03.09.2016

Ultima sambata din cele 10 cu program prelungit (9-22) din acest an. Nu stiu altii cu cat drag merg zi de zi la munca, dar mie mi s-a acrit! Din pacate nu vad nicio iesire, asa ca incerc sa-mi gasesc echilibrul, sa ma bucur la maxim de fiecare ora petrecuta acasa, sa fiu constienta ca toate (bune, rele) trec, ca important este sa fiu sanatoasa si sa gasesc cel putin un motiv sa ma bucur zilnic. Dar, cand apare o stire ca cea cu scursura de tigan care a taiat un caine in plina piata a unui oras din Gorj, simt ca imi cedeaza nervii. Daca mi-am tot spus ca nu exista padure fara uscaturi si ca si ei, tiganii, sunt oameni, cu jigodia asta mi-a ajuns. Ma asteptam sa aud/vad reactii, dar nimic. Am devenit sau am fost mereu o natie careia nu-i pasa? Un tigan baga sabia in altul (macar ei intre ei sa faca „ordine”), alt tigan isi bate calul si-l arunca in parau… Cui folosesc acesti „oameni” nascuti din pure greseli genetice? Asteptam minuni de la sfinti, dar noi, ce facem? Toleram toate faptele demne doar de retardati ca fiind ceva normal. Retardat poate sa fie oricine, fireste. Avem dovezi clare in clasa politica si nu numai. Cu atat mai grav este ca toleram la nesfarsit. Copii violati, femei batute, angajati neplatiti, furturi de milioane de euro, functionari indolenti. Cam asta este situatia. Cand nu ne place o stire, schimbam canalul. Cand vedem ceva care ar putea sa ne doara, intoarcem privirea. Sincer? Imi este rusine ca fac atat de putin si (mai ales) ca mi-e frica de ucigasi, de obsedati, de dezaxati in tara mea!

Dar… Sa imi amintesc de clipele frumoase si sa auzim de bine:

La Pisoaia

Acest articol a fost publicat în Concediu 2016, Stari și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la 03.09.2016

  1. Alex spune:

    Of, trăim o lume a alienării mintale și morale. Răul dă năvală peste noi din toate părțile și simțim adesea că nu mai putem suporta atâta nebunie în jur. Avem nevoie să evadăm în locuri în care să ne regăsim măcar o parte din echilibrul interior, ca să n-o luăm razna. Pentru că lumea din jur chiar a luat-o razna. Să tai un câine în fața oamenilor? Unul ca ăsta, mâine va tăia oameni! Iar copiii lui, oare ce vor învăța să facă, să fie?
    Foarte frumoasă poza! Numai bine și o toamnă liniștită și frumoasă!🙂

    • cafeauata spune:

      Nu ma mira atat faptul ca exista astfel de dementi, cat faptul ca acest „minunat” stat nu face nimic pentru a-i starpi. Iar ei se inmultesc, se tot inmultesc. Imi este tot mai greu sa vad frumosul in oameni.
      Zile frumoase, Alex, chiar daca a venit frigul!

  2. Zina spune:

    Draga mea dragă, nu mai pune atâta la suflet… E drept că te scoate din minți indolența celor care ar trebui să ia atitudine, dar… trebuie să te și autoprotejezi.

  3. naica spune:

    Ai perfecta dreptate ca lumea,nu numai de la noi,devine din ce mai alienata.Intelegeea,iubirea semenilor,respectul,devin doar cuvinte fara fond,in frazele sforarilor politicieni,autoritati…
    Sa incercam sa ne bucuram de ce mai avem,de rude,prieteni,de lecturi bune,sa nu aducem acasa
    raul ce ne inconjoara…
    Minunata fotografia,peisajul,ce te inconjoara,bucura-te de ele !
    Weekend frumos !

  4. Mugur spune:

    Într-o lume în care homosexualitatea este ridicată la rang de cinste, iar căsătoria, în termenii ei clasici, este aproape denigrată, te mai miră ceva? Câtă vreme pe mai toate posturile TV, la ora la care copiii sunt în fața ecranelor, se difuzează astfel de știri, ne mai mirăm de ce se întâmplă în jurul nostru? Câtre așa ceva suntem împinși, așa ceva suntem îndemnați să facem, prin mesaj subliminal.

    Mă iartă că nu-ți pot aduce alinare prin comentariul meu, dar acesta este modul în care percep realitatea acestor timpuri. Vorbești de reacții? Care ar fi acelea? Dacă aș fi încercat să-l opresc pe acel țigan, aș fi fost acuzat de atac asupra unei minorități. Nici măcar „țigan” nu aveam voie să-i spun. Astăzi, minoritățile, de orice fel, au mai multe drepturi legale decât majoritatea.

  5. cafeauata spune:

    Nu exista zi in care sa nu fiu surprinsa cu ceva. Evident, negativ. Dureros este faptul ca ne lasam dusi de val, ca nu invatam nimic de la altii sau din experientele noastre. E drept, e mai comod sa mergem cu turma…
    Ma intreb mereu ce as face daca in fata mea s-ar intampla o grozavie? Pentru ca cei care omoara un caine, nu se va jena sa-mi faca si mie rau. Iar legea cu siguranta i-ar da tiganului (sau oricui ar fi) dreptate, pentru ca, nu-i asa?, catei ai strazii sunt destui… Peste putin timp, cred eu, tuciuriii vor forma majoritatea😦 .

Lasă un răspuns

