Si a fost Untold

Din toate zilele de concediu imi voi aminti cu groaza de cele 4 in care Clujul a gazduit Untold-ul. Chiar daca majoritatea vocilor sunt pro, eu sunt contra. Ni se repeta la nesfarsit cati bani au intrat in oras. OK. In buzunarul cui? In primul rand al organizatorilor, apoi al celor care au inchiriat spatiul si mai raman patronii care au oferit servicii. Sa fim intelesi: patronii au castigat, nu cei care au stat zi si noapte sa faca mancare si sa o vanda. In mall-uri au fost recorduri la vanzari, dar nu angajatii au castigat din asta! Cred ca se pot numara cei care au facut bani seriosi, in niciun caz tot orasul! In schimb, zgomotul acelor nopti a fost suportat de toti. La cativa kilometri de locul de desfasurare, eu nu am dormit deloc (poate ar trebui sa ma bucur ca am auzit concertele pe gratis 🙂 ). Altii s-au plans pentru ca au copii mici care nu s-au odihnit in acele nopti. Ma intreb cum au trecut peste, cei care locuiesc in imediata apropiere a stadionului faimos. Trebuia sa – mi cumpar dopuri pentru urechi, dar mi-a picat fisa doar dupa… Si tot nu inteleg de ce este obligatoriu ca acest nemaipomenit Untold sa se desfasoare noaptea? Cred ca am imbatranit.

Acest articol a fost publicat în Concediu 2016, Rautati de fiecare zi și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Si a fost Untold

  1. racoltapetru6 spune:

    Astfel de nopți am avut și eu de zilele orașului. Zgomot mult, muzică puțină, odihnă și mai puțină.

    • cafeauata spune:

      De zilele orasului sau alte „zile”, dupa ora 23 se opreste zgomotul. Dar la Untold chiar faptul ca s-au desfasurat toata noaptea a fost atuul lor. Sper ca a fost ultimul an cu organizarea asta.

  2. fosile spune:

    Si n-ai spus de cei care, după nopţile nedormite, trebuiau să meargă la muncă.
    Dă-l încolo de primar!
    El e primul care încalcă legea?

    • cafeauata spune:

      Norocul meu ca am fost in concediu, e drept. Poate am fost eu mai sensibila, ca nu pe multi am auzit vociferand contra Untold-ului. Pentru primar… Numai ganduri „bune”.

  3. Zina spune:

    Eh! Așa e moda… Importăm cele mai proaste obiceiuri…

  4. acuarele spune:

    Nici eu nu inteleg de ce simt unii nevoia de zgomot, poate sa fie siguri ca nu mai pot gandi nicidecum, ca si daca ar face-o, nu le-ar folosi la nimic… Si la noi era azi in mall un eveniment cu muzici date tare de tot la boxe, agresiv, si una lume se imbulzea la ceva mancare gratis… urat spectacol!

  5. -X- spune:

    Ultima propoziție din postare cred ca mi se potriveste si mie 😉

    Acum ma gandesc la cei din Bucuresti care locuiesc in imediata vecinatate a Pietei Constitutiei si care la fiecare doua trei saptamani au parte de astfel de „zgomoto-concerte” …

  6. Alex spune:

    Întotdeauna doar câțiva trag foloasele dupa asemenea evenimente. Restul…. doar ponoasele! Nimeni nu se gândește și la disconfortul cauzat celor mai mulți, care se chinuie să facă față provocărilor de zi cu zi ale vieții…
    Numai bine și zile frumoase! 🙂

Lasă un răspuns

