PRINCE

Mi-au dat lacrimile. A plecat si el… Nascut in 7 iunie 1958. Parca prea multa muzica buna s-a adunat in cer😦 .

Acest articol a fost publicat în Muzica, Stari și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la PRINCE

  1. fosile spune:

    Nu pot sa cred!
    Nu-mi revin.
    Parca prea multi li prea unul dupa altul pleaca, parasesc aceasta lume.
    Sintem mai saraci fara ei, fara el.
    Vorba sotiei mele: unii ar trebui sa ramina vesnic printre noi, alaturi de noi, iar Prince ar fi trebuit sa mai stea.
    Cumplit, a murit Purple Rain!

  2. racoltapetru6 spune:

    Un mare LIKE pentru talentul lui!

  3. Zina spune:

    Exact asta e melodia pe care o ador și eu… Rău îmi pare că s-a dus…😦 Dumnezeu să-l odihnească!

  4. Alex spune:

    Păcat că pleacă dintre noi atât de tineri, când mai puteau să lase încă multe cântece faine…

  5. Annya spune:

    Da , din păcate s-a stins încă un talent adevărat . E trist că nu a mai avut timp să ne cânte și să ne încânte .

Lasă un răspuns

