Stresul sub papuc!

De ceva vreme, mai exact de cand am facut cursul de nutritie, incerc sa imi tin stresul sub control. Si cum altfel decat cu oaresce chestii din plante? E ok, zic eu. Dar, foarte importanta este si dorinta de a nu lasa problemele altora sa ma copleseasca, sa devina problemele mele. Asa am ajuns, incetuc si cu treaba buna, la concluzia ca nervii sefei sunt problema ei si nu a mea, ca – asa cum eu incerc sa vad ceva bun in fiecare zi – oricine poate sa-si dea silinta sa faca la fel. Ce mi se intampla mie i s-a intamplat si altora, nu sunt si nu voi fi unicat in acest sens. Suntem unici doar prin modalitatea de a vedea lucrurile, prin abilitatea de a gasi solutii chiar si acolo unde par sa nu existe. Iar faptul ca suntem ajutati daca cerem ajutor, este bine stiut.

Un al treilea fel de a ma „aduna” sunt margelele, evident. Sa fie rosu, mult rosu am zis 🙂 !

colier-2-de-rosu

Acest articol a fost publicat în Bijuterii margele de nisip, Solutii date de natura, Stari și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Stresul sub papuc!

  1. fosile zice:

    La partea cu şefii nu comentez, că şi eu am nervi şi bănuiesc că încă mulţi alţii şi nu prea am cum să mă descarc.
    E minunat că poţi să te rupi de lume cu ajutorul mărgelelor, mai ales că minunăţia aia de colier pare tare complicat de făcut.
    Să fii, mereu, fericită!

    • cafeauata zice:

      Cu sefii nici nu trebuie sa te descarci, doar sa iti dai seama ca el are o problema, nu tu. Multumesc pentru apreciere. Este intr-adevar extraordinar sa uiti de implicarea de la locul de munca, sa uiti ca orele trec si maine trebuie sa o iei de la capat. Chiar sunt recunoscatoare celei care m-a invatat sa fac bijuterii, pentru ca pasii de baza se invata cel mai bine „live”. Ma bucur ca imi place sa fac lucruri noi si fericita ca exista tutoriale pe net.
      Fericit sa fii si tu!

  2. Ai o răbdare și o perseverență de pescar, dacă ai reușit să aduni atâtea mărgeluțe laolaltă. Nu am mai văzut un astfel de colier.

    • cafeauata zice:

      Multumiri, Petru.
      Rabdare la margele am, dar n-am incercat si pescuitul. Ce stiu este ca-i vad pe impatimiti cum stau cu orele pe malul unui lac si… asteapta pur si simplu. Eu macar mesteresc ceva 🙂 .
      Zile faine sa-ti fie!

  3. Ai un mod minunat de a te aduna, e absolut superb roşu ăsta!!! Chiar îmi place mult!

  4. Zina zice:

    Faine mărgele! Îmi place că știi să-ți faci bucurii și le faci și altora. Eu port și acum cu drag și cu mândrie colierul și cerceii de malachit. De câte ori le pun, mă gândesc cu drag la tine. Și la Cola!
    Te pup și pup și o urechiușă de cățel!

    • cafeauata zice:

      Ce ma bucur cand vad ca plac lucrurile facute de mine! Parca imi vine sa ma ciupesc 🙂 . Sa stii ca m-am gandit de cateva ori daca mai exista acele „piese”, iar acum ma bucur sa aud ca ele inca te bucura.
      Te imbratisez cu drag, iar Cola iti da un pupic ❤ !

      • Zina zice:

        Chiar, ce mai face Cola? N-ai mai scris demult despre ea! Sau n-am vazut eu… ♥

        • cafeauata zice:

          Cola face ce stie mai bine: doarme mult, iar cand iesim la plimbare, face scandal monstru! Este atat de latracioasa incat un tanar din vecini mi-a spus ca o arunca pe geam 😦 . Iarna asta s-a si ingrasat din cauza frigului care nu ne-a permis sa facem plimbari lungi.
          Te pupam!

  5. Alex zice:

    Foarte faină metodă de a ține stresul sub control. Minunate mărgeluțe. Cum le-a văzut Sara mea, a și exclamat: „ce frumoase sunt”! Mai ales pentru că sunt roșii. Într-adevăr, stresul este marea problemă a zilelor noastre și de aici…. toate celelalte probleme de sănătate. E mare lucru să ne păstrăm liniștea și echilibrul.
    Numai bine și zile frumoase! 🙂

    • cafeauata zice:

      Si pe mine ma atrag lucrurile rosii, chiar daca la varsta asta s-ar spune ca nu sunt chiar potrivite.
      Am ajuns la concluzia ca daca eu nu ma ingrijesc, altii nu o vor face cu siguranta. Iar un om bolnav nu mai trebuieste nimanui…
      Zile senine, Alex!

      • Alex zice:

        Foarte adevărat! În ultimele luni m-am confruntat cu niște probleme de sănătate (tensiune, colesterol, etc) și la fel mă gândeam că mă agit fără rost, iar stresul este „criminal” pentru sănătate. Și cui îi pasă dacă am eu probleme? Știu bine că nimeni nu-i de neînlocuit.
        Multă sănătate și numai bine! 🙂

  6. naica zice:

    Minunate margelusele,pe care le-ai transformat intr-un prea frumos colier !Ai un hoby perfect,
    artistic,care iti canalizeaza gandurile catre realizarea unei bijuterii si nu la frecusurile marunte
    ale zilelor,care pot deveni stresante…
    Abia astept sa mai vad rodul talentului si rabdarii tale !
    Zile cu bucurii iti doresc !

  7. acuarele zice:

    Ma bucur mult! Te imbratisez!

Lasă un răspuns

