De ce?

Ma intreb de ce nu fac parte dintre cei care merg cu drag sa munceasca, nu doar pentru ca este musai? De ce mi-e dor de casa deja in momentul in care invart cheia in usa? Si, in final, de ce nu castig (primesc / gasesc) 50 de mii de euro, ca sa fiu un om liber? Ce viata as avea! Pana atunci, am primit o chestie care seamana perfect cu mine, asa cum ajung la oglinda dimineata. Bine ca imi revin pe parcurs 🙂 …

Sa va fie cum vreti voi!

roz

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

21 de răspunsuri la De ce?

  1. opantazi zice:

    Nu cred ca te ajuta cu nimic, dar seamana si cu mine… 😀

  2. Alex zice:

    He, he! Cred că am putea să facem un „partid” al celor care gândim atât de asemănător. Chiar așa…. de ce? Mai ales când unora așa ce le iese treaba asta…
    Multă sănătate și un weekend minunat! 🙂

  3. szqwer zice:

    Nu cred ca 50.000 de euro ar fi suficienti sa nu mai muncim.Eu trag speranta ca intr-o zi vom castiga la jocker si gata cu munca :-).Pana atunci insa…same here, aceeasi moaca !

    • cafeauata zice:

      Crede-ma ca mi-ar ajunge pentru 20 de ani, cu cheltuielile de acum. Am facut calculul la sange 🙂 .
      Cine a inventat moaca asta cred ca stia ceva…

      • szqwer zice:

        Noi am avut cu mult mai mult decat 50.000 si au zburat in 10 luni, nici nu i-am vazut.Ce-i drept am facut o casa, insa, crede-ma, cand ii ai nu stii cum sa stragi de ei mai mult, eu eram nebuna cand vedeam cum scade contul ca stiam ca altii nu mai pup veci asa toti o singura transa :-)))))))))))

  4. acuarele zice:

    Intru si eu la tine in club. 50 000 de euro la un an, prima de vacanta! Ne-am lua si am merge impreuna unde ne-ar pofti inima! 🙂 Te pup, Cafeluta! Mi-e dor de tine!

  5. fosile zice:

    Nu cred ca as putea sa nu fac nimic, dar macar sa nu fac pentru altii.
    Da, solutia ar fi euroii de care ziceai.

    • cafeauata zice:

      Ceva tot as face sie eu, nu zic nu. Si daca as merge la acest loc de munca, as face-o doar chemata, pe bani frumosi si nu zilnic. Adica, as fi libera!!!
      Duminica am uitat sa cumpar loto 😦 !

  6. Poate fi mascota noastră, a tuturor celor care se trezesc dimineaţa să meargă la muncă pentru că-i musai? 😀

  7. dyanaweb zice:

    Ma alatur si eu clubului 🙂 Avem si o mascota, strangem semnaturi…ce mai, de acum este partid, nu gluma! Poate castigam si alegerile :0 🙂 🙂

    • cafeauata zice:

      Ehei… Bine ai venit! Daca am castiga alegerile, conturi in Cipru, case de vacante in insule, cumparaturi in Dubai. Nu am mai avea timp sa muncim, clar!

  8. naica zice:

    E minunata mascota primita,foarte amuzanta,te face sa te trezesti zambind !

  9. Vienela zice:

    Cam putini bani pentru cate as vrea eu sa fac daca as avea timp liber si nu ar trebui sa mai muncesc… Sunt atatea carti de cumparat, atatea tigari de fumat, atatea locuri de vizitat… :)))

    • cafeauata zice:

      Eu am facut un calcul si daca nu m-as intinde la cheltuieli mai mari decat la ora actuala, am putea trai fericiti 20 de ani. Cu sot, catel, tigari, hoinareli. Unde mai pui ca azi-maine vin si pensiile 🙂 .

  10. Zina zice:

    Drăgălașă, mascota!
    E o adevărată tragedie să mergi cu neplăcere la muncă, zi de zi. Recunosc că am fost norocoasă și m-a ferit Dumnezeu de așa necaz.

Lasă un răspuns

