Mercur retrograd :)

Mercur retrograd ma distruge la tura asta! Mai este pana in 9 mai si ma intreb ce ma mai asteapta? Stiu ca ce-i al meu e pus deoparte, ma rog sa fiu deschisa si luminata, sa le pot duce cu calm si sa le fac fata cu usurinta. Si totusi… Mi-e dor de perioadele in care sufletul imi era linistit pur si simplu, fara sa fac eforturi. Mi-e dor de zilele in care nu imi erau testate limitele si era cald si frumos. Ma straduiesc sa ma bucur de ce si cum este, de ce ma inconjoara, de faptul ca sunt sanatoasa. Cunosc toate teoriile de acest fel, chiar incerc sa vad zilnic ce e bun, dar uneori e prea mult.

Asa imi trebuie daca sunt „om de incredere”. In fata unui patron NU trebuie sa fim prea buni in ceea ce facem, nu de alta dar ne incarca cu atatea incat nu mai avem aer sa respiram. Candva, aveam rabdare si timp liber pentru insirat. Si voi mai avea… Sa fiti bine!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Acest articol a fost publicat în Bijuterii margele de nisip, Stari și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Mercur retrograd :)

  1. „Și vom mai avea”. Asta contează cel mai mult! 🙂

  2. Zile cu soare îţi doresc şi să vină acel 9 mai cu bune!
    Minunat colierul!!

    • cafeauata zice:

      Multumesc pentru apreciere, Potecuta.
      Eu stiu cum va fi dupa 9 mai? In general cand Mercur isi revine pe traseul normal imi e mai bine. Vom vedea 🙂 !
      Zambete multe, Potecuta!

  3. Zina zice:

    1. Cel puțin te răsplătește patronul conform eforturilor tale?
    2. Superbe mărgele, cred că e o mare satisfacție și bucurie să iasă ceva atât de frumos din mâna ta.
    Îți doresc să îți regăsești seninătatea și timpul liber! Te sărut pe tine și urechiușele de cățel!☺

    • cafeauata zice:

      1. Sa spunem ca ma rasplateste mai bine decat o facea in urma cu 2 ani. Dar trage pielea de pe mine!
      2. Multumesc pentru apreciere, Zina! Satisfactia este mare, asa cum spui, mai ales ca mereu incerc cate o tehnica noua, sa vad daca pot. Pana acum mi-au iesit toate, urmeaza doar sa invat sa fac bani din asta :).
      Am avut o intreaga saptamana de concediu si sunt bine. De maine mai vedem…
      Te imbratisez, iar Cola face ce stie mai bine: te pupa!

    • cafeauata zice:

      Invat sa iau lucrurile asa cum sunt si sa le las sa plece. Dar nu este o materie usoara 🙂 .

  4. Succes ,voie buna,dupa ploaie vine soare urari de bine ! Minunata imbinare de culori,tare le-as purta !
    Zile frumoase cu satisfactii !

    • cafeauata zice:

      Astazi sunt mult mai bine, chiar daca de maine merg la lucru. A trecut si perioada cu retrogradul de Mercur, iar acum ma ocup de altfel de insirat margele. Ma bucur ca acestea iti plac, sunt unele dintre favoritele mele.
      Si zilele tale sa fie insorite!

Lasă un răspuns

