Admiratie si roz

Intamplator sau nu, o cunoscuta bloggerita in ale modei, calatoriilor si alte cele, a ajuns in preajma celor cu care si pentru care muncesc. Initial am crezut ca voi avea ocazia sa am rautati in program la adresa ei, ca o voi desfiinta pe foarte tanara care face asa valva. Dar… Inainte ca cineva sa o vada, au inceput „minunatele” mele colege sa o terfeleasca. Nu de alta, dar are blog! Daca scrie, inseamna ca musai e dusa cu pluta, ca are pretentii de restaurant de patru stele cu toate ca cine stie ce mare nimeni este! Sefa a zis chiar asa : „Doamne fereste sa scrie si fiu’ meu pe blog!” Se stie ca eu scriu, asa ca m-am simtit penibil pentru nesimtirea celor cu care imi petrec jumate de zi. Am ajuns aparatoarea si admiratoarea tinerei, care – atunci cand a intrat in birou – a stiut sa salute, sa se prezinte si sa spuna ca este asteptata. Am fost surprinsa tare placut atat de aparitia ei, cat mai ales de faptul ca este un om integru, cu mult mai mult bun simt decat cele care au ramas fara grai cand au vazut-o. Dar au stiut sa faca trecerea in revista pana in cel mai mic detaliu la cum era imbracata, incaltata, fardata. Trebuia sa fie o lectie pentru ele, dar n-a fost, pentru ca nu exista lectie frumoasa pe care sa o poata invata. Si, pentru ca imi place sa cred ca eu sunt altfel, mi-am insirat niste margele roz, asa, sa moara de ciuda cele mai tinere sau mai coapte si mai rele care ma vad zilnic🙂 !

roz

Acest articol a fost publicat în Bijuterii din margele de lemn, Stari și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

30 de răspunsuri la Admiratie si roz

  1. july spune:

    Cum ar spune fiica meahttps://alexandramariaitu.wordpress.com/, arta de a fi om, unii nu o invata intr-o viata. Ma bucur ca i-ai dat o sansa tinerei si mai ales ca simti roz. :))

    • cafeauata spune:

      Fiica ta este o minunata si te felicit pentru asta! La varsta ei eu eram departe de a gandi atat de adanc…
      Imi plac oamenii cu bun simt, deschisi si fara figuri. Iar faptul ca fata este tanara, frumusica si stie sa puna haine pe ea, a fost ceva la care nu s-a asteptat nimeni, nici chiar eu. Dar nu putem face abstractie de adevar, nu? Ce-i al ei, e al ei si e bine sa indraznim sa recunoastem ca sunt si oameni mai frumosi decat noi. Si daca nu mereu ma trezesc „roz”, cel putin incerc sa-mi revin pe parcurs.

  2. Oana spune:

    Bineeee, cafeluță! Inclusiv pentru mărgele 🙂 Frumușele foc!

  3. Mirela spune:

    Daca am inteles bine tu esti din Cluj, sau cel putin locuiesti acolo. Pai…. nu e Banatul „fruncea”, nu-s acolo cei mai faini dintre romani ? Ca eu asa aud de mult timp si nu inteleg, sincer, cum de ai asa persoane dificile langa tine ? Si nu glumesc, dar eu chiar cred ca rautatile de genul acela tin cumva de alte epoci si nu se mai potrivesc noii lumi in care traim. Adica una care a depasit stadiul barfelor de nivel de gradinita, cum le-as defini eu pe colegele tale de care ai mai amintit si in alte dati, cu dezamagire. E curios.

  4. araoimi spune:

    Nu voi intelege niciodata „rautatile”…suntem la fel (oameni) dar diferiti (caracter),are importanta din ce „lume” venim ?🙂 ..m-a inspirat imaginea ,imi voi face si eu un „aranjament” viu colorat pe birou,ciudat nu mi-a trecut prin minte…

    • cafeauata spune:

      Eu le inteleg, cand isi au rostul. Nu sunt un inger si am rautatile mele, dar cand este evidenta o situatie favorabila cuiva, tot respectul. Cat despre aranjament, este coltul cu bijuteriile facute cand am nevoie de „mine”.

      • araoimi spune:

        Lucrez mai mult in preajma barbatilor.
        E mai simplu. Discutii despre tenisului, fotbal, politica…ma integrez bine acolo.
        Si da, rautatile „motivate” isi au rostul.
        😊…o noapte linistita !

        • cafeauata spune:

          Cred ca iti e mai bine printre ei decat ti-ar fi printre „ele”. Bucura-te!
          Zile frumoase!

        • araoimi spune:

          ahaaaaa …😊am parte si de „ele”.
          ..am invatat sa „infrunt”.Stiti ce inseama o femeie singura ?
          Replica inteligent gandita la orice „atac”.
          O noapte linistita.

    • cafeauata spune:

      Asa, deci. Esti pregatita sa faci fata, te invidiez! Pe mine inca reusesc sa ma surprinda destul de multe lucruri spuse sau facute de oameni…

  5. arakelian spune:

    rautatile sunt din invidie si gelozie. Ca nu sunt si iele capabile de asa ceva.

    Cat despre roz, este suuupeerb!

  6. araoimi spune:

    „Invidia” este apanajul oamenilor fara puterea de a discerne care sunt valorile spirituale adevarate …este necesar sa admitem ca tot ceea ce este frumos este nu doar necesar ,este benefic pentru fiecare dintre noi….

  7. Zina spune:

    De când e lumea, răutatea și prostia merg mână în mână…
    Mărgelele tale roz mi-au amintit că am văzut aici un colier care mi-a plăcut foarte mult și pentru care urma să-ți scriu un mesaj pe e-mail. Acum trebuie să-l caut pe blog și pe urmă îți scriu.

    Sănătate și numai bine, te sărut și pup și o urechiușă de cățel !❤

  8. mcooper801 spune:

    Viata este roz…

  9. coco spune:

    pe mine nu ma mira, si eu am auzit destule, inclusiv la adresa mea…si nici ca-mi pasa…am fost mereu o non-conformista!

Lasă un răspuns

