Intr-o duminica

Clujul s-a putut bucura de festivalul turcesc. Am ajuns si noi intr-una din zile, cu o mare pofta de cumparaturi si degustari. M-a impresionat totul, de la cafea, mancare, dulciuri, pictura in apa (am aflat ca se numeste ebru), modelarea sticlei, totul. Imi pare tare rau ca nu am asteptat pana au dat dervisii spectacol… Dar in 2016 se spune ca va fi si mai si! Daca ar fi sa merg undeva in aceasta vara, as vrea sa merg la ei acasa, sa-mi puna sotul un GPS (pentru orice eventualitate 🙂 ) si sa intram in bazar. In acel bazar pe care-l vad in documentare! Si sa am bani, cat de multi. Am incercat sa vad daca mi-ar sta bine cu o basma traditionala. Dar arat mai tare a tiganca 😦 . Important e ca eram vesela. Ceea ce anul acesta s-a intamplat cam rarut (oare pentru ca asa e mai dragut?)!

Sa aveti numai bucurii!

la turci

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Intr-o duminica

  1. Mirela spune:

    Si mie imi plac festivalurile turcesti, pentru aceleasi motive ca si tine… .adica multe motive 🙂 . Si nici eu n-am fost inca niciodata in Turcia, sper sa mi se intample si asta odata si odata. Iar tu n-ai cum sa arati ca o tiganca pentru ca ai tenul deschis si chip luminos, asa ca te rog sa zambesti mai des pana la finalul anului, ca sa compensezi ce ai amanat pana acum. Nu stiu de ce n-ai fost mai mult timp vesela, dar acum e vara, e frumos si cel putin 3 luni de acum incolo poti gasi tot felul de ocazii pentru zambet si destindere. Ok ? 🙂

    • cafeauata spune:

      🙂
      Multumesc pentru cuvintele frumoase, da’ sa stii ca de gasit motive gasesc, la tot pasul, problema e ca cei din jur au grija sa-mi taie macaroana 12 ore pe zi. Si nici dupa ce vin acasa nu ma pot rupe de problemele reale sau artificial create de ei. Nu-i bai, eu sa fiu sanatoasa si sa ajungem amandoua in Turcia, impreuna sau separat, nici nu are importanta. Ce dezmat ar fi…

  2. july spune:

    E frumos in bazarul turcesc, e cam cat un orasel mai mic si vei fi foarte rasfatata de toti patronii chiar daca nu cumperi nimic. Au aceasta mandrie de a-si arata marfa, sa gusti, sa probezi, sa-ti desfaca covoare, perdele… Te vei distra de minune, Cafeluta!

    • cafeauata spune:

      Bine ai revenit!
      Inteleg ca mi-ar fi tare bine, asa ca pun dorinta pe lista de asteptare 🙂 !
      Te imbratisez!

      • july spune:

        Da, sigur te vei distra de minune in bazar. Cel cu bijuterii are 1km, dar distractiv este sa intri in cele care vand dulciuri, ceaiuri, vei gusta, vei fi rasfatata si daca vei dori sa cumperi ceva, neaparat sa negociezi. Le place.

  3. fosile spune:

    Esti ca o turcoaica creata ( sint turcoaice crete?).
    Si noi am fost la acea prezentare turceasca si nu ne pare rau.
    Si da, si noi am merge in Turcia si desi pe mine nu ma incinta in mod special bazarul,pe sotia mea ar trebui sa o dea afara de acolo, caci altfel n-ar pleca.
    Poate vom reusi sa ajungem pe acolo, macar odata si noi si voi.
    Saru’mina!

    • cafeauata spune:

      De ce crezi ca turcoaicele nu pot avea par cret? Macar pus pe bigudiuri, daca nu natural 🙂 .
      Sa vad ce variante de drum avem, chiar ca voi trece macar cateva zile turcesti in agenda vasta a anului viitor! Iar daca sotia ta imi seamana, musai o punem de un shopping!

  4. Zina spune:

    Nu îți stă rău deloc cu basmaua aceea ! A fost și Cola la festival ? 😀

    • cafeauata spune:

      Cred ca mi s-ar fi potrivit mai bine o culoare mai tare, dar pana sa ma trezesc, turcul m-a si imbracat cu asta. Iar pentru ca nu aveam de gand sa cumpar, mi-a fost jena sa probez alta.
      A fost o zi torida, la orele pranzului si Cola a ramas acasa. Dar a mancat baclava 🙂 !

  5. Poteci de dor spune:

    Îţi stă foarte bine! Aşa să rămâi: cu zâmbetul pe buze!

    • cafeauata spune:

      Multumesc, dar tot fara e mai comod!
      Imi inchipui ce mutra ar face sefa sa ma vada mereu zambind! Toate valerianele din lume n-ar putea sa o calmeze 🙂 …

  6. kariris spune:

    Cand esti vesela cu orice iti sta bine !

  7. acuarele spune:

    Ma bucur ca ati petrecut frumos! Si mie imi plac tarabele, iar aici, din spusele tale, se pare ca a fost ceva special, era pacat sa lipsiti! Sper sa vina si la Craiova turcii, sa aduca si aici o bucatica de Orient!
    Zambetul tau e adevarata terapie! Sa zambesti mai des! 🙂
    Te sarut, Cafeluta, zile minunate voua!

    • cafeauata spune:

      Multumesc pentru cuvinte, draga mea draga! Sa stii ca zambesc de fiecare data cand imi amintesc de tine 🙂 !
      A fost deosebit printre turci, oarecum la ei acasa. pana la urma imi pare rau ca n-amm fost suficient de curioasa sa mananc ceva bun de la ei. M-am oprit la baclava. Dar la anul se vor desfasura in parc, atunci sa vezi dezmat!
      Imbratisari, cu mare drag!

Lasă un răspuns

