Valuta digitala

De Bitcoin am auzit la TV, dar de Onecoin stiti ceva? Iata un citat:

„OneCoin are ambiția de a deveni valuta digitala cryptocurrency cea mai importanta pentru ca foloseste tehnologie de ultima ora, ofera valoare pe termen lung pentru investitori sai și are un concept bine gandit. 

Această oportunitate este disponibilă doar urmand o invitatie si un link de inscriere, a persoanei care v-a oferit informatia despre afacere, aceasta oferindu-vă cunoștințele de care aveți nevoie pentru a reuși în lumea cripto-valutei.”

Legatura mea cu acest Onecoin a aparut in ziua in care o colega mi-a explicat foarte pe scurt ca trebuie sa investesc 130 de euro, urmand ca (fara sa fac nimic) aceasta suma sa creasca enorm. De unde? Din faptul ca aceasta moneda onecoin, pe care eu o cumpar cu euro, isi creste valoarea de la o zi la alta (fiind foarte mare cererea pe piata🙂 ), in plus „compania” dubleaza prima investitie, da bonusuri si cota parte din banii investiti de cei care se inscriu dupa mine. Este povestea foarte pe scurt. Am fost incantata de idee, m-a sunat o doamna care spune ca deja a facut bani si acum „recruteaza” lume noua, care este deschisa acestui sistem de plati. Mi-a facut doamna cont, cu parola, cu email, cu tot tacamul, urmand ca ziua urmatoare sa-i trimit prin colega mea cei 130 de euro. Dar nu m-am culcat pana nu am dat o cautare pe Google, sa vad ce si cum. Si m-am linistit! Doar cei din acest MLM se lauda pe toate site-urile lor, pe bloguri si pe FB. Acum doua saptamani, mai importantii „companiei” s-au intalnit la un congres in Bangkok. Sa mor de invidie! In rest, se spune ca ar cam fi teapa. Am cautat informatii si pe site-urile straine, aceeasi parere. In fiecare saptamana, de luni pana vineri, cu ajutorul unei invitatii poti participa la intalnire in direct, pe adresa https://academyonecoin.clickwebinar.com/room_unavailable.html. Din curiozitate am urmarit de cateva ori prezentarile si explicatiile date acolo, de baieti care nu au reusit sa-mi transmita nimic, a caror aparitie nu mi-a insuflat incredere de niciun fel. In aceasta seara pe ecran apare „room doesn’t exist”. Opa! Nu am investit, deci nu voi castiga zeci de mii de euro. Oare a fost unica sansa in viata mea?

Daca aveti curiozitati, las doua link-uri, poate da norocul peste voi!

http://onecoinafacere.blogspot.ro/2016/05/onecoin-ofera-si-reprezinta-o.html#comment-form

http://www.munca-la-domiciliu.net/onecoin-afacerea-momentului/

Acest articol a fost publicat în Rautati de fiecare zi și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Valuta digitala

  1. fosile spune:

    Peste tot pe unde am citit despre, zice că este un furt de masă, condus de mafie.
    O fi, n-o fi…

    • cafeauata spune:

      Vom vedea. Am doua colege care „s-au bagat”, asa ca voi avea ocazia sa mor de invidie sau sa ma bucur ca am cheltuit pe altceva cei 130 de euro. Se pare ca doar peste un an se pot transforma coin-sii (acestia sunt mai mari decat token-ii primiti pentru investitia initiala) in euro si apoi se pot scoate.

  2. Poteci de dor spune:

    Acum aflu de asta şi deocamdată sunt la stadiu de documentare, nu ştiu încă dacă-i chiar de bine.

  3. racoltapetru6 spune:

    Sunt sceptic în ceea ce privește banii care se înmulțesc de la sine. Îmi aduc aminte de Caritas.

    • cafeauata spune:

      La Caritas nu stiu cum se inmulteau, dar aici e clar ca se merge pe noii recruti. Toti cei intrati trebuie sa aduca altii, pe cat posibil cu investitii mai mari decat cei 130 de euro. Ce nu inteleg este de unde atata amar de cerere incat se scumpeste onecoin-ul vazand cu ochii? Poate nu am destula viziune…

  4. Mugur spune:

    „Pe hârtie”, totul arată frumos.
    Dar la cea mai mică analiză, constați că este doar o nouă afacere piramidală, în care cei aflați „sub tine” sunt cei care-ți vor aduce (sau nu) profitul, ție si celor „de deasupra”.
    Iar prezentările, pe mine nu mă conving, așa cum nu m-a convins Caritasul, vorba lui Petru.
    Să fiu eu mai puțin sensibil la manipulare?

    • cafeauata spune:

      Pana am intrat in Caritas, jumatate Clujul deja era imbogatit. Macar am prins si noi ultimul vagon… Despre valuta asta nu am citit si nu am auzit nimic incurajator, doar spus de ei, cei care se vor „intemeietorii”. Bitcoin-ul este o chestie reala, nu stiu pe ce principii functioneaza, dar se pare ca a intrat si pe bursa. Onecoin-ul de fata, in schimb, este un MLM, la fel ca si vanzarile de cosmetice, doar ca in acest caz nici macar cosmetice nu primesti de cei 130 de euro. Cat despre prezentari… Cam toate sunt puerile, dupa parerea mea, cu fraze lungi si goale de continut, eventual din cand in cand este inserat cuvantul „castig”.
      Mi-ar placea sa fie o lume insensibila la manipulare de orice fel🙂 !

      • Mugur spune:

        Dacă în cazul vânzărilor directe sistemul piramidal are, cât de cât, un sens, în cazul sistemelor financiar-monetare, acest sistem este iluzie, zic eu. Caritasul m-a alarmat din prima clipă în care am auzit de el, căci am încercat să-i văd partea economică ce l-ar fi făcut viabil. Nu am gasit-o. La această monedă virtuală se întâmplă la fel.
        Apoi, în ce privește prezentarea acestei monede, eu nu văd/simt nimic palpabil, decât promisiunea, vagă, într-un câștig viitor iluzoriu. Este simțul acela suplimentar care mă avertizează că ceva nu este așa cum mi se prezintă. Să fie un simț al manipulării?
        Oricum, această monedă pare a-și cunoaște sfârșitul, căci unele state au interzis-o, iar mulți dintre inițiatori sunt cercetați de justiție.

        Și mie mi-ar plăcea să nu mai fim așa receptivi la manipulare. Multe s-ar schimba, în țară și în lume.

        • cafeauata spune:

          Asa este, Mugur. Nu este nimic palpabil, doar intruniri si povesti. Colegele mele care au dat banii mi-au spus ca pana in 2018 nu pot scoate nimic, doar „teoretic” li se inmultesc. Am cautat si eu cateva informatii si am vazut ca „afacerea” asta nu este vazuta cu ochi buni. Imi place sa cred ca ingerasul meu m-a oprit exact in momentul potrivit, mai exact mi-a amintit ca pe net sunt informatii care pot sa-mi deschida ochii. Cu toate ca 130 de euro nu reprezinta o avere, sunt mandra de mine ca am fost realista.

  5. yousef59 spune:

    Tot un fel de Caritas dar virtual….părerea mea este că -i riscant să investești,sigur este țeapă.
    Jocurile piramidale s-au dovedit a fi înșelătorii,visuri de îmbogățire
    Crearea de noi monede diluează valoarea monedelor existente
    OneCoin a fost interzis în SUA.
    Nu se investește în nici o monedă digitală, cu excepția Bitcoin.
    http://internetcrimefightersorg.com/onecoin-review/
    https://www.quora.com/What-is-OneCoin-and-is-it-legitimate
    Da,manipularea asta….

  6. cafeauata spune:

    Cu toate laudele celor care tin prelegeri, cum ca ei au investit sume incepand cu 5000 de euro, nici mie nu mi-a inspirat incredere. Se spune prin Cluj ca sunt implicati multi oameni de afaceri, ca se vor putea cumpara marfuri cu moneda onecoin. Sunt foarte curioasa cum vor evolua treburile. Mereu am cele mai noi „stiri” de la colegele mele care au dat deja banii😦 .

  7. Zina spune:

    Cafeluță, ai un bun înger păzitor! :)))))))))))

    Pupici ție și urecheatei!😀

  8. Vienela spune:

    😀 Uite asa ne ratam sansele…

Lasă un răspuns

