Pui de IT-ist

Ca de inceput de an, cand patronii au prea multa pofta de lucru (sau se prefac ca au) si li se pare ca angajatii nu au ce face, m-am trezit implicata intr-o parte a noului program IT pe care tot il imbunatatim de 6 luni. Si cum cel care a creat minunea incepe anul doar din 9, a trebuit sa-i dau de capat. Faptul ca am reusit ma face sa ma gandesc serios ca as putea sa fiu de ajutor in munca unui creator de site-uri si programe de productie 🙂 .

Pana una-alta, primul colier crosetat:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Acest articol a fost publicat în Bijuterii margele de nisip și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Pui de IT-ist

  1. fosile spune:

    Fain colierul tău!
    Mi se par tare mărunte mărgelele alea.Mai vezi?
    Deci ?
    Te faci programator IT?
    Am auzit că IT-iștii cîștigă foarte bine…
    Succes în continuare!

    • cafeauata spune:

      Multumesc. Margelele astea nu sunt cele mai marunte, asa ca a mers usurel. Si daca intampin dificultati, Opticris e al meu 🙂 !
      Macar ajutor de programator de m-as face, tot ar fi bine. Cine stie? Acum nu iau hotarari, e muuult prea frig.

  2. racoltapetru6 spune:

    Admirând colierul, îmi dau seama că vei reuși să croșetezi cu succes și programe IT. Spor la treabă și succes!

    • cafeauata spune:

      Acum e pusa la pritocit ideea cu IT-ul. Nu stiu daca la mica publicitate se cauta ajutor de programator, da’ cine stie? Deocamdata crosetez coliere, asta stiu si singura 🙂 .

  3. Poteci de dor spune:

    Baftă şi la alte proiecte, dacă tot ai început anul cu unul bifat 😀
    Colierul e tare frumos, să mai faci, să ne arăţi 😉

    • cafeauata spune:

      Multumesc, Potecuta. Reusita cu IT-ul i se datoreaza sefei, eu nu m-as fi apucat singura, cu siguranta.
      Coliere o sa tot fac, daca nu pentru altceva, macar pentru linistirea neuronilor 🙂 .

  4. MissChocolate spune:

    Faci o treabă minunată! Colierul este superb, cu IT-iul ți-aș sugera să perseverezi, iar pagina ta este excepțională! Felicitări! 💖

  5. Zina spune:

    Superb colier! Nu îmi imaginez cum ai facut ca să-l croșetezi… Dacă mai faci, te rog să faci fotografii pe etape, ca să pricepem și noi!

    Zi frumoasă, draga mea!

    • cafeauata spune:

      Este primul si am fost tare mandra cand l-am terminat. De atunci au mai rasarit cateva, au si plecat unele, iar acum sunt in plina creatie cu unul galben-mustar. S-ar spune ca am mintea odihnita 🙂 .
      Imbratisari si caldura!

  6. naica spune:

    La multi si sanatosi ani !
    Minunat colier,ai talent si muuulta rabdare; tot ce trebuie si unui programator !
    Zile insorite Si curaj !

  7. ghemulet spune:

    Este absolut minunat colierul..imi plac margelutele nerge puse asa…random..ii confera un aer aparte..misterios..ma intreb ce ganduri aveai cand l-ai lucrat…
    Mult spor si creativitate in zona de IT
    O saptamana minunata sa ai…

    • cafeauata spune:

      Daca tu lauzi colierul, musai sa fie ceva de capul lui 🙂 ! In general imi golesc mintea cand lucrez cu margele, sunt orele mele de „recuperare”.
      Multumesc mult, Ghemulet drag.

  8. April spune:

    Te iau eu ajutor când voi fi freelancer. 🙂
    Nu ştiu când se va întâmpla asta, deocamdată îmi ofer talentul şi studiile de programator unei corporații. Dar mă bate gândul să ajung cândva independentă. :))

Lasă un răspuns

