Vara asta

Vara, cand nu am somn, imi place sa ascult greierii. Anul acesta nu mai sunt! Le simt lipsa… Un fapt atata de banal lasa vara mea mai saraca.

Pentru compensare insa, e plin Clujul de pescarusi! Ii caut din priviri in fiecare dimineata cand merg la lucru si in fiecare seara cand ma intorc. Daca nu vad macar unul, intru in panica. Chiar daca sotul imi spune ca sunt ciori albe, imi sunt tare dragi. Ma astept ca minunata rasa umana sa nu incapa de ei😦 .

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Vara asta

  1. racoltapetru6 spune:

    Cântecul greierilor m-a urmărit o bună bucată de drum, când am mers spre Băile Tușnad. În schimb, eu n-am văzut pescăruși.

  2. fosile spune:

    Sînt de cord cu soţul tău.
    Încă, dacă cele clasice s-ar duce în schimb de experientă pe litoral, n-aş avea nici eu de comentat, dar aşaaa.
    Stoluri de ciori negre şi azi mîine şi stoluri de ciori albe.
    Si mai şi croncăne urît.Parcă miaună, ca motanii cînd se lasă cu bătaie.
    Dar na, văzuţi plutind prin aer sînt frumoşi.Mai frumoşi decît ciorile clasice.

    • cafeauata spune:

      Poate am eu o hiba!
      Pescarusii imi amintesc de plaja, de mare, de concediu. Si imi doresc toate astea, dar mai aproape de Cluj, fara vanzatori ambulanti, fara manele, fara animatoare, fara sampanie la prosop. Adica o plaja doar a mea si a celor dragi mie. Cum nu este posibil, ma bucur de ciorile albe!

      • fosile spune:

        N-ai nici o hibă.
        Dacă îți aduc aminte de momente frumoase e normal să-ți placă.
        Voi încerca să/mi imaginez că sunetul mașinilor care trec pe stradă e sunetul valurilor și-atunci, pescărușii se potrivesc peisajului.

  3. Poteci de dor spune:

    De greieri îmi este tare dor, tare dor. Pescăruşi am şi eu şi nu i-aş da pe nimic😀

  4. Zina spune:

    Da’ ce să fi pățit greierii?… Pe la noi se aud cicade, semn de caniculă și secetă…:(

  5. Simona spune:

    Să știi că nici eu nu am auzit greierii vara asta!😦

  6. Alex spune:

    Cred că s-au mutat toți greierii la Târgoviște. Chiar acum audiez un „concert de greieri” de toată frumusețea. La ce caniculă cumplită e pe aici, măcar muzica greierilor să ne mai înfrumusețeze nopțile fierbinți.
    Numai bine!🙂

Lasă un răspuns

