cafeauata spune:

      Multumesc pentru frumoasele urari, ar prinde tare bine macar putina caldura.
      Cum m-am simtit? Am avut emotii adevarate! La un moment dat am iesit la tigara, nu se mai putea🙂 ! Bine ca este doar doua zile intr-o luna, asa cred ca voi rezista.
      Zile fara ploaie sa-ti fie!

  3. Zina spune:

    Cafeluță, adevăr grăit-ai! Echilibrul este esența vieții. Adică ne zbatem toată viața să-l căpătăm sau să-l menținem.

  4. arakelian spune:

    sa iti fie de bine cursul! sa ne povestesti si noua din cele invatate acolo.
    E curs de nutritie pentru bipezi sau patrupezi?

    • cafeauata spune:

      Multumesc, sa fie!
      Este pentru oameni, altfel nu l-ar fi platit patroana😦 . Sper ca voi invata multe lucruri care ma vor ajuta sa imbatranesc sanatos🙂 .
      Va dau si voua ponturi, sigur ca da!

  5. anitanna spune:

    Buna dimineata!
    iti doresc un octombrie minunat cu succese si imliniri dar fara emotii si stres daca este cu putinta!
    Te astept si in Cafenea cand ai timp.Am revenit fiindca imi place Cafeauata ! O zi de vineri cu dor…fara plictiseala!
    S fii iubita!

Lasă un răspuns

