In ajun de 8

Astăzi ar fi fost foarte indicat să încep să încerc să fac (ce de să-uri) o prezentare power point a lucrării de licenţă. N-am făcut niciodată aşa o chestie, însă acum va fi musai. Dar…

Prostul meu obicei este că mă strofoc prea mult pentru ce se întâmplă la servici. Şi astăzi s-a întâmplat că a trebuit să prezentăm câteva mostre pentru un contract cu o clinică. De vineri tot asta am avut în cap! Pentru că răspundeam de ce fac bucătarii, care au personalitate şi mereu adaugă sau scot ceva din reţete. Cu genunchii înmuiaţi de emoţii am prezentat produsul vedetă şefei. Ştiam că nu va fi pe placul ei, dar aveam datoria să-i arăt dezastrul înainte de a da la refăcut porţia. Am ştiut bine, din păcate. Partea bună este că am reuşit (ceea ce mi se întâmplă destul de rar) să prezint problema în aşa fel încât să nu se enerveze. Într-un final toată lumea a fost mulţumită, totul a fost aşa cum trebuia să fie. Dar până am aflat asta, cred că am slăbit câteva sute de grame – fără sport, fără dietă🙂 ! Acum e clar de ce astăzi nu am încercat acea prezentare care este o maaare provocare pentru mine!

La mulţi ani, dragele mele!

trandafiri

 

Acest articol a fost publicat în Fotografii, Stari și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la In ajun de 8

  1. fosile spune:

    Sînt convins caă te vei descurca şi cu powerul acela.
    Iar în ce priveşte slăbitul…fiecare îşi alege metoda care i se potriveşte cel mai bine.
    La multi ani!

    • cafeauata spune:

      Multumesc!
      Cumva ma voi descurca, desigur. Sper sa nu ma fac de minune. Cat despre slabit… Doua situatii ma ajuta tare bine: stomatologia si stresul de la servici. Cred ca sunt mai sanatoase decat pastilele de slabit, nu?

  2. Diana spune:

    La multi ani! Si mult, mult spor si succes cu prezentarea!

  3. Zina spune:

    Splendizi trandafiri!

    Succes cu prezentarea și dă-i ‘nainte fără emoții! La naiba cu șefa și cu toți provocatorii de stres!😀

  4. Zina spune:

    Da’ ce mai faci tu Cafeluță dragă? N-ai mai terminat cu prezentarea aia? N-ai mai apărut pe aici și prin blogosferă de o lună!

    Multă sănătate și spor în toate!🙂

Lasă un răspuns

