Rasfat

A fost saptamana de concediu de dupa o foarte obositoare perioada. Raspunderea este mai stresanta decat munca fizica si, poate din acest motiv, uneori imi doresc sa lucrez intr-o fabrica, la norma. Am trecut si pe Acasa, pe la ai mei. Lumanari, flori, amintiri. Si dor, mult dor. Vreme frumoasa, chiar daca rece, drumuri bune, culori de toamna. Am batut Clujul la pas, am stat pe banci, am lenevit. Am ajuns si pe Cetatuie, locul de unde orasul se vede altfel.

Cluj

Acest articol a fost publicat în Concediu 2015, Stari și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Rasfat

  1. Mirela spune:

    Să-ţi fie de bine şi să reiei activitatea cu bateriile încărcate.
    P.S. Şi eu aş vrea „la şaibă”, dacă nu aveam vârsta pe care o am cred că mă duceam la o şcoală profesională, să învăţ o meserie bănoasă şi să devin propriul meu şef… eh.🙂

  2. fosile spune:

    Te-ai pregatit pentru pensionare?
    Asa-i ca nu te-ai simtit inutila stind pe banci si lenevind?
    Eu cred ca ti-a placut si sper sa te bucuri cit de curind si cit de mult de asa ceva.

    • cafeauata spune:

      Eu ma tot pregatesc, da’ degeaba. Daca ar veni minunea pe care o astept, sa vezi cate poze de prin Cluj as face… Poate nu chiar as lenevi mereu, dar starea de spirit ar fi cu siguranta alta!
      Doamne ajuta sa fim sanatosi pana atunci si dupa aceea o vreme (macar)!

  3. tu1074 spune:

    Mă bucur pentru tine,că ai avut zile plăcute !

  4. Zina spune:

    E bine că ți-ai mai tras răsuflarea… Hai, mai e un pic și vin sărbătorile, poate se mai îmbunează și șefa.🙂

    Sărutări la fete !❤

  5. ghemulet spune:

    Ma bucur ca v-ati relaxat si te invidiez ca traiesti intr-un oras atata de frumos…
    Sper sa ai cat mai des astfel de momente placute..
    o saptamana frumoasa

Lasă un răspuns

