Cine cere si cine da

Nu e prost cel care cere, ci cel care da.

Pentru ca imi era sticla de parfum aproape goala si pentru ca sotul meu tinea mortis sa-mi cumpere una noua, am intrat impreuna in parfumerie, am ochit raftul cu Givenchy, am „admirat” preturile si am ajuns la concluzia ca 260 de lei este maxim ce ne putem permite pentru investitie. Ni s-a oferit si un card de fidelitate, cu conditia sa mai cumparam ceva de 7 lei. Evident ca nu exista produs cu acest pret, asa ca mi-am ales un creion pentru buze cu 19 lei. Una-peste alta, ne-au facut si ceva reducere, am ramas cu un parfum si cu un creion si am dat cam 300 de lei. Singura problema (am realizat imediat ce am iesit din magazin) era ca sticluta mea contine 30 de ml de parfum! La un magazin cu 10 metri mai departe aveau sticla de 100 ml cu 230 de lei😦 . Ajunsi acasa mi-am amintit foarte vag ca, la un moment dat, am cumparat de pe Aoro acelasi parfum. Cand intru pe site, vad 227 lei sticla de 100 ml. Ce ciuda imi este!!! Am pus botu’ la MARIONNAUD.

Sa spunem ca vine o varsta cand uitam unde am facut unele cumparaturi, cand nu ne este la indemana sa folosim cumparaturile on line, pentru ca nu suntem obisnuiti, nu pentru ca nu stim cum se face. Totusi… Parca e diferenta cam mare. Daca se poate, nu cumparati de la parfumeria cu pricina, nu merita!

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la Cine cere si cine da

  1. fosile spune:

    Baiul e că atunci cînd mergi la cumpărături nu te gîndești să întrebi pe unul sau pe altul.
    Si noi ne-am lăsat fentați de , pe atunci singurul magazin de profil din Iulius, acest magazin.
    E clar că n-o să mai cumpăr ceva de acolo.

  2. opantazi spune:

    In timp, eu am invatat o chestie foarte utila pentru integritatea sistemului meu nervos: dupa ce cumpar ceva, ma feresc sa intru in alte magazine (sau pe site-uri) unde as putea gasi acelasi produs. Am luat prea multe tepe de-a lungul timpului… Ce-i drept, ceva am invatat – acum prospectez piata.😉 Nu te mai gandi la asta acum, bucura-te de el! Data viitoare o sa stii ce ai de facut, cel putin in privinta asta.🙂

  3. Poteci de dor spune:

    Nuuu, niciodată dar niciodată nu caut un produs proaspăt cumpărat în altă parte. Că risc să am parte de palpitaţii din motivul „păţit” de tine.

  4. Cita spune:

    Cu parfumurile in Romania este o intreaga istorie! Nu cred ca trebuie sa te nelinisteste caci parfumul se cumpara de la firme cunoscute ca fiind autorizate! Altfel risti sa iei apa cu ceva esenta in ea! Marionnaud nu vinde copii asa ca… ai proceat corect! De pe internet poti cumpara dar tot de la magazinul virtual al firmelor de parfumuri!
    Si cred si eu, ca si prietenele de mai sus, ca e indicat sa nu mai compari preturile dupa ce ai cumparat – asta ar trebui facut inainte, altfel faci spasme pe coronare de pomana!🙂
    Cu drag :

    • cafeauata spune:

      Eu nu as fi intrat in magazin in ziua aceea, dar sotul a vrut sa se scapa de o grija. Odata intrati mi-a fost jena sa iesim fara sa cumparam, doar fatuca a fost tare draguta. Undeva, intr-un sertaras se zbateau amintirile ultimului parfum cumparat de la Aoro, doar ca n-am stiut sa deschid🙂 .
      Imbratisari si sanatate, draga Cita!

  5. Zina spune:

    De aceeași părere cu Cita. Multe sunt făcături, așa că nu te uita la preț, ci la seriozitatea firmei.
    Să-l porți cu plăcere, draga mea!

    • cafeauata spune:

      Multumesc, Zina!
      Drept sa spun nu am siguranta ca firma asta comercializeaza doar originale. La cum incearca fiecare sa faca bani…
      Zile frumoase, voua!

  6. acuarele spune:

    Lasa ca e bine, de acord cu fetele, daca a costat mai mult, probabil ca e autentic. Eu am luat de pe un site un parfum si abia daca miroase vreo ora, pe urma nu-l mai simt.

  7. anytza spune:

    🙂🙂 Si eu mai patesc asa🙂
    Weekend minunat!

  8. ghemulet spune:

    Sunt fan cumparaturi online insa parfumuri nu am cumparat niciodata pt ca nu stiu cum ar mirosi.
    Poate doar daca dam o raita printr-o parfumerie…testam,apoi venim acasa si comandam😀
    Mie imi plac preturile de parfumuri de la Sephora…Cand am un buget restrans pt mine sau pentru un cadou,acolo este imposibil sa nu gasesc ceva frumos…
    Sa folosesti cu drag noul parfum🙂
    O zi frumoasa.

  9. Vienela spune:

    Noi am patit anul trecut cu doua scaune ergonomice. Le-am cumparat de la un magazin oarecare si, la nici trei ore dupa, am gasit aceleasi scaune in alt magazin, la un pret mai mic…😦

Lasă un răspuns

