Gata!

Bine v-am regasit, mi-a fost dor…

Au trecut cele 7 luni, am terminat cursul de tehnician nutritionist, am avut astazi examenul scris si prezentarea lucrarii in celebrul Powerpoint. Multumesc domnisoara Mitescu!

Zile frumoase tuturor!

 

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Gata!

  1. Poteci de dor spune:

    Bine ai revenit! Felicitări!!

  2. racoltapetru6 spune:

    Îmi place când ne aduci vești atât de bune! Sincere felicitări!

  3. Zina spune:

    Bine ai revenit, Tünde! Felicitări pentru absolvirea cursului și succes mai departe! Bănuiesc că vei aplica în practică ceea ce ai învățat și mi-ar plăcea să ne spui și nouă câte ceva. Poate faci chiar un curs pe blog.:)

    • cafeauata spune:

      Multumesc mult, Zina. Acum sunt in faza in care nu vreau sa vad cursurile, calculatorul mic, nu vreau sa ma gandesc la proteine, lipide, glucide si altele de acest fel. Dar imi va trece, pentru ca mi-a fost drag ce am invatat. Incet-incet aplicam acasa unele lucruri si sper sa ne fie de ajutor. Doar dupa ce vom experimenta si vom vedea rezultatele, imi voi permite sa spun si altora. Asa mi se pare corect.
      Te imbratisez, draga mea!

      • Zina spune:

        Gândește-te ce mult bine le-ai face multor oameni a căror sănătate depinde de raportul dintre proteinele, lipidele și glucidele alea… De exemplu cardiacii, hipertensivii, dar și mulți alții.
        Numai bine! ♥

        • cafeauata spune:

          Sper doar sa fiu luata in serios cand voi spune ca pot sa ajut. Parca prea mult se scoate la inaintare pierderea kilogramelor, fara sa se spuna ca (de fapt) orice modificare in stilul de viata, in numarul de calorii pe care le mancam ne imbunatateste sanatatea. Asta ar trebui sa fie primul argument, zic eu.
          Zile frumoase, voua!

        • Zina spune:

          Eu sigur te voi lua în serios și nu numai atât, dar voi răspândi sfaturile tale, ca să beneficieze cât mai mulți de ele. Hai, la treabă! 🙂

    • cafeauata spune:

      Hai sa treaca sarbatorile si-apoi incep, bine?

  4. Cita spune:

    Felicitari si… bine ai revenit!

  5. cafeauata spune:

    Multumesc mult. Sa stii ca esti un exemplu pentru mine 🙂 . Multa, multa sanatate iti doresc!
    Te imbratisez cu drag.

Lasă un răspuns

