O plecare

Poate ca atunci cand plecam din aceasta lume, mergem intr-un loc mai bun. Poate. Poate ni se da sansa sa reparam raul facut celor dragi aici. Poate. Poate inca mai putem influenta viata celor ramasi in urma noastra. Poate. Toate sunt doar „poate”. Sigur este doar ca raman amintirile. Fara sa vrem vor ramane si amintiri neplacute, dar am face bine sa fie cat de putine. Am face bine sa invatam cate ceva din lectiile primite, inainte sa fie prea tarziu. Pentru ca acolo unde ne va merge sufletul, poate vom da un fel de extemporal. Poate.

Stand langa aparatul de ventilatie mecanica, m-am gandit ca ar fi un dar de ziua mea plecarea cuiva. Si a plecat. Sper sa reuseasca sa se impace dincolo cu tot ce nu a putut accepta aici. Sper ca macar de acolo sa vegheze asupra celeia care i-a fost alaturi aici.

Du-te in lumina si odihneste-te in pace! Dumnezeu sa-ti ierte toate rautatile!

 

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la O plecare

  1. Ramona zice:

    Acuma depinde de crezul fiecăruia… Unii cred că odată ce ai trecut pragul, nu mai ai nicio șansă la mântuire. Alții cred în purgatoriu… Eu una nu cred în purgatoriu. Cred că aici și acum trebuie să trăim curat. Este greu când cineva care ar fi trebuit să te vegheze nu a făcut-o și este și mai rău când nici măcar nu dă semne că ar regreta ce a făcut. Sau când nu a avut șansa să o facă… Oricum, îmi pare rău pentru pierderea ta. Viața este prețioasă.

    • cafeauata zice:

      Multumesc. Este pacat ca nu mereu realizam ca avem viata la dispozitie pentru a iubi, a respecta. Si intr-o buna zi, gata. Cred ca undeva, candva, ni se vor ierta si rautatile din lumea asta. Dar asta nu ne ajuta cu nimic aici, acum. Imi place sa sper ca macar cu ultima suflare a realizat ca ar fi putut darui mai mult. Si ca o va face de acolo… Pentru ca stiu ca si de acolo putem face lucruri bune. Asa stiu eu…

  2. Să-i fie drumul lin!

    Sper să nu fie nepotrivit că îţi urez aici La mulţi ani!

  3. domnuio zice:

    Odihnească-se-n pace !
    …iar ție continuatoarea drumului, să ai parte de sănătate și numai bine,mulți ani de-acum înainte !
    La mulți ani !

  4. Zina zice:

    Dumnezeu să o ierte și să o odihnească!

  5. -X- zice:

    Ultima propozitie e … nu stiu exact cum sa spun ;(

    Dar tu i-ai putut ierta rautatile ?

    • cafeauata zice:

      Chiar le-am iertat, nu stiu daca acum este important pentru el asta. Cred ca iertarea lui Dumnezeu este cea care ne da liniste acolo. Cat a fost printre noi nu am putut intelege de ce facea unele lucruri, de ce jignea urat tare, de ce nu se putea adapta niciunei situatii. Acum nu mai incerc sa inteleg, doar ii doresc sa gaseasca acea pace pe care aici nu a gasit-o.

Lasă un răspuns

