Inca un pic!

Au mai ramas ultimele trei zile si ceea ce este o grea perioada la locul de munca, va fi istorie. Ce bine ca toate trec, chiar daca de la noi… Deja incep sa fiu mai ingaduitoare cu mine si cu cei din jur, incep sa ma bucur de iesirile in padure, incep sa cred ca exista viata si dincolo de greutatile intampinate uneori. Doar sanatate sa fie!

Zewa aqua tube – reclama care imi scoate neuronii din leneveala! Instant am de facut cateva comentarii🙂 .

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Inca un pic!

  1. De ce atâta bucurie? Începe vacanța? Începe concediul? Pensionarea? Orice începe, petrecere frumoasă a timpului de acum încolo?

    • cafeauata spune:

      Bucurie pentru ca am trecut de aproape o luna de munca epuizanta si incep sa-mi revin. A fost cam prea mult, zic eu. Daca ar fi sa aleg dintre cele enumerate de tine, as alege pensionarea, dar inca nu e timpul😦
      Zile frumoase!

  2. Mihaela C.P. spune:

    Reclama respectiva si mie imi creaza o reactie negativa. Asta am ajuns sa vedem, reclama la hartie igienica , in rest avem pe toate.

    • cafeauata spune:

      Stii care e norocul? Ca exista telecomanda si mai mult de cateva secunde nu las tubul sa ma enerveze, oricum e prea mult! Omenirea a ajuns sa dea bani pe astfel de „informatii”, nu e penibil?

  3. acuarele spune:

    Nu ma deranjeaza reclama asta, e alta care ma scoate din sarite, una patetica la asigurari si pensii private, unde toti canta exuberanti peste tot, nebuni de fericire! E plina de falsitate!
    Te pup, concediu frumos!

  4. Alex spune:

    Hristos a înviat! Pace şi bucurie şi numai zile senine! Bine că ce-a fost greu a trecut. E bine că reuşim să uităm…
    Toate cele bune!🙂

Lasă un răspuns

