Nostalgie

Nostalgia zilelor fara fular, manusi si caciula. Alte fotografii gasiti la Carmen si sper ca va veti bucura de ele ca de un dar in avans de la Mos Nicolae!

55.15.35.205.12

 

Acest articol a fost publicat în Cola si alti catei, Fotografii, Miercurea fara cuvinte și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

51 de răspunsuri la Nostalgie

  1. tu1074 spune:

    Nu se poate începe decât de a coadă🙂 Nu coada Colei !
    E delicioasă tipa,își zice rugăciunea de seară😆 ?!
    Fructele din prima imagine nu-mi prea inspiră încredere așa că nu mă voi servi…
    pasărea paradisului este inealabilă !
    Tare mi-a plăcut aici la tine pe blog !

    • cafeauata spune:

      Ma bucur ca ai trecut pe aici si mai ales ca ti-a placut!
      Aceasta poza a Colei a fost facuta pe vremea cand inca era puiut, iti dai seama ca era „beton”. Ce rugaciune? In acele nopti dormeam cu randul, unul pe jos, cu Cola, pentru cazul ca avea chef de joaca (si avea!), iar celalalt dormea normal in pat sa se poata odihni. O adevarata distractie pana a crescut!

  2. Liviu Bimbea spune:

    Peste o jumătate de lună începe ziua să crească şi peste trei luni va fi din nou primăvară.
    Să ai o noapte liniştită.

  3. Rolling Ideas spune:

    Cu ce o ademeneai pe căţeluşă să privească în sus?🙂

  4. dordefemeie spune:

    Frumoase imagini. Happy WW!

  5. fosile spune:

    E cald si bine,aici la tine,Cafeluta.
    Da ce-s chestiile alea mov?
    Inca n-am vazut fructe de culoarea asta.
    Puiutul de Cola e o minunatie.
    Saru’mina!

    • cafeauata spune:

      Mai stai, e mai bine decat afara si bem si o cafea! Si te poti „ocupa” si de Cola, duce lipsa de afectiune!
      Callicarpa bodinieri este numele arbustului si este originar din China. Am citit ca boabele de un mov minunat nu sunt otravitoare, totusi salbaticiunile le mananca doar in lipsa de alternativa. Sunt amare!

  6. ellyweiss spune:

    M-au vrajit fructele mov. Sunt superbe, n-am vazut niciodata asa ceva. Si a treia imagine e incredibila, nu stiu ce planta este.
    Despre Cola ce sa zic? Ea e intodeauna o dulceata mica🙂
    Happy WW!

    • ellyweiss spune:

      *intotdeauna…scuze

      • cafeauata spune:

        Fructele mov sunt ale unui arbust venit din China, pe numele lui callicarpa bodinieri. Pe net am citit ca se pot cumpara si aici in Romania, dar ca sunt foarte mari sanse ca iarna sa inghete. In a treia fotografie este o planta ornamentala parazita. Cu exceptia Colei, restul sunt in Gradina Botanica din Cluj.
        Zile frumoase!

  7. Ce sunt fructele mov??? Nu am mai vazut…
    Numai eu sunt nostalgica dupa ninsoare care inca nu a cazut???

    • cafeauata spune:

      Fructele acestea de o culoare minunata sunt ale arbustului callicarpa bodinieri si le-am fotografiat in Gradina Botanica din Cluj. A fost prima toamnna in care le-am surprins la fix, cand erau mai frumoase.
      Ei si uite: ninge! Nu imi este dor de d-na Iarna, dar se va instala oricum.
      Zile cu zapada sa ai!

  8. Chestii mov nu am vazut niciodata!
    Cola e pusa pe shotii! R cu botul in sus si cu ochii spre aparat!!!
    B.d.

    • cafeauata spune:

      Stii de ce nu ai vazut? Pentru ca nu ai fost toamna in Gradina din Cluj! Tine minte si in 2013 hai sa le vezi, sunt si mai frumoase pe viu!
      Cola de mica a fost o smecherie cu ochi, dupa cum ai remarcat.
      Buna dimineata!!!!

  9. Minnie spune:

    Nu stiam ca si Cola poarta caciula si fular, dar mai ales manusi!🙂
    Tare frumoasa e „pasarea paradisului”!
    Sa ai o zi de paradis! Te îmbratisez!

    • cafeauata spune:

      Evident ca si ea e imbracata cand afara e frig! Accesoriile se schimba in functie de ce „se poarta”, asa ca de ce nu simanusi? Glumesc!
      „Strelitia”, asa e cunoscuta „pasarea paradisului” mai in popor, este pozata in sera din Gradina Botanica. Am avut noroc sa o „prind” in toata splendoarea ei!
      Noapte cu vise frumoase si un pupic!

  10. Spunsieu spune:

    frumosi, stropii de culoare…are carnatul niste laboante scurte si groase, o minunatie!

    • cafeauata spune:

      Multumim!
      A fost prima oara cand i-am vazut si am ramas…fara cuvinte. In realitate incantarea este si mai mare, crede-ma!
      Carnatul asa arata cand inca era puiut! Acum are pieptul bine acoperit de grasime, dar labele ii sunt la fel de „prea mari”!

  11. catelul tanjeste la starea vegetativa?🙂 faina postarea

  12. ce fel de bobite sint primele? frumos

  13. Georgiana spune:

    eu ți-am mai zis că totul pălește în fața Colei!😀 Gipsy îi trimite un pupic de la Iași!

  14. Tury spune:

    Scumpică cățelușa! E a ta? Să-ți trăiască!
    Happy WW!

  15. ghemulet spune:

    fructele mov m-au cucerit…nici eu nu stiu ce sunt..parc aar fi margele…

  16. zdwub spune:

    Foarte simpatica Cola😡 si ai asezat’o foarte frumos la sfarsit😡 nu stiu daca asta a fost si intentia ta, dar eu asa o gandesc: primele imagini sunt revazute(imaginar) de Cola
    Happy WW

  17. Mihaela C.P. spune:

    Cumva imaginile sunt din Gradina botanica? Foarte frumosi arbustii cu bobite in diverse culori, rosii si portocalii am mai vazut, dar bobitele mov…parca nu. Si Cola pare ca se uita in sus, catre plantele postate , cu …uimire🙂.

    • cafeauata spune:

      Evident ca din Gradina, din pacate gardurile vii din Cluj nu arata asa. Sunt fructele arbustului callicarpa bodinieri si am citit ca se pot cumpara si pe la noi, dar ca nu prea rezista la frig, nici chiar daca ii infofolesti. Poate doar in casa…
      Se uita sarmana Cola la fotografii, pentru ca in Botanica nu are voie!
      Imbratisari tuturor din curtea ta, Mihaela!

  18. CARMEN spune:

    frumosi arbusti… Cola ne-a condus pe alei magice🙂 de aceea, pana vine Mos Nicolae, primeste de la mine un cadou : http://pixabay.com/de/hund-wursthund-wurstwaldi-geschenk-58705/ :)))
    Happy WW! si-un Mos Nicolae generos!😉

  19. coco spune:

    ce catel superb !!!

  20. Lulu spune:

    Colaaaaa!❤ Ce urechi frumoase are!
    Se pare ca la voi este primavara (frumoase fotografii), noi deja ne punem gecutele cand iesim la plimbare. E zapada si friiiiig!

    • cafeauata spune:

      Da-da, urechile reprezinta unul din punctele ei forte!
      Pozele sunt facute in urma cu cateva saptamani, cand inca era tare placut pe aleile din Gradina Botanica. Acum e frig, imi ia o ora sa ma imbrac si Cola se grabeste cu plimbarile, nu-i place frigul!
      Zile frumoase sa-ti fie, Lulu!

  21. Zina spune:

    Frumoase sunt boabele colorate, dar cea mai frumoasă e pieptoasa aia mică ce stătea cu boticul în sus !😀

  22. acuarele spune:

    O frumusete de plante, si recunosc ca si eu tot la cele mov m-am oprit, mai ales ca de vreo doi ani culoarea aceasta a devenit preferata mea!😉
    Te sarut, Cafeluta!

  23. acuarele spune:

    Cred ca micuta se uita dupa Mos Nicolae, asa scumpica e cu nasul pe sus!😉

  24. mishulake spune:

    ce frumos știi tu să ”vezi” ! mulțumesc și toate cele bune !

Lasă un răspuns

