Oameni…

In ultima vreme se inghesuie mult prea multe „noutati” si simt ca sunt depasita. Parca nimic nu mai poate sa fie facut organizat, din timp si cu satisfactia lucrului bine facut. Sunt obosita de oameni care nu gandesc pana la capat, care se arunca iar si iar si iar in tot felul de „proiecte” fara a face nici cele mai elementare calcule, de niciun fel. Si astfel de oameni pretind sa li se cante in struna. Mi-e scarba si astept sa treaca luna aprilie… Oare varsta sa fie de vina sau primavara?

 

 

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Oameni…

  1. Maria Itu spune:

    De vină e societatea pentru că ea a dus la dezvoltarea comportamentului acestor oameni, atât de mici ca esenţă, dar atât de mari ca aparenţă.
    P.s.: Poate e şi primăvara de vină, că de ceva vreme şi eu mă gândesc tot cam la acelaşi lucru.

  2. racoltapetru6 spune:

    Să vină luna aprilie, că vine cu sărbători frumoase! Și cu păcăleli, firește.😉

    • cafeauata spune:

      E drept, Sarbatorile sunt frumoase, indiferent de oamenii care in restul zilelor imi fac viata – hai sa spun – interesanta si nemonotona. Ma exprim mai mult decat elegant spunand asta!

  3. fosile spune:

    Mai ai un pic de rabdare si ai sa vezi ca vei reusi sa rezolvi toate.
    Poate ca de vina e faptul ca a venit primavara si…inca n-a venit.O mai lungeste cu frigul si din cauza asta nu inverzeste totul.

  4. acuarele spune:

    Oamenii au visuri care adesea nu se conformeaza realitatii, in ecuatia rezolvarii lor implicandu-i si pe altii, ca parametri obligati sa le asigure solutia. Unora li se mai si infunda, uneori, si atunci au cate un mic soc!
    Te pup, nu pune prea mult la suflet.
    Iar varsta, e intotdeauna cea corecta! Nu are a face cu absurditatile altora…

  5. arakelian spune:

    eu imi fac liste. O data scrise, totul e mai simplu.
    Cat despre oameni si societate, nu am tv, mai refuz sa incarc telefonul, am lasat balta unele si m-am dus sa culeg urzici.

  6. Zina spune:

    Fosile are dreptate ! E din cauză că aștepți primăvara și nu mai vine. Toți trecem prin starea asta. Bine, că oamenii sunt cum sunt, asta nici nu intră în discuție. Nu ai ce să le faci, trebuie să te adaptezi ca să supraviețuiești.

    Sărbători luminate, dragă Cafeluță !🙂

    • cafeauata spune:

      Multumesc mult, Zina! Sper din tot sufletul ca au fost Sarbatori frumoase si la voi!
      Din pacate uneori ma afecteaza tare mult felul de a fi al oamenilor pe care (cel putin in acest moment) sunt nevoita sa-i suport. Si atunci, mi-e greu, dar trece! Inca imi functioneaza instinctul de conservare🙂 .

  7. arakelian spune:

    Hristos a inviat! sarbatorire calda!

Lasă un răspuns

