Atentie la cumparaturi

Oricine orice ar zice, tot greata imi e de parlamentari. Vreau sau nu, traiesc in tara asta, sunt mintita ca majoritatea cetatenilor romani, trebuie sa dau din coate (cat si cum stiu) sa mai treaca o luna de la un salariu la altul. Si nu e cazul sa emigrez😦 . Faptul ca in Romania a fost comunism 50 de ani, nu este o scuza. Punct.

Sa trecem la lucruri serioase. Fiti atenti, foarte atenti, la cumparaturile din supermarketuri. De ce? Am facut cumparaturile obisnuite pentru o saptamana, mi-am pregatit bonurile de masa si diferenta de bani, intre timp tragand cu ochiul si la display-ul pe care apar produsele. Am vazut „covoras de baie”, dar m-am gandit ca nu vad bine, pentru ca eram fara ochelari pe nas. Cand imi spune totalul, mi se aprinde beculetul: prea mult!!! Am platit, totusi, ne-am retras langa casierie si am incercat sa vad ce scrie pe bon. Cam greu cand ai fie si un mic „handicap” la ochi, dar am vazut ceva ce putea sa fie „covoras de baie” si cu o suma maricica. M-am intors catre casierita si a verificat si ea. Ura! Am vazut bine! Dupa telefoane intre ea si cineva de la „clienti”, dupa ce au ajuns ele la concluzia ca 10 oua au fost taxate drept 10 covorase de baie, imi cere banii pentru oua, iar cei 69 de lei ii voi recupera de la biroul special. Cand imi „bate” ouale, imi da un bon de 9.80 lei. Inca destul de calma indraznesc sa intreb cat costa 10 oua? 2.90 lei, spune ea, cu o imensa incredere de sine. Ei, da! Si-atunci de ce mie imi dai bon de 9.80? Va primiti banii cu cei pentru covorasele de baie! Cand ma uit pe bon, ce credeti? Aveam taxat un covoras de baie cu 6.9 lei si 10 oua cu 2.9 lei. Mi-am primit banii inapoi, dar…

Tara asta este asa cum o facem noi sa fie! Orice sistem este compus din oameni, ca mine, ca voi. Orice loc de munca trebuie respectat. In plus, cand lucrezi cu oameni, trebuie sa-ti amintesti ca mama te-a invatat sa-ti cer scuze. Si pentru toate aceste fleacuri, care se pot intampla oricui, nu comunismul este de vina!

 

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

25 de răspunsuri la Atentie la cumparaturi

  1. Poteci de dor spune:

    Nu sunt adepta teoriei conspiraţiei. Deloc! Dar, din păcate, am impresia că asta e o practică frecventă-n supermarketuri. Nu ştiu de ce, nu ştiu cine a „dictat” asta dar aproape de fiecare dată ori apare un produs pe care nu-i ai în coş, ori suma de la raft nu coincide cu cea de pe bon. Şi nu e vorba de câţiva leuţi. A fost diferenţă şi de 7-8 lei. Şi culmea, nu a fost vorba că între timp s-a scumpit produsul. Era… greşeală din sistem…
    Aşa că da, trebuie verificat bonul cu mare atenţie.

    • cafeauata spune:

      Macar daca putea lua casiera banii! Dar ramaneau „plus” la supermarket, care nu-i merita. Iar chestia cu scuzele este cu minus total, cam in toate domeniile. Din pacate.

  2. fosile spune:

    Bun.A fost o greșală.Se poate întîmpla, cred.
    Dar , măcar și-au cerut scuze că ți-au încărcat nota de plată, că a trebuit să mai stai la un rînd și să aștepți să-ți restituie banii?
    Multumesc!
    Voi fi mai atent de acum înainte.

  3. Oana spune:

    Subscriu. Și la experiențele neplăcute (atenție mărită de atunci!) și la cele spuse de tine – nu trecutul ne-a determinat/făcut să fim așa cum am devenit astăzi… Ne-am învățat noi mega-hoți, în ultimii 20 de ani mai ceva ca-nainte.

    • cafeauata spune:

      Cred ca acest fel de experiente ar fi floare la ureche daca restul ar functiona corect. Din pacate aproape nimic nu mai este pe fagasul normal si ne ascundem spunand ca asa sunt vremurile.
      Zile frumoase si imbratisari, Oana!

  4. dyanaweb spune:

    Ciudaat rau! Daca era o batranica sigur o insela…Si scuzele care lipsesc…avem prea multe pretentii de la niste simpli casieri, ce sa mai sunem de departamentul „relatii clienti”….Totul lasa de dorit. Imi pare rau pentru ce ai patit…😦 Bine ca ai observat la timp!

    • cafeauata spune:

      Cred ca ma dadeam de ceasul mortii un an de zile, intrebandu-ma ce am facut cu 70 de lei!
      Scuzele nu sunt o pretentie, ci ceva firesc, zic eu. Indiferent de locul pe care il ocupam. Eu asa am fost invatata, dar se pare ca nu este la moda😦 .

  5. racoltapetru6 spune:

    Din păcate, am pățit-o și eu de câteva ori, dar greșeala a fost că n-am sesizat la timp. Trebuie să fim mai atenți, altfel suntem mereu victime.😦

  6. Cristian Stefan spune:

    Nu știu ce să zic, poate a fost o greșeală sau poate a fost ceva la mijloc, ceva ce nu doar cu tine s-a întâmplat, poate și cu alții. Ai noroc că ai observat atât timp cât erai acolo.

  7. Alex spune:

    Tristă experiență, Și fiecare are ceva de spus în acest sens. Nu o dată m-am trezit la casă că marfa de la „promoție” nu avea la casă nicio reducere, dimpotrivă. Sau printre obiectele cu reducere, erau plasate „discret” și altele mult mai scumpe. Din bun simț sau de rușine că n-am fost atent, le-am plătit, dar regret acum că n-am taxat această înșelăciune pe față. Faza cu covorașul de baie taxat de….10 ori (!!!?) este aiurea de tot. Da, bunul simț și minima educație ne obligă să ne cerem scuze când greșim. Dar la capitolul civilizație și bună creștere, românii au mari lipsuri, din păcate….

    • cafeauata spune:

      Toti comerciantii, de orice fel, incearca sa fenteze. Nu putem decat sa fim foarte atenti la ce cumparam si ce platim. Doamna poate era obosita, dar asta nu-i scuza nesimtirea, nu?
      Zile bune!

  8. anytza spune:

    Buna dimineata! Si eu am patit de cateva ori ,dar eu fac si putina educatie cu ele🙂 ca nu ma pot linistii pe urma🙂 cand vezi ca nu zgaiesc okii sa nu greseasca ,sunt sigura ca ptr. ele si neamul lor nu gresesc🙂

  9. Dana spune:

    Stii ce mi se pare si mai aiurea decat lipsa scuzelor ? Atitudinea ! Ca se uita la tine de parca ai veni sa le ceri banii lor din buzunar. Mi s-a intamplat si mie, si nu o singura data. Mai avem mult pana sa invatam sa si aplicam lozinca „Clientul nostru, stapanul nostru”🙂

    • cafeauata spune:

      Chiar asa se uita si doamna mea! Parca nu putea pricepe ca a gresit si ca eu am observat. De atunci, cand o vad la casa, o evit, chiar daca stau la o coada mai mare.
      Din pacate cred ca nu vom invata niciodata😦 …

  10. acuarele spune:

    Si eu am observat ca platesc foarte mult cumparand de la supermarket-uri, asa ca m-am lasat de o vreme de acest sport, si parca e mai bine!

  11. ghemulet spune:

    Nu are treaba comunismul pentru ca sunt si persoane tinere care nici nu au trait in vremea comunismului…Si,indraznesc sa spun ca cei care au trait inainte de 89 sunt mai educati decat ceilalti tocmai datorita comunismului…Educatia…incepe sa devina o raritate…

  12. Simona spune:

    De câte ori nu am pățit să cumpăr iau ceva din raft la un preț și să constat la casă că are alt preț ( mai mare, evident)!!

Lasă un răspuns

