Sa invatam

Tuna si fulgera a ploaie. Poate va ocoli Clujul. E bine, astazi. Maine, cine stie? Ganduri pentru sora mea draga. As vrea sa pot… Eu cred in ingeri pazitori si as vrea sa creada si ea. Trebuie sa invatam sa credem, doar cu oamenii nu facem nimic, pentru ca sunt tot mai ciudati, tot mai instabili, tot mai greu de inteles. Ingerii raman buni. Sa fie zile ocrotite, pentru toti cei care merita!

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Sa invatam

  1. ghemulet spune:

    Atat de tare ma misca postarea ta..Mi se pare ca ai cuprins in cateva fraze un adevar mare si complicat de explicat…Si eu cred in ingeri pazitori..sper ca gandurile pentru sora ta draga sa ajunga la ea..
    O seara buna…

    • cafeauata spune:

      Eu cred ca adevarurile sunt mult mai simple decat credem noi, trebuie doar sa dorim sa le stim, sa avem curaj sa stam in fata lor. Adeseori sunt dureroase, dar cu incredere si in ingerii pazitori, le putem accepta. Gandurile ajung mereu unde trebuie, problema este sa nu fie lasate sa stea la „usa”. Dar sper si eu…
      Multumiri, Ghemulet incalcit!

  2. coco spune:

    da, trebuie sa invatam sa credem!

  3. fosile spune:

    Nu neaparat ca nu crede.Poate nici macar nu se gindeste la ajutorul lor.
    Dar ei isi fac oricum datoria.Mai ales ca sint imbolditi de tine, caci tu esti unul dintre ei.
    Fii sigura ca o vor ajuta.

    • cafeauata spune:

      Da, da! Nu se gandeste si aici e buba. Avem aceeasi educatie, dar iata cat de diferit s-a legat de noi… Eu povestesc cu ai mei ingeri si le dau de lucru, poate vor merge si pe la ea, poate vor face minuni.
      Multumiri si zile frumoase!

  4. arakelian spune:

    imbratisare calda.
    Ai suprins in putine cuvinte atatea indoieli si griji cotidiene.

    • cafeauata spune:

      Multumesc pentru imbratisare, imi prinde tare bine!
      Asta este viata: simpla, dureroasa, cu sperante, cu doruri, cu neputinte. Daca ar fi toate frumoase, ne-am plictisi, nu?
      La randul meu, te imbratisez cu drag!

  5. Naica spune:

    …In copilarie, la culcare, mama spunea :”ingerii sa te sarute”….Si mi-am dorit mereu asa sa fie.
    Chiar daca cineva nu crede,acolo sus,ingerii vegheaza,doar sa-ti doreasca cineva.
    Cu drag si intelegere !

    • cafeauata spune:

      Multumesc, Naica!
      Da, eu cred in ingeri, fara aceasta credinta cred ca mi-ar fi de o mie de ori mai greu. „Ingerii sa te sarute” nu sunt vorbe-n vant! Iti doresc sa-i ai mereu aproape.

  6. Dacă n-ar fi îngerii păzitori, am fi și mai răi și ne-ar paște și mai multe pericole.An citit că ei sunt mereu în preajma noastră. Ne părăsesc pentru un moment, seara, după ce am adormiit, ca să spună ce am făcut în ziua respectivă și se întorc imediat să ne vegheze în continuare.

Lasă un răspuns

