Intrebari fara raspuns

De ceva vreme sunt mai desteapta decat eram in urma cu un an🙂 fara insa a gasi raspuns la unele intrebari! De exemplu, in cazul cumnatului meu care are probleme cu respiratia, oboseste chiar si in timp ce mananca, abia urca scarile de afara pana la parter, tuseste ca un bolnav de plamani (chiar daca nu a pus tigara in gura de 25 de ani). A fost la toti medicii din oras, a fost internat in spital pentru analize amanuntite si, cum altfel, inghite gramada de medicamente zilnic (cu siguranta ficatul, rinichii si stomacul zburda de fericire!). Asta de cateva luni, fara rezultat, fara diagnostic clar. Este gras, dupa ce am invatat la curs este chiar obez (obezitatea este o boala!). Intrebarea la care nu am raspuns este: de ce niciunul dintre medici nu i-a facut o dieta de slabire cu necesar de calorii, in functie de greutate, varsta, efort depus? De ce nu a spus niciunul ca obezitatea ucide? Pentru ca eu spun degeaba, doar nu sunt medic! Sunt cazuri in care sanatatea noastra chiar depinde de noi, trebuie doar sa stim asta. Iar cum pentru majoritatea dintre noi medicul este un fel de Dumnezeu, acesta ar trebui sa ne indrume, sa ne deschida mintea. Sau nu?

Sa fiti sanatosi!

 

Acest articol a fost publicat în intrebari și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

22 de răspunsuri la Intrebari fara raspuns

  1. Poteci de dor spune:

    Ar trebui dar…😦
    Sănătate multă cumnatului!

    • cafeauata spune:

      Multumesc mult!
      Dezinformarea este mai sigura, Potecuta! De ce sa nu dam bani multi pe medicamente, care duc la alte medicamente si in final la inflorirea industriei medicamentelor? Sanatatea noastra nu mai conteaza pentru ei. Sa incercam sa fim deschisi la alternative, cred ca ar putea sa fie o solutie.
      Cumnatul meu are variante, ca toti oamenii, dar le ignora pentru ca nu le prezinta medicul de familie. Asta este!

  2. Medicii…. ca unii preoți! Cu ei sau fără ei tot aia e! Multă sănătate!

  3. opantazi spune:

    Din pacate, cei mai multi medici elimina efectele, si nu cauza… Oricum, nu ar strica sa-i sugerezi cumnatului tau sa tina o dieta. Indiferent daca obezitatea este sursa afectiunii lui sau nu, e clar ca o potenteaza. Sanatate multa!

    • cafeauata spune:

      Asa este! Daca imi trece durerea de cap, sunt multumita de medic. Dar nu ma gandesc ca acel ceva care a determinat durerea a ramas tot acolo si lucreaza. Probabil pentru majoritatea oamenilor este mai comod sa primeasca de bun tot ce spun medicii alopati, fara a cauta si alte variante. Pacat de atata informatie care ne este la indemana.
      Sfaturile mele nu sunt de luat in seama, doar nu am facut 6 ani de medicina si s-ar putea sa-i vreau raul… Alegerea ii apartine😦 .

  4. fosile spune:

    Imi închipui că, gras fiind, are şi mau puţin chef să facă mişcare.
    Se cam leagă toate şi n-ar fi rău să vadă măcar apropiaţii, dacă medicii nu-s doctori.
    Sănătate!

    • cafeauata spune:

      Este sigur ca daca unui om ii este greu sa se miste, nu se misca decat strictul necesar. Fara sa se gandeasca la kilogramele si bolile care vor veni in urmatoarea perioada. Pentru ca medicul de familie sau cel din spital nu i-a spus sa faca miscare si sa tina dieta.
      Sanatate si tie!

  5. dyanaweb spune:

    Un medic naturist? Eu am slabit cu un regim dat de medicul naturist… este o astfel de doctorita in Bucuresti, puteti gasi informatii despre ea aici http://www.steaua-divina.ro/clinica/medici/dr-violeta-parvu/. Eu am corespondat cu ea f mult pe mail si am primit tratament. M-a vazut o singura data. Incercati, vedeti ce se intampla.
    Multa sanatate!

    • cafeauata spune:

      Multumesc mult!
      Am medic homeopat cu care ma consult si imi este bine. Problema este a cumnatului meu care nu vrea sa accepte altceva decat tratament alopat. Eu dau vina pe medicii care nu ne arata variantele…
      Sanatate si tie!

  6. racoltapetru6 spune:

    Cel mai bun și de încredere medic ești doar tu, pentru corpul tău. Dacă mă luam după ce-mi spunea doctorul meu, aveam o viață de tot plânsul și poate era și mai scurtă.

    • cafeauata spune:

      Absolut de acord! Corpul fiecaruia dintre noi stie ce e bun si ce nu pentru el. Trebuie – totusi – sa il ascultam, altfel… Imi este ciuda pe cei care asculta doar de medicii care (se stie) isi iau partea din medicamentele prescrise.

  7. Mihaela C.P. spune:

    Eu cred ca ei trebuie sa respecte niste protocoale obligatorii si sa recomande anumite produse , medicamentele. Pentru obezitate sunt medici nutritionisti si nu prea se baga unii in domeniul altuia.

    • cafeauata spune:

      Nu spun sa se bage, Mihaela. Spun doar ca atunci cand am o problema de sanatate, medicul de familie ar trebui sa-mi expuna variantele de tratament, sa ramana la aprecierea mea daca voi cauta un homeopat sau naturist sau nutritionist si voi da bani grei (medicamentele naturiste nu sunt compensate!) pentru a ma trata fara pilule sintetice! Chiar daca sugerez eu o varianta, mi se taie macaroana spunandu-mi-se ca nu stiu ce si cum, ca nu sunt medic.

  8. Zina spune:

    Dragă Cafeluță, ai atins un punct dureros… Majoritatea medicilor dau tratamente strict pentru boala în cauză și nu se interesează de restul afecțiunilor pacientului. Există însă și o minoritate care merită tot respectul și trebuie să spun asta, fiindcă am avut norocul să dau peste ea. Medicul cardiolog mi-a ajustat tratamentul după ce m-a trimis la reumatolog, iar acesta mi-a prescris tratamentul după ce m-a trimis la controale pentru ficat și rinichi. A fost ceva alergătură, fiind în spitale diferite, dar măcar sunt sigură că tratamentele nu îmi fac mai mult rău decât bine. Cât despre greutate, medicul cardiolog m-a trimis la cântar și la măsurat înălțimea precum și grăsimile din sânge, apoi mi-a făcut o listă întreagă de restricții și prescripții. Am slăbit deja un pic și, dacă nu mă simt mult mai bine e numai din cauza acestei vremi, excesiv de ploioase.

    Te sărut și vă doresc atât cumnatului tău cât și vouă multă sănătate! Pupici pe urechiușă Colei! :>

  9. Vienela spune:

    Macar daca l-ar fi trimis sa discute si cu un medic nutritionist… Din pacate, dupa cum s-a spus mai sus, cei mai multi medici se ocupa strict de problema pe care s-au specializat…😦

    • cafeauata spune:

      Doamne fereste sa se ocupe doctorita mea de familie de altceva decat de trimiteri! Si asa ii este greu sa-si dea seama de ce fac febra! Dar macar ar putea sa dea niste directii, sa stim in ce directie putem alege sa mergem, nu?

  10. anytza spune:

    Acum vreo 6 ani eram sa mor din cauza unei pleurezii la plamanul stang si nu mi-a scazut temperatura de la 40 cu tot tratamentul dat de dr. de familie ,eram slabita nu puteam merge pe picioare ,familia asteptau sa mor,toate analizele si radiografiile ieseau bune ,m-au trimis la cardiologie ca aveam dureri in piept ,acolo mi-a facut tot ce trebuia si un ecograf la piept si mi-a zis acel dr Bratu ,f. bun ca eu am ceva la plamani un emfizem ceva sa merg la pneumologie ,cum sa merg acolo cand acolo mi s-a spus ca nu am nimic ,dar Dumnezeu nu a vrut sa mor si nasa unui copil de-al meu lucra la spital ca infirmiera si i-a spus baiatului sa ma duca la spital la dr. ei care este sef la boli interne dr Ganciu Petru,un dr. super excelend si bine pregatit,mi-a facut imediat analizele si radiografie la plamani,unde mi-a depistat pleurezie(apa la plamani de 3cm) ,mi-au facut imediat tratament in vena cu antibiotice si alte injectii care nu le stiu nici acum ,ca sa nu mai lungesc povestea ,vreau sa spun, ca acel dr. m-a pus pe picioare si ma simt bine ,insa mai am si astm (folosesc seretaide spray) insa mi-a spus ca trebuie sa ma feresc de curent ,raceli,etc. ca este o boala nevindecabila si bineinteles ca asa si fac ,deci noi trebuie sa ne ingrijim ,acum sunt grasa din cauza unor vitamine luate atunci ca eram un skelete si obosesc ,dar oboseala vine de la plamanul bolnav care acum este fibros si nu mai functioneaza la capacitatea lui si tot asa obosesc ca cumnatul tau ,dar mai am si hepatita B si aceasta oboseala provine si de la ingrasare dar cel mai mult de la boli care trebuie sa fie tratate cum trebuie ,eu mai dau vina si pe mine ca mananc paine multa si mi s-a recomandat sa nu mai mananc insa nu pot
    Sanatate tuturor !

Lasă un răspuns

