De ce nu?

Din luna iulie un mall din Cluj gazduieste controversata expozitie „Our body”, asemanatoare cu „The human body” de la Antipa in 2013. Inca de cand am vazut afisul m-am intrebat „de ce nu?”. Dar a ramas intrebarea la dospit. Cu siguranta si pentru ca sotul nu e curios, asadar trebuie sa ma minunez singura. Expozitia trebuia sa se inchida in 31 octombrie, dar ramane deschisa pana la sfarsitul lui decembrie. Nu este o intamplare, zic eu, inca mai am sansa sa-mi infrunt senzatiile (care sunt amestecate acum) si sa vad ceea ce altfel nu am cum. Deci, sambata ii voi cunoaste! Ramane de vazut daca voi rezista sa vad tot sau voi tasni afara de la primul omulet vazut. Si tot asa, ramane de vazut daca voi visa urat dupa sau daca informatia va fi procesata pur si simplu.

Si pentru ca am scris aici ca voi merge, n-am cum sa dau inapoi, nu? Nu voi posta poze, pentru ca banuiesc ca nu toata lumea este dispusa sa vada🙂 .

Zile frumoase si bogate, tuturor!

 

Acest articol a fost publicat în intrebari și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la De ce nu?

  1. Poteci de dor spune:

    Şi eu aş merge. Pune poze dar şi avertisment😀

  2. Mihaela C.P. spune:

    Nu ai de ce sa fugi si sa visezi urat. O sa poti vedea parti din tine sau asemanatoare cu cele ale tale, altfel decat te stiai.

  3. fosile spune:

    Sper ca sotul tau te va astepta afara cu vodca si lamiie…

  4. racoltapetru6 spune:

    M-ai făcut deja curios și aștept pozele. Că doar n-or fi cu bau-bau.🙂

  5. Zina spune:

    Eu aștept chiar cu mare interes pozele. Nu am văzut expoziția de la Antipa, iar pe cea din Cluj chiar că nu am cum s-o văd. M-ai făcut foarte curioasă, așa că sper că vei pune, totuși, și niște poze, chiar horror să fie. Suntem oameni mari, nu?!😀

    Weekend plăcut, dragă Tünde!🙂

Lasă un răspuns

