Saptamana asta – colagen

Saptamana asta vreau sa – mi cadorisesc organismul cu colagen. Chiar daca multi nu mai au incredere in nimic din ce se poate cumpara, eu va spun (din sursa sigura) ca gelatina de pe rafturi este buna. Mai este varianta de capsule, dar nu ma incanta. Imi este ciuda ca peste tot se vorbeste numai despre efectele colagenului impotriva ridurilor, cand – de fapt – are un rol atat de important in a imbatrani sanatos!  Deci…

Am cumparat un compot de ananas si un plic de gelatina. Se acopera gelatina cu sirop din compot, se lasa sa se infoaie, apoi se topeste pe baie de abur. Dupa ce devine lichida (se si simte miros de clei de oase🙂 ) se toarna peste tot compotul. Acesta va deveni o racitura cu gust de ananas. Oasele (si nu numai) vor fi fericite!

O solutie muuult mai ieftina decat tot ce se comercializeaza avand cuvant cheie „colagen”.

Acest articol a fost publicat în Despre cursul de nutritie și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Saptamana asta – colagen

  1. fosile spune:

    Inseamnă că după ce mănînci chestia asta poți să faci sărituri de la înălțime fără să te doară genunchii, gleznele și alte dureri?
    Dacă-i așa mă apuc și eu.Dacă nu mi se face greață.

    • cafeauata spune:

      Greata de la ce? Gelatina intarita nu are gust, miros sau culoare. Banuiesc ca trebuie sa mananci multa „chestie de asta” ca sa poti face ce spui tu, dar merita incercat!

  2. Poteci de dor spune:

    Ideea e super! Dar piftia nu-i tot un fel de colagen?😀

    • cafeauata spune:

      Sigur ca este! Diferenta este ca piftie fara paine nu merge. Si in fiecare zi parca nu mi-ar veni sa mananc piftie goala. Dar jumatate de compot e cu totul altceva! Urmatorul va fi fara zahar, ca parca prea e dulce…

  3. racoltapetru6 spune:

    Eu rământ tot la cociune, că-s mai bune la gust!😉

  4. Zina spune:

    Aici m-ai pierdut de tot… Nu pot suferi piftia de niciun fel, nici chiar de fructe.😦

  5. yousef59 spune:

    Contează cred și o alimentație corectă cu accent pe lactate,legume,fructe…un regim permanent de la o anumită vîrstă.
    Sănătate multă!

    • cafeauata spune:

      Cat se poate de corecta, in conditiile date. Oricum, produsele neotravite cu chimicale sunt tare rare, macar un ajutor sa-i dam trupului, sa poata sa faca fata…
      Sanatate si tie!

  6. Vienela spune:

    Cred ca prefer piftia. Sau poate doar imi e pofta in acest moment, ca nu am mai mancat de mult, si asta ma face sa imi imaginez ca ar fi mai buna…😀

Lasă un răspuns

