Schimbari

M-am gasit si eu sa invat nutritie acum, cand toata lumea se pricepe la calorii si restul… Acum, cand tot netul e plin de sfaturi, de informatii de tot felul… Dar ce nu este nicaieri, e ceea ce am primit la lectiile predate. Acestea au fost altfel decat suportul de curs. Au fost exact pe sufletul meu, cu solutii naturale pentru orice problema de sanatate (cel putin intr-o anumita faza) si au fost altfel mai ales pentru ca m-au invatat sa ma gandesc la sanatate. Asa ca… Am trecut pe ulei rafinat la rece. L-as prefera pe cel de canepa, dar deocamdata ma multumesc cu cel de floarea soarelui. Cu siguranta sunt persoane care au facut-o de mult si nu pot decat sa le admir. Ce mai fac? Saptamana asta, in fiecare seara mananc numai broccoli. Fiert in apa sau la abur (astazi), doar cu putin ulei peste. Fara pește, fara paine, fara nimic. Doar broccoli. Ieri seara a mancat si Cola cu mine🙂 ! Pentru ca nu stiu sa am nicio boala, probabil nu voi avea rezultate spectaculoase, dar stiu sigur ca le voi da celulelor mele dragi un strop de fericire. Apropo! Am invatat ca celulele noastre sunt atat de bine proiectate incat stiu mai multe decat stim noi. Interesant, nu?

Acest articol a fost publicat în Despre cursul de nutritie, Stari și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

28 de răspunsuri la Schimbari

  1. Poteci de dor spune:

    Mmmm, mi-ai făcut poftă de supă cremă de broccoli😀

  2. fosile spune:

    N-aș schimba cu tine, dar dacă zici că-s bune, să-ți fie de bine!

  3. racoltapetru6 spune:

    Da’ de unde iei uleiul de floarea soarelui rafinat la rece? Eu îl cumpăr din piață, dar mi-e teamă că-i amestecat cu cel din magazin.

    • cafeauata spune:

      Sticla asta am cumparat-o de la Cora, dar am vazut si la Auchan. Nu la rafturile de bio, ci printre uleiurile normale. Este mai ieftin decat cel de masline (care nu se stie cat e de curat😦 ). Din piata ma feresc, pentru ca si taranii au prins smecheriile…

    • Jana spune:

      Fain articol. Unde faci cursurile, daca ne poti spune, desigur?!

      Eu consum uleiuri presate la rece la noi. Preferatele mele sunt cele de la Luna Solai
      http://shop.lunasolai.ro

      numai bine!

      • cafeauata spune:

        Multumesc!
        Cursul a durat 6 luni, l-am facut in Cluj, cu profesori-doctori de la Master-Class Bucuresti. A meritat!
        Lunasolai are niste preturi… Uleiul cumparat de mine este facut in Baia Mare, este gustos si mai ieftin.

  4. Zina spune:

    Deci, broccoli… Ok! Da’ Cola ce părere a avut?!🙂

  5. Mihaela C.P. spune:

    Si eu mai mananc brocoli preparat in cuptor cu putina branza si ou batut. E foatye bun, dar are un miros cam puternic, varzos.

    • cafeauata spune:

      Eu nu am mancat pana acum pentru ca sotului nu-i place si am preferat sa nu gatesc separat. Dar acu mi s-a pus pata si fac o cura de o saptamana. Rau nu are ce sa-mi faca, eventual aduce cateva vitamine si minerale in plus.
      Asa cum mananci tu e dezmat!

  6. opantazi spune:

    Nu e rau deloc broccoli, si eu fac parte dintre ciudatii carora le place. Daca tot il mananci „chior”, cred ca ar intra mai usor stropit cu putina lamaie… Poate si cu un pic de piper.🙂 Altfel, pana la finele saptamanii n-o sa-ti mai doresti sa mananci in viata ta.😀 Dieta mea de detoxifiere consta in cirese. Primavara, mananc o saptamana intreaga numai cirese. Sunt singurele de care nu ma plictisesc.🙂

    • cafeauata spune:

      Au trecut 7 zile, am mancat in fiecare seara numai broccoli stropit cu uleiul respectiv si nu mi-a displacut. Poate cand voi repeta saptamana va fi mai greu. Sau poate nu…
      De cura de cirese am invatat tot la cursul de nutritie. Eu o voi face la fel ca pe cea de broccoli: in fiecare zi o masa va fi doar din cirese, nu chiar toata ziua. Nu de alta, dar la servici am sarcina sa gust peste 10 feluri de mancare zilnic🙂 .

  7. Vienela spune:

    Cu multi ani in urma, s-a decis mama sa tina o cura de slabire drastica, bazata exclusiv pe lactate. Chiar a avut rezultate vizibile in privinta greutatii corporale, numai ca dupa o vreme abia se mai putea tine pe picioare.🙂

    • cafeauata spune:

      Am invatat ca nu curele de slabire sunt solutia, ci felul in care si cat mancam. Desigur, pot sa fie si motive medicale care sa duca la kilograme in plus, dar in general daca nu mancam mai mult decat are organismul nevoie si daca nu stam toata ziua in pat, nu ne ingrasam.
      Dintre lactate am invatat ca doar cele fermentate sunt OK, asa ca ma mai desfat cu cate un kefir, sana sau iaurt. Laptele este istorie…

Lasă un răspuns

