Indeletniciri noi

Am scris mai rar, dar m – am apucat sa-mi tricotez o fusta. Nu de alta, dar cu puzderia de magazine si tot nu am gasit ce-mi trebuie. Asa ca… Ce – si face omul cu mana lui, se numeste lucru manual, nu? Ghinion ca astazi e sarbatoare si n-am voie la andrele. Nu, nu sunt ortodoxa, dar nu se stie niciodata cum se contorizeaza treburile🙂 . Si mai asteapta si margelele sa fie insirate. Am dibuit un nou stil, de crosetat margele. Cu acul de crosetat, fireste. Imi place de mor! Ce sa spun? La servici, inventez meniuri, gust mancare, fac retete si – intre timp – simt ca as lua andrelele sa mai fac un rand din fusta sau ghemul sa mai insir o tura de margelute. Daca ar stii patroana ce ganduri am…

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Indeletniciri noi

  1. Alex spune:

    Frumoase, utile și relaxante îndeletniciri! Cu atâta intoxicare mediatică (net, televizor…), simțim nevoia să ne reîntoarcem la îndeletnicirile care altădată ne făceau plăcere.
    Numai bine și zile cât mai frumoase!🙂

  2. racoltapetru6 spune:

    La meniuri m-aș băga și eu, dar la croșetat zic pas.🙂

  3. fosile spune:

    Te-ar aprecia, văzînd cît eşti de constrictivă.
    Eventual ţi-ar mai da ceva de lucru, să nu te plictiseşti.
    Succes la fustă!

  4. dyanaweb spune:

    Wow ce faine indeletniciri!!! Vreau sa vad si eu fusta cand va fi gata🙂 Daca imi va placea voi vrea si eu modelul…Parca, parca as incerca sa fac si eu asa ceva🙂

  5. Vienela spune:

    Am tricotat si eu un cosulet din sfoara zilele trecute, ca-i trebuia nepotului la scoala, unde are de facut o lucrare numita Toamna in culori… Mi-a placut maxim, desi prima mea idee a fost sa il crosetez (cosuletul, desigur). Dar, fiind sarbatoare, nu stiu ce sfant (sau dracusor) mi-a ascuns bine de tot croseta. :))))

  6. Poteci de dor spune:

    Frumoasă îndeletnicire! Spor la treabă şi să ne arăţi şi nouă produsul final😉

  7. Zina spune:

    Minunate ocupații, dar să vedem și noi ce iese! ☺

    Pupici la fete!

  8. ghemulet spune:

    Mi se pare minunat ca faci ceva si pentru sufletelul tau …Spor si in noua tehnica de insirat margele..cu siguranta ca vor iesi lucruri desebite…

Lasă un răspuns

